Vicks Red Energy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trident
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos porukka testannut näitä uusia sisupastilleja, nykybodarien pervitiiniä?:D
Vasta tullut kauppoihin nämä kurkkupastillit. Lääkkeeksi siis vaan sillon tällön. ;) Yhessä pastillissa on 25mg kofeiinia ja tauriinia ja guaranaa mekessä kans. Tänään ajattelin imeskellä päivän mittaan noita ettei nukahda työn ääreen. :D Joko muut on ehtineet rouhia näitä? :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rafael30 sanoi:
ovat muuten helvetillisen pahoja.

Näin on. Sain Makuunista näytepussin... Pistin yhden suuhun, mutta se tuli yhtä nopeasti ulos :urjo: Onneks on tavalliset vicksit ja energiajuomat :thumbs:

Joo Makuunista sain mäki pussin mukaan, oiskos tässä ajateltu et mitä pahempi maku sen paremmin potkii.. Kovasti oli huononmakuisia pastilleja. En osta.

Ihan hyviä nää on, mitä nyt sellanen hienostunut oksennuksen vivahde on mukana. :D :kuvia:

Johnny sanoi:
Ihan hyviä nää on, mitä nyt sellanen hienostunut oksennuksen vivahde on mukana. :D :kuvia:

Aivan samaa mieltä. Kyllähän noita naamariin kiskoi ainaskin näytepussien verran, tietysti se sisällä oleva aine oli aika ajatuksia herättävä koostumukseltaan.

Eka näytepussi ei kummoselta maistunu, mut kyl näihin nyt tottunu. Luulis flunssas olevan mukavia ku energiaa messissä. Se sisällä oleva tahna kyl vaatii skidisti totuttelua. Mitä ikuna onkaan.

Aika turha keksintö, energiajuoman makuisia pastilleja. Eikä ees tuntunu missään, kaks makuunin näytepussii kiskoin.

Tänä vuonna ku kävin Helsinki Motor Showsta, niin sieltä sai jotain RedBull/Battery/Energy pastilleja....

Hyi hemmetti et ne maistui pahalle.... :(

Makuunistahan itsekin pussukan sain. Paskalta nuo maistui, ennemmin haen lilleristä sixarin sitä freeway energiajuomaa.

Hyvin kulki jalkatreeni parin Vicksin jälkeen. :D Se sisus tosiaan maistuu kuolemalta, mutta se mikä maistuu paskalta, vahvistaa. ;)

Oon joku kolme tsipaletta syöny tunti sitten ja ihmettelen kovinkin pirtsakkaa oloa. Kahviahan en juo tai muutenkaa liikaa kofeiinia nauti. Siistiä!

Mun mielestä se mikä maistuu paskalta, maistuu paskalta. Mitä muuta noissa nyt on sitten sisällä kuin 25mg kofeiinia?

Riippuu mitä tahtoo, ei noita sen takia porukka välttämättä osta, että niissä on kofeiinia.
Huomasin muuten tänään kaupassa, että sokeri on helvetin paljon halvempaa kuin irtokarkit, suosittelen!

Yleensä meikäläisen napa vetää niin kaikki ruuat kuin karkitkin, mutta näitä myrkkyjä en suuhuni enää tunge. Oli nimittäin ristuksen yököttäviä, eli ei pystynyt imeskelemään loppun asti edes yhtä vaivaista energialatausta.
:urjo:

Neljä näyte pussia oon saanu, hyviä oli:thumbs: . Voittaa ainakin energia juomat.
Vois joskus ostaakin.

Pink Spider sanoi:
Kofeiinitabletitkin maistuvat paremmalta ja ovat halvempia.

Vaikka pastillit ei mitään suurinta herkkua ole niin tästä oon erimieltä.
Hyi helvetti sitä makua jos ei kofeiinitabua saa nieltyä nopeesti.

Suositut

Back
Ylös Bottom