Millais ihmiset on pessy näitä? Voiko laittaa ihan pesukoneeseen vai repeekö riekaleiksi siellä? Mulla on fivefingers kso:t ja nyt alkavat haista niin suolaiselta, että pakko tehdä jotain asialle...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millais ihmiset on pessy näitä? Voiko laittaa ihan pesukoneeseen vai repeekö riekaleiksi siellä? Mulla on fivefingers kso:t ja nyt alkavat haista niin suolaiselta, että pakko tehdä jotain asialle...
Onko kokemuksia Adipure trainereistä? Ilmeisesti hieman paksumpi pohjainen ja jäykempi kuin perus FiveFingeri, mutta salikengäksi olenkin niitä ajatellut. Miellyttää ainakin omaa silmää.
Varmaankin tyhmääkin tyhmempi kysymys, mutta penikkavaivoihin kyllästyneenä heitin kesken matkan lenkkarit pois ja tulin viimeisen kilometrin paljain jaloin kotiin. Juokseminen paljain jaloin tuntui tosi kivalta, eikä sattunut penikoissa. Olen nyt hankkinut jotkut Merrellin paljasjalkatöppöset testiin, niillä ei ehkä saa niin kummeksuvia katseita kuin paljain kintuin näin syksyllä... :D
Mutta niin, se kysymys. Miten paljain jaloin KÄVELLÄÄN?! Juoksu sujui hyvin ja tuntui kivalta, mutta kävellessä tömäytän kantapään ensimmäisenä maahan niin että päälaessa saakka tuntuu ja korvissa soi. Eli, meneekö kenties pieleen ja miten opetella kävelemään oikein?
Toinen kysymys, mites ylipronaatio ja yliliikkuva kantaluu? Mulla on tukipohjalliset olleet näihin vaivoihin jatkuvassa käytössä. Polvi- ja kantapääkivut loppuivat pohjallisten hankintaan n. 5v sitten. Nyt on kuitenkin tänä vuonna syystä tai toisesta penikat kiukutelleet niin paljon hölkkäämistä vastaan, että alan turhautua. Uskaltaako paljain jaloin edes haaveilla juoksusta..?
Millaset mallit soveltuu parhaiten ulkona liikkumiseen? Mulla on kso.t mutta ovat melko ohuet ja käyttänyt niitä enemmän sisäkenkinä. Bikila evo.t ainakin jokseenkin paksummat pohjat ja tehty juoksuun?