Vetoremmit hikoileville käsille

Liittynyt
30.11.2023
Viestejä
70
Tarvisin vetoremmit koska ote ei pidä ja haluan nostaa isompaa rautaa. Tafferin vetoremmit mulla oli hetken käytössä, mutta ne eivät auttaneet toivtulla tavalla koska ote ei pitänyt kun painot nousivat tarpeeksi suuriksi. Mulla kädet hikoilevat todella paljon ja se on se suurin ongelma miksi on vaikeuksia otteen kanssa, pyyhkiminen ei auta kuin vain hetkellisesti ja kädet on taas tosi märät ennen seuraavaa sarjaa. Hinnalla ei niinkään väliä, kunhan saan enemmän rautaa nostettua. Suositelkaahan mulle vetoremmejä!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä taisi olla jo vanhempi ketju?
 

Itsellä on / oli käytössä nämä pari vuotta ja hyvin pelasi, oli kädet sitten kuivat vai hikiset. Näillä noussut mavessa 220kg vitoset ja 250kg ykköset ilman että olisi grippi ollut lähelläkään pettämistä. Samoin souduissa ja ylävedoissa on voinut pitää tankoa apinaotteella ilman mitään ongelmaa.

Edit. Mutta tähän joudun silti lisäämään että nämä Gorillan remmit on kyllä suht samaa kamaa mitä ne Tafferitkin. Ennen noita käyttelin näitä nostohihnoja jotka eivät ole yhtä mukavat mitä nuo vetoremmit mutta pysyypähän tanko kiinni.

 
Viimeksi muokattu:
Ite käyttäny 15 vuoden aikana varmaa 200 euroa remmeihin asenteella "en osta Versoja ja maksa remmeistä 70€". Vaikka ihan ok halpis kopioitakin on ollu niin viimein pehmenny ajatukselle että ostan aidot Versat.
 
Kuinkahan suuria painoja tarttee nostella kun vois olla jo ihan perusteltua itse grippiäkin treenata jos puristusvoima sillä tolalla ettei tafferit pidä. Väittäsin et 200kg tangossa taffereilla on kevyempi puristuvoimalle kuin 60kg ilman remmejä.
 
Kuinkahan suuria painoja tarttee nostella kun vois olla jo ihan perusteltua itse grippiäkin treenata jos puristusvoima sillä tolalla ettei tafferit pidä. Väittäsin et 200kg tangossa taffereilla on kevyempi puristuvoimalle kuin 60kg ilman remmejä.
Rehellisesti sanottuna en jaksa otevoimaa treenata et mieluummin vaan nostelen kovempia painoja apuvälineiden kanssa jotta lihakset kasvais maksimaalisesti. Mun ongelmana on hikoilun määrä joka vaikeuttaa todella paljon tangosta kiinni pitämistä kun on riittävän suuret painot. Tafferit juuri sen takia varmaan alko lipeämään koska ne on muovia ja hiki liukastutti niitä. Tarviin varmaa jotku nahkaset vetoremmit
 
Nahkaiset vetoremmit ja lisäksi hiukan mankkua sormiin niin johan pitää. En ole itse kokeillut, mutta vetoremmejä löytyy myös kahdeksikon mallisena ja hooks grip tyyppisiä vetokoukkuja.

Ensi hätään kannattaa hankkia sitä mankkua. Ihan ehdoton esimerkiksi penkkipunnerruksessa, jos tanko vähänkään sileänpuoleinen.
 
Nahkaiset vetoremmit ja lisäksi hiukan mankkua sormiin niin johan pitää. En ole itse kokeillut, mutta vetoremmejä löytyy myös kahdeksikon mallisena ja hooks grip tyyppisiä vetokoukkuja.

Ensi hätään kannattaa hankkia sitä mankkua. Ihan ehdoton esimerkiksi penkkipunnerruksessa, jos tanko vähänkään sileänpuoleinen.
Oma sali (elixia) ei salli mankkua, nestemäisestä en tiedä?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom