Veteraanien ja junioreiden penkki -SM 18.-19.2.2006

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
[Max] sanoi:
Joo niin on..Mutta ei meillä kyl oo viel hiihtolomat, vasta viikon pääst alkaa :) Ja kisat kun vain lähenee..ja jännitys NOUSEE! :D :hyper:

Mutta aika monella on, että :hyper: vaan itsellesi.
..ja majoitustilat on aika täynnä.....

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuleekin aika hikiset paikat päästä 75:een kun aamupaino oli tänään 76,3.. Nyt on sitten otettu järeemmät aseet käyttöön :<

ei ois enää pitkä aika kisoihin, kävin tänään huoltamassa ja voin kyllä sanoa että on saatanan hyvin järjestetyt kisat, lämmittely huoneessa näkyy kokoajan "tulostaulu" livenä yms. jännittää niin perkeleesti TAAS, ja vielä varmaan jään ilman tulostakin, on se kumma ettei isomies osaa olla jännittämättä tollasia "pikku" kisoja, en ihmettele jos jollain ei arnold classicissa esim. penkki kulje=) mut onnea kaikille nostajille, ja toivottavasti pakkiksen porukalle tulee paljon mitaleja.

Voi helevetti, laihuin reilut kolme kiloo ja paita oli ihan liian iso. Ei mitään apuja, 95 tuli ylös ja pronssi. 110 oli kuitenkin alkuperänen "minimitavote".

Kisat on käyty, aivan päin helevettiä meni mun osalta. Ei luistanu yhtään..liikaa jännittämistä eikä osannu laskea paidan varas..prossi silti =)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Weak: en ollu mä, en oo ollu ovella 3 viikkoon.

Hömppä: ei niitä rajoja ihan tosi ole, kärsimätön olen minäkin.

GDane: vituiksi mikä vituiksi, en voi vieläkään uskoa että SM meni nenän edestä noin leluraudoilla.

Jylli. juu, viimeset tunnit saunottiin. Sitten olin ihan kuollut, ei ollut edes perhosia vattassa. Kaikki kekä näki lämmittelyissä niin ihan oikeasti raakana 155 oli jo sellanen mikä vähän paino, vaikka sillä olisi viikko sitten kymppi otettu. EJ jummarra. Mestari Jan oli mukava jätkä, ansaitsi voiton, mutta omilla lämmittelyraudoilla olisi pitänyt voiton tulla. 130-kilosena otin 210 aivan vitun nätisti, mutta ilmeisesti tankkaus meni ketuileen.

Ei mielestäni kannata selitellä, parempi voitti, vaikka tässä on vitutukseen dokattu nyt rankasti.

Sarja MIEHET 52 kg 17 v
1. 52 50,90 Sami Rantakallio / 89 M-Club 80,0 92,5 100,0 100,0 105,5 SE

Nuori sälli on kunnossa, eipä nyt ihan heti tuu mieleen 16 vuotiaita 50 kilosia jannuja ketkä 105 kiloa penkiltä ottaisivat :rock:

Viikinki 86 sanoi:
Sarja MIEHET 52 kg 17 v
1. 52 50,90 Sami Rantakallio / 89 M-Club 80,0 92,5 100,0 100,0 105,5 SE

Nuori sälli on kunnossa, eipä nyt ihan heti tuu mieleen 16 vuotiaita 50 kilosia jannuja ketkä 105 kiloa penkiltä ottaisivat :rock:

Kuinkakohan suuren hyödyn se sai varusteista? 10 kg? 15 kg?

1. 60 57,80 Samuli Kaikkonen / 84 SalVo 160,0 162,5 170,0 170,0 175,0 SE / avoin

Timmi kunto! 3x oma paino:D
Mulla oli inttiaikana saman niminen alikersantti... Oli tosin massaa 2 kertaa enemmän kuin tuolla. :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom