Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VoimaSuomi sanoi:SM-kisoissa on VARMASTI testit ja toivottavasti arpa osuis vain kohdalle
Dino84 sanoi:ei sua kukaan epäile, en ainakaan mä
VoimaSuomi sanoi:Keho on kunnossa, mutta kurkku ja kehon lämpötila ei :(
r0hmu sanoi:jaa-a.... pahanpistit... taktiikoita ollaan mietitty vielä. on niin epävarmoja noi paitanostot ollu et..
1. vaihtoehto:
100kg ilman paitaa
135kg paidalla
150paidalla
2 vaitoehto:
135
140
150
145 on tullut ylös ominavuin, mutta niin huterasti että ei kisoissa olis menny läpi.. saas nähdä....
nyt ollu viikon flunssaa ja korvarulehdus nii en oo ihan parhaimmas teräs sielä.
enkä muutenkaa oo reeiallu viimesee 6kk oikee kunnol.... :(
soulsick sanoi:Huh huh kun katsoo 2004 tuloksia niin sarjassa 17v. 82,5 kg voittotulos 163kg. Nykyään saman nostaa 20 kiloa painavemmat.
[Max] sanoi:jep. Helppo kai se on esim 82,5kilosiin mahtua jos on joku 170cm lyhyt tappi..
hyrre sanoi:Tämän nostanut kaveri oli kyllä yli 180cm, ainakin sellainen mielikuva jäi, kun itse olen 180cm. Joku muu varmasti tietää tarkemminkin. Penkkas muuten myöhemmin samana vuonna 180kg seiskavitosiin.
Keiko- sanoi:Juu, kyl mäkin ensi vuonna :joulu7: Aika vahva kaveri, on kylläkin pelkkä penkkimies(?).
Edit. Eipä tota voi sanoo että taso mitenkään ylipäätään huononisi, ehkä tänä vuonna vaan on huono taso