Veteraanien ja junioreiden penkki -SM 18.-19.2.2006

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Penkkipunnerruksen SM-Kilpailut, Juniorit 20
20.02.2005
Jyväskylä/JVK

110 1. Mikael Dahlström 86 109,30 ÅKK 140,0
2. Petri Mustonen 87 109,90 KelVi 127,5
3. Atte-Pekka Sironen 86 104,50 KelVi 122,5

Kysymys: Oliko tuossa kisassa vain heikkotaso vai pärjääkö tuolla oikeasti 140 kg:n penkkituloksilla, kun alko vain kiinnostamaan, kun itse mahtuisin tuohon 110 kg:n painoluokkaan jos muutaman kilon pudottaisin painoa ja viimeksi salilla on otettu raakana pysäytyksellä 120'4 :)

Älkää miettikö juniorit liikaa niitä tuloksia vaan käykää kisailemassa jos vähänkään on kiinnostusta. Kokemus jonka sieltä saa on tärkeintä. :thumbs:

Dino84 sanoi:
ei sua kukaan epäile, en ainakaan mä :)

Nii, et sinä varmaankaan. Täälläpäin liikunnan opettajat epäilevät..Ois sitten ainakin näyttöä niille. Ja kaikille muillekkin, jotka tulevaisuudessa epäilevät.

VoimaSuomi sanoi:
Keho on kunnossa, mutta kurkku ja kehon lämpötila ei :(

Jepjep. 1,5 viikkoa enään kisoihin, alkaako jännitys oleen kohillaan :hyper: ? Pitää antaa kropalle kuria :whip: mitäs rautoja r0hmu aikoo ottaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jaa-a.... pahanpistit... taktiikoita ollaan mietitty vielä. on niin epävarmoja noi paitanostot ollu et..

1. vaihtoehto:
100kg ilman paitaa
135kg paidalla
150paidalla

2 vaitoehto:

135
140
150

145 on tullut ylös ominavuin, mutta niin huterasti että ei kisoissa olis menny läpi.. saas nähdä....
nyt ollu viikon flunssaa ja korvarulehdus nii en oo ihan parhaimmas teräs sielä.
enkä muutenkaa oo reeiallu viimesee 6kk oikee kunnol.... :(

r0hmu sanoi:
jaa-a.... pahanpistit... taktiikoita ollaan mietitty vielä. on niin epävarmoja noi paitanostot ollu et..

1. vaihtoehto:
100kg ilman paitaa
135kg paidalla
150paidalla

2 vaitoehto:

135
140
150

145 on tullut ylös ominavuin, mutta niin huterasti että ei kisoissa olis menny läpi.. saas nähdä....
nyt ollu viikon flunssaa ja korvarulehdus nii en oo ihan parhaimmas teräs sielä.
enkä muutenkaa oo reeiallu viimesee 6kk oikee kunnol.... :(

jaajaa..Mää en vielä yhtään tiä mitä rautoja aion ottaa :rolleyes: pitää vähä kattoo miten muut nostaa..Mut alotukseen varmaan 130kg:kippis1:

Soulsick: Kuten jo mainittu, ei niitä tuloksia kukaan tiedä ennen kun kisat on käyty. Mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää että ne on vasta alkuvuoden tuloksia, SM-skaboissa on ihan eri raudat pojilla.

Äänekosken urheilutalo on mielestäni hyvä paikka kisoille. Jos joku muistaa 2004 joukkue sm-kisat Turengissa, niin tiloja voi jokseenkin verrata keskenään. Äänekoskella tilat taitaa olla kuitenkin isompia. Hatarat muistoni urheilutalosta pohjautuu 90-luvun loppupuolelle, kun kävin muutaman Huiman junnunujen korismatsit seuraamassa.

soulsick sanoi:
Huh huh kun katsoo 2004 tuloksia niin sarjassa 17v. 82,5 kg voittotulos 163kg. Nykyään saman nostaa 20 kiloa painavemmat.

jep. Helppo kai se on esim 82,5kilosiin mahtua jos on joku 170cm lyhyt tappi..muta koitas esim minua (190cm) koittaa mahduttaa kasikakkosiin. Ei oikeen mitään järkiä...

edit: Nyt voi olla että just tohon 82,5kilosiin räpsähtää kunnon tulos..Honkasen poika on nimittäin melko kovassa kunnossa.

[Max] sanoi:
jep. Helppo kai se on esim 82,5kilosiin mahtua jos on joku 170cm lyhyt tappi..

Tämän nostanut kaveri oli kyllä yli 180cm, ainakin sellainen mielikuva jäi, kun itse olen 180cm. Joku muu varmasti tietää tarkemminkin. Penkkas muuten myöhemmin samana vuonna 180kg seiskavitosiin.

hyrre sanoi:
Tämän nostanut kaveri oli kyllä yli 180cm, ainakin sellainen mielikuva jäi, kun itse olen 180cm. Joku muu varmasti tietää tarkemminkin. Penkkas muuten myöhemmin samana vuonna 180kg seiskavitosiin.

Juu, kyl mäkin ensi vuonna :joulu7: Aika vahva kaveri, on kylläkin pelkkä penkkimies(?).
Edit. Eipä tota voi sanoo että taso mitenkään ylipäätään huononisi, ehkä tänä vuonna vaan on huono taso :david:

Zone-sarja -42%
Keiko- sanoi:
Juu, kyl mäkin ensi vuonna :joulu7: Aika vahva kaveri, on kylläkin pelkkä penkkimies(?).
Edit. Eipä tota voi sanoo että taso mitenkään ylipäätään huononisi, ehkä tänä vuonna vaan on huono taso :david:

jutusta tekkee entistä hullumman se että hän on jääkiekkoilija, käy ilmeisesti vain ajan kuluksi pesemässä meidät "voimanostajat" kisoissa

Suositut

Back
Ylös Bottom