Videopätkän tallennus linkistä

Ja alkuun sori jos on jo kulunut aihe. Mutta,

http://media.roadrunnerworld.com/DragonForce/dragonforce_operationgroundandpound_450.wmv

tommonen ois linkki, mitä klikkaamalla video alkaa soimaan suoraan media playerissa. Ainakin mulla. Halua olis tallentaa koko pätkä koneelle.

Juttuja mitä oon kokeillu:

Roadrunnerin sivuilla firefoxilla Näytä sivun tiedot --> media jne. ja sieltä kaivettuna, lataa joko parin kilotavun tiedoston tai sanoo että: "Kohteen tallennus epäonnistui. Kohde on ehkä poistettu tai nimi muutettu."

Keepvid ei tunnu toimivan. Ei sano mitään.

Ja okei, tuolta sivuilta sais suoraan ladattua tyyliin .mov, mutta jäi vaan häiritseen ku en nyt keksi miten ton sais kaivettua.

Voisko joku jelppiä ettei nyt menis yöunet tän takia :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole kokeillu mutta onnistuisko jostain temppi-kansiosta kaivaminen, eikö se jonnekin välimuistiin sen tallenna...

Mulla antaa myös tallentaa esim. cd:lle kun soittoluettelossa painan sitä hiiren oikeella.

Tempistä kaivoin kanssa, löyty 16mt dat-tyyppinen tiedosto tolla nimellä ja ihme päätteellä, ei aukee ees vlc media playerilla.

"save link as.." ei futaa ainakaan mulla, sanoo vaan että "kohteen tallennus epäonnistui.. jne."

firefoxilla ja exploderilla kokeillu tallenntaa, ei vaan lähe tulemaan. oiskohan toi joku streami(?) mitä vaan nyt ei saa koukkuun ja kelattua kotiin.

välimuistiin se jää kuitenkin ku heti pystyy pätkää kelaamaan joka suuntaan. jännä juttu.

jos ei pääse hiiren toisella napilla painamaan, ainakin operassa toimii kun asetuksista content kohdasta ottaa ruksin "enable plugins" pois. Silloin tulee heti se avaus/tallennusvalikko.
EDIT: Tjaa toi onkin aika erikoinen tapaus...
Kannattaa koitta jotain streamin tallenussoftaa, esim. streambox vcr tjsp.

Back
Ylös Bottom