Vesipöhö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jölli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kertokaa oi kokeneemmat ja viisaammat, että mistä johtuu nesteen kerääntyminen vatsan seudulle?
Eikös sen pitäisi ihannetapauksessa keräytyä lihaksiin ja kasvattaa niitä muutamilla senteillä, niin kuin meikäläisellekin on muutaman kerran vahingossa käynyt!?

Jep, tiiän, että hiilihydraatti sitoo noin kaksi kertaa oman painonsa nestettä ja sen takia olenkin koittanut hakea ihannemäärää sen suhteen siinä kuitenkaan onnistumatta. Kun liikaa vähentää hiilareita, niin ei jaksa salilla, kun taas syön niitä tarpeeksi niin äijä turpoaa.

Lieenekö jossain kalium, ym. suolatasapainossa vikaa? Potassiumia on jo kokeiltu ja nyt muutama viikko Vitamaxia.
Oonko nyt ihan väärin ymmärtänyt, mutta kuvittelisin sen nesteen kuulua imeytyä lihaksiin!?

Niin, juu ja tässä vielä mainittakoon, että ihan naturaalina meikäläinen treenaa.

Mun mielestä toi 2 litraa on aika vähän. Kun vielä treenaa ja tekee jotain raskasta työtä kannattaa juoda kolme litraa ainakin. Tuo on totta että jos juo liian vähän alkaa keho säästelemään ja keräämään vettä. Jós tuo ei auta niin sitten on kyse mainitsemastasi ruokavaliosta. Mutta ei kai se nyt maailmaa kaada jos maha hiukan "pöhöttää".;)

3 litraakin on vähän..;) Ainakin mun painoselleeli n. 100 kiloselle.

Jos alle 5 litraa juon varsinkin treenipäivinä, niin alkaa suuta kyllä kuivamaan ja virtsa olla aika keltaista...Mulla on kyllä tosi nopea aineenvaihdunta, että sillä on varmaan oma osansa asiaan.

Jea, itekin painan yli sata kiloa ja pelkästään treenin aikana juon 1-2 litraa vettä + 7dl palautusdrinksun päälle :)

Originally posted by PorinKarhu
Mun mielestä toi 2 litraa on aika vähän.

eikö tässä ollutkin kyse vähimmäis määrästä..:confused:
sori jos meni "vähän" pilkunnussimiseksi..:thumbs:

Joo, kun tässä oon ynnäillyt juomisiani päivittäin, niin loppujen lopuksi aika vähälle on jäänyt, johonkin litraan varmaan, puhdasta nestettä...

Eikös se oo noin kaksi desiä tunnissa mitä keho pystyy vastaanottamaan, että siinä saa olla koko ajan hakemassa vettä.

Mutta, meneekö se periaatteessa niin, että jos tuo nesteen imeytyminen on kunnossa, niin se on lihaksissa ja kaikki höllyvä tossa vatsan päällä on läskiä!?

Suositut

Back
Ylös Bottom