Gillyanne
Vaa'at kaatikselle ry
Tähän on nyt sitten tultu: kävelin tänään ulos YTHS:ltä kädessäni elämäni ensimmäinen unilääkeresepti. Mielelläni en kemiaan turvaudu edelleenkään, mutta parin viime vuoden aikana tilanteeni ajoittaisten nukkumisvaikeuksien suhteen on eskaloitunut siihen tahtiin, ettei oikein ole vaihtoehtoja enää :( Päivät ovat nykyään niin kiireisiä ja työntäyteisiä, ettei yksinkertaisesti ole varaa kulkea zombiena unien jäädessä vähiin ja/tai katkonaisiksi. Onneksi YTHS:n lääkäri suhtautui asiallisesti, ja kirjoitti kokeiltavaksi pienen annoksen Imovanea (sen pitäisi kaiketi olla mieto, ja suht lyhytvaikutteinen tuote?).
Sitten kysymys: löytyykö Pakkiksen mimmeistä muita, joilla unihäiriöt seuraavat kuukausittaista hormonikiertoa? Itse nukun nimittäin selkeästi huonommin kuukautisia edeltävien viikon-parin aikana, ja vuotojen alettua tilanne helpottaa. Olen antanut itseni ymmärtää, että PMS voisi ihan oikeasti oireilla näinkin?
Sitten kysymys: löytyykö Pakkiksen mimmeistä muita, joilla unihäiriöt seuraavat kuukausittaista hormonikiertoa? Itse nukun nimittäin selkeästi huonommin kuukautisia edeltävien viikon-parin aikana, ja vuotojen alettua tilanne helpottaa. Olen antanut itseni ymmärtää, että PMS voisi ihan oikeasti oireilla näinkin?