Verkkokauppa-softa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pulla
  • Aloitettu Aloitettu
Onko immeisillä kokemusta minkäänlaisista verkkokauppa-softista missään muodossa? Olisi tarkoitus hankkia jonkinmoinen ja tällä hetkellä vahvana vaihtoehtona on tuo ilmainen oscommerce mutta siitä on tullut hiukan kritiikkiä. Nyt siis kaikenlaiset kokemukset eli käyttöliittymän toimivuus/toimimattomuus, admin-touhut, plussat, miinukset ja kaikki muu enemmän tai vähemmän asiaan liittyvä ovat tervetulleita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tsekkaa kotisivukone.com,2 viikko ilmainen testi,mistä tuon oscommerencen ilmaiseksi saa??? muutama kauppa myy sitä jopa 300 eurolla

zztop sanoi:
tsekkaa kotisivukone.com,2 viikko ilmainen testi,mistä tuon oscommerencen ilmaiseksi saa??? muutama kauppa myy sitä jopa 300 eurolla
Olen antanut ymmärtää itselleni, että kyseinen softa on ilmainen. Siltä se myös näytti pikaisen tutustumisen jälkeenkin. Toki voi olla että ollaan mettässä jo heti kättelyssä :).

Vaimon veppikauppaan pistin osCommercen. Ilmaiseksi sen sai - ylläri ylläri - osCommerce sivuilta. Samoilta sivuilta löytyi suomenkielinen modulipalikkahässäkkä. Vähän piti korjailla kirjotusvihreitä ja jotain pikkujuttuja korjailin php fileihin. Hyvin vaimolla kai on kauppa toiminut.

ZenCart vaikutti myös aika hyvältä. Se on osCommerce-pohjainen, mutta paljon edistyneemmän oloinen. Siitä vain puuttui suomenkielinen ratkaisu. En jaksanut alkaa sitä suomentelemaan, ja kun kauppa oli pystyssä niin kannattaako sitä toimivaa systeemiä alkaa härrnäämään...

joo,just googletin niin ilmainen tuo on..Miksi jotkut Kaupat hitto sitten MYY tuota jopa siihen 300 euroon? en muista nyt mitkä sitä kauppas kun hain googlella vaan "avaa verkkokauppa" ja "perusta verkkokauppa" sanoilla

zztop sanoi:
joo,just googletin niin ilmainen tuo on..Miksi jotkut Kaupat hitto sitten MYY tuota jopa siihen 300 euroon? en muista nyt mitkä sitä kauppas kun hain googlella vaan "avaa verkkokauppa" ja "perusta verkkokauppa" sanoilla
haha, kait sitä kannattaa myydä, jos joku kerta ostaa. Ainaki on hyvä kate tuotteella. :thumbs:

No ne mitä myydään ovat yleensä vähän modattuja. Ja onhan se hyvä pisnes. Meidänkään muija ei tajua hevon paskaakaan mistään softista ja downloadaamisista. Sekin katseli ihan vakavissaan noita erilaisia myytäviä softia. Hienot hintahaitarit ainakin on. Toiset myy parilla kympillä ja toiset haluaa 500e per vuosi. Ja pohjana on sama osCommerce. Paskat sanoin minä, imaisin netistä ilmaisversion ja hyvin tuntuu olevan tilauksia tietokannassa eikä kukaan valita.

Totta kai meikä valvoi muutamia öitä alussa ja hakkasin koodia. Vaan kannattaahan se. Ainakin tietää mitä on saanut. Ja on itsekin oppinut valtavasti vaikkei vieläkään mitään osaa.

Toisaalta tuommoinen 300e on pieni raha firman pyörittämisessä. Vaikka onhan se liikaa rahaa jonkun opiskelijaplantun härpättimestä, joka on täynnä kirjoitusvirheitä. Ja kun ongelmia tulee niin ainoastaan emailitse saa yhteyden "sori olin pileissä dokaamassa, en mä osaa korjata sitä, sori".

Back
Ylös Bottom