en ole vieläkään saanut yhtään vastausta siihen, mihin helvettiin niitä näppivoimia tarvitsee, jos ei ole koskaan aikomustakaan kisata? ja kun puhut lajista niin mulla ei ole mitään lajia. ei todellakaan. mulle ei ole mitään väliä onko mun sormissa voimaa vai ei. mulle riittää näppi voimiksi kun saan koskenkorva pullon auki ja että jaksan pitää kynästä kiinni koulussa ja naputtaa koneella.
tähän ku vielä lisätää että kuka helvetti joka käy salilla kropan takia välittää millaset näppi voimat o ? kuka niistä välittää ? ei kukaan.
jos quote vielä mun juttua NIIN KERTOKAA VASTAUKSIA SIIHEN MITÄ KYSYN, en tarvitse enää mitään : ne jäävät jälkeen, ei ole viisasta, vain 2 vuotta treeniä, tartteet niitä aina ym KÄYTÄN NIITÄ IHA MIELELLÄÄ AINA, enkä tartte niitä missää muussa ku mavessa ja joskus muodon vuoks kulmasoudussa PISTE!
EDIT : ja kun sanoit että joku osa alue ontuu ja pahasti, NIIN ONTUUKIN, näppivoimat. minua se ei vaan haittaa, eikä sillä ole mitään väliä
edit2 : mun forkut on ulkonäössä eellä mun käsivarsia, oikeestaan melkein joka paikkaa, vaikken enää mikää naru olekkaan