Vicks Red Energy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trident
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä olenko ainoa joka noista vickseistä on tykännyt. En ehkä ostaisi mutta näytekarkkien maku oli kelvollinen ellei hyvä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin tänään Xylidentin EnergyX3 purukumia. Sisältää xylitolia, kofeiinia (5mg/pala), tauriinia (70mg/pala) ja guaranaa. Aika kauheelle maistuu.

..tä haatanaa...? Enpä taida edes kokeilla mokomia. Kofeiinini nautin teen muodossa. Iso kupillinen hyvin haudutettua vihreää (gunpowderia) vastaa ehkä neljääkin oksennustiivistettä, ja maistuu todella hyvälle. Lisäksi se on vielä halvin vaihtoehto?

Kyyyyllä tähän makuun on jo tottunut. Pastilli itsessään on ihan okei, mutta sisus maistuu siltä, mille napalmi luultavasti maistuu. :D

Ostin tänään Xylidentin EnergyX3 purukumia. Sisältää xylitolia, kofeiinia (5mg/pala), tauriinia (70mg/pala) ja guaranaa. Aika kauheelle maistuu.

Yötöitä tehdessä tulee testailtuu kaiken näkösii piristeitä. Mä voisin jopa väittää et nää toimii jotenkuten. Oon kyllä muutenkin yliherkkä kofeiinille niin nää pitää just sopivan virkeenä kun popsii parin tunnin välein pari tyynyä. Tosta mausta voisin väittää taas että en oo paljon parempia purkkia maistanut. jotkut tykkää jotkut ei. :kuola:

Tollanen on boxi jos joku koittaa bongaa purkkahyllystä http://www.fennobon.fi/?cm=products&aid=22

Noi Vicks red energyt on hirveen makusia... ei pystyny syömää ees pussii loppuun. :urjo:

En tiedä onko joku jo vastannut seuraavaa:

Nää kaikenmaailman purkat, pastillit ja juomat oli jossain ohjelmassa tai lehdessä testissä jossa testiryhmä veteli niitä eri päivinä.
Tulos oli se että juomat toimi, mutta nämä pastillit ja purkat oli ihan turhanpäiväisiä.
Onko joku todella todennut että nyt kun syön tätä energiapurkkaan niin kylläpä on pirteä olo? edit: ainakin Syntax
Itsekin ostin joskus kyseisiä purkkia, mutta eipä niistä ole muuta hyötyä kuin mitä tavallisestakin purkasta.
Samoin olen maistanut energiapastilleja, mutta en tullut yhtään sen pirteämmäksi. Niitä olisi pitänyt syödä ilmeisesti koko pussi kerralla.
Juomissa huomaan sen verran eroa, että esimerkiksi pitkällä työmatkalla autolla ajaessa energiajuomat pitää yleisen vireystilan korkeammalla ja keskitymiskyky pysyy paremmalla tasolla.

Toivottavasti nyt joku ei ottanut avautumisena. Kannoin vain korteni kekoon. :D

Ite söin ekan red energyn joskus tossa alkuvuodesta ja pahallehan se maistu, nyt oon vetäny pari pussia sen jälkeen ja maku on ihan kiva. Ei hyvä mutta kivalla tavalla paha. Eli semmonen ettei niitä mätä mielellään pussia kerralla, mutta yks uppoo silloin tällöin ihan mielellään ja vaikken ole kofeiini herkkä immeinen niin tuntuu vähä piristävän jos yhen tai kaks ottaa kun väsyttään alkaa.

Imeskelkääpä kofu tabua. Hyi saatana. Ohan se nyt jos kofua johki karkkiin tunkee, niin paskallehan seki sit maistuu.

Alkaa nykyään mennä tää energiavillitys jo liiallisuuksiin, näin eilen mainoksen vilaukselta jostain energiasipseistä (tai ainakin luulin näkeväni). Niin ja noista vickseistä niin ihan syötävän makusia on, mutta eroa virkeydessä ei kyllä huomaa, jos vertaa esim. batteryn kiskomiseen.

Mun mielestä ovat ihan helvetin hyvän makuisia, syön niitä yhtenään maun takia. Harmittaa aina iltasin ku ei viitti syödä noita ku sit ei saa unta.

pussillisen kun vetäsi putkeen niin kyllä muuten piristi :) maku ei ollut paras mahdollinen mutta kyllä ne alas meni silti.

Ostin yhden pussukan kouluun piristämään. Oli aika järkytys kun yhden mussutin. Todella eriskummallinen makujen sekoitus. En oikein tiedä mille miastui, mutta ei ainakaan hyvälle.:urjo:

En tiedä olenko ainoa joka noista vickseistä on tykännyt.

Et oo ainoa. Mun mielestä noi on jopa hyviä. Ja yövuoroa varten suorastaan loistavia. Kun ei jaksa koko ajan kahvia juoda ja vessassa ravata, niin noi on oiva vaihtoehto. Muutenkin yötä valvoessa on kiva syödä jotain niin mieluummin mä noita syön kuin normaaleja karkkeja.

Et oo ainoa. Mun mielestä noi on jopa hyviä. Ja yövuoroa varten suorastaan loistavia. Kun ei jaksa koko ajan kahvia juoda ja vessassa ravata, niin noi on oiva vaihtoehto. Muutenkin yötä valvoessa on kiva syödä jotain niin mieluummin mä noita syön kuin normaaleja karkkeja.

Totta, omanlaatunen maku jota saa hakea. :D henk. kohtasesti pidän erittäin paljon, imeskely toimii ;)

Musta ensi vaikutelma oli tyrmäävä, järkyttävän pahoja. Mutta sitten kun otti toisen ja kolmannenkin, niin mausta alkoi tykkäämään. Ihan ok pastilli loppujen lopuksi.

Toinen suosikkini on tosiaan noi purkat, jossa on kofeiinia, mm. se XylidentX3. Kunhan vaan muistaa, ettei paljon klo 16 jälkeen noita puputtele.

Sitten on vielä Airwavesin Active -purkka, jota tulee syötyä, kofeiinia siinäkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom