Venäläiset 4 diplomaattia murhattu Bagdadissa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Tai sitten ei. Et sitten lukenut sitä selostusta, mikä luki sen videon alla: "In that statement, they demanded Russia immediately pull their troops out of Chechnya"

Et ole niitä uutiskuvia nähnyt niistä kahdesta suomalaisesta, jotka ammuttiin Baghdadissa maaliskuussa 2004? Niille paskoille kelpaa maaliksi kuka tahansa länsimaalainen.

Ja miten helvetissä joku Amerikkalainen nainen saa syytteen jos se on vähän kiusannu jotai alastomia vankeja? Se tuska mitä noi telotettavat kokee, sitä ei voi verrata johonkin pakotettuun ryhmä homoiluun, ja tulee vielä syytteitä päälle.

Homman nimi taitaa olla se, että jos sinne kerta lähdettiin demokratiaa ja vapautta laittamaan, niin nuo tapahtumat eivät sitä ole. Vai oletko samaa mieltä? Itsekkin kannatan "kova kovaa vastaan" terroristeille, mutta joidenkin vankien kiduttaminen ja nöyryyttäminen on äärimmäisen säälittävää touhua.

Mä olen ihminen, jos kaikki ois vaan ihmisiä niin ei ois sotia, mutta kun on niitä kuppikuntia niin tämän takia tapellaan. Uskonnot vittuun, niin ihmisä kuolee paljon vähemmän.

Tiedätkö Bodaaja mistään muun muassa mitään?

Tuli sama kysymys mieleen ku noita juttuja luki...

Tiedän sen että ihmisten pitäisi elää ihmisinä ei muuta. Ja ilman uskontoja, koska ne aiheuttavat vain tuskaa tähän maailmaan.

Mä olen ihminen, jos kaikki ois vaan ihmisiä niin ei ois sotia, mutta kun on niitä kuppikuntia niin tämän takia tapellaan. Uskonnot vittuun, niin ihmisä kuolee paljon vähemmän.
Tajuatko sä jauhaessas edes sitä, että myös Sinä kuulut kuppikuntiin? Jos kerran olet niin ihmisten oikeuksista ja hyvinvoinnista huolissasi, niin millä oikeudella voit toiselta uskonnon kieltää? Uskonto on monelle se henkireikä minkä avulla pärjäävät. Ei minulle, mutta monelle kuitenkin. Edellinen lause siksi ettei minua samantien leimata hihhuliksi. Samalla lailla joku voisi tulla omasta mielestään viisaana ja pakottaa sut käymään kirkossa joka päivä ja lukeen raamattua 2h päivässä. Koska sen mielestä juuri uskontojen vastaisuus on vikana maailmassa. Lisäksi ihmiset tappelee ja sotii mistä vaan. Jos ei uskonnosta, niin esim. kielestä, maasta, rahasta tai luonnonvaroista.

Jos jotkut terroristit vetää päitä irti, niin ei ihmisoikeuksia ja vapautta ajava valtio tai virallinen taho voi alkaa käyttäytymään samalla lailla? Jos USA alkaisi kaikilla sota-alueillaan teloittamaan ihmisiä ihan vain sen takia että terroristitkin niin tekee, niin mites luulet että jenkkien kannatuksen kävisi. Eikä ole varaa kohdella sotavankeja kaltoin, se on sekä laillisesti että moraalisesti aivan perseestä ja tuomittava teko. Jos viholliselta on jo viety vapaus, ei häneltä enää tarvitse viedä halua elää tai omanarvontuntoa. Ja paikalliset käyvät yhä enemmän kypsiksi jenkkien toimintaan, mikä taas lisää terroristien kannatusta ja porukkaa. Siinä ei ole enää varaa hankkia lisää vaikeuksia 24/7.

Vittu ei voi oikeasti olla noin yksinkertainen ajattelunkulku kellään.

... Ja paikalliset käyvät yhä enemmän kypsiksi jenkkien toimintaan, mikä taas lisää terroristien kannatusta ja porukkaa. Siinä ei ole enää varaa hankkia lisää vaikeuksia 24/7.

Olipa hyvä kirjoitus tähän ketjuun. allekirjoitan!

Et ole niitä uutiskuvia nähnyt niistä kahdesta suomalaisesta, jotka ammuttiin Baghdadissa maaliskuussa 2004? Niille paskoille kelpaa maaliksi kuka tahansa länsimaalainen.
Niinkuin aikaisemmin sanottiin, täysi randomtapaus. Varmasti tajuavat siellä päin, että suomalaisten kaappaamisesta ja päänleikkauksella uhkaamisesta ei olisi mitään hyötyä, koska suomi ei ole (eikä ole ikinä ollut) sodassa minkään muslimivaltion kanssa. Mitä vaatimuksia niillä olis Suomelle esitettävänä?

edit:
Tajuatko sä jauhaessas edes sitä, että myös Sinä kuulut kuppikuntiin? Jos kerran olet niin ihmisten oikeuksista ja hyvinvoinnista huolissasi, niin millä oikeudella voit toiselta uskonnon kieltää? Uskonto on monelle se henkireikä minkä avulla pärjäävät. Ei minulle, mutta monelle kuitenkin. Edellinen lause siksi ettei minua samantien leimata hihhuliksi. Samalla lailla joku voisi tulla omasta mielestään viisaana ja pakottaa sut käymään kirkossa joka päivä ja lukeen raamattua 2h päivässä. Koska sen mielestä juuri uskontojen vastaisuus on vikana maailmassa. Lisäksi ihmiset tappelee ja sotii mistä vaan. Jos ei uskonnosta, niin esim. kielestä, maasta, rahasta tai luonnonvaroista.

Jos jotkut terroristit vetää päitä irti, niin ei ihmisoikeuksia ja vapautta ajava valtio tai virallinen taho voi alkaa käyttäytymään samalla lailla? Jos USA alkaisi kaikilla sota-alueillaan teloittamaan ihmisiä ihan vain sen takia että terroristitkin niin tekee, niin mites luulet että jenkkien kannatuksen kävisi. Eikä ole varaa kohdella sotavankeja kaltoin, se on sekä laillisesti että moraalisesti aivan perseestä ja tuomittava teko. Jos viholliselta on jo viety vapaus, ei häneltä enää tarvitse viedä halua elää tai omanarvontuntoa. Ja paikalliset käyvät yhä enemmän kypsiksi jenkkien toimintaan, mikä taas lisää terroristien kannatusta ja porukkaa. Siinä ei ole enää varaa hankkia lisää vaikeuksia 24/7.

Perin totta...

Putin sanoi että Venäjän salainen poliisi tms. ettii noi siat ja tappaa ne, saas nähä löytääkö, mutta jos löytää niin päät irti vaan samalla lailla niinku ne tekee muille. Njoo, toihan osottaa sen miten eläimiä noi terroristit on, mä oon katellu kaikki noi telotus videot ja laatta meinaa lentää kun päätä leikataan veitsellä elävältä ihmiseltä irti. Varmaan ne tappais suomalaisiakin jos tonne eksyis, eihän Venäjällä ole mitään tekemistä ton Irak sotkun kanssa?

Ja miten helvetissä joku Amerikkalainen nainen saa syytteen jos se on vähän kiusannu jotai alastomia vankeja? Se tuska mitä noi telotettavat kokee, sitä ei voi verrata johonkin pakotettuun ryhmä homoiluun, ja tulee vielä syytteitä päälle. Kumpi on kauheempaa olla alastomien vankien seassa ja koira vähän haukkuu ja kädet kiinni, vai se että sulta leikataan päätä irti kun elät, ja jos joku menee Ogrish.com niin stereot täysille ja kuuntelemaan sitä örinää kun pää revitään irti.

Tää on sitä totuutta mitä on maailmassa, missä on esim. Jumala?

Miten sä jaksat katsella tollasia videoita?
Ja kun kerran vedit Jumalan tähän mukaan niin tässä on selitys miten yksi mitätön uskovainen asian näkee. Jumala ei ole kertonut ihmiselle miksi maailmassa tapahtuu pahaa, mutta koska minä uskon siihen että Jumala on hyvä niin uskon myös siihen, että on hyvä ettei Jumala ole kertonut miksi maailmassa tapahtuu pahaa... Ihminenhän on jo aikojen alusta asti yrittänyt mm.tätä saada selville, tyyliin hyvän ja pahan tiedon puu josta omena otettiin ja pahaa tietoa olisi varmastikin ollut tuo miksi pahaa tapahtuu

Jos jotkut terroristit vetää päitä irti, niin ei ihmisoikeuksia ja vapautta ajava valtio tai virallinen taho voi alkaa käyttäytymään samalla lailla? Jos USA alkaisi kaikilla sota-alueillaan teloittamaan ihmisiä ihan vain sen takia että terroristitkin niin tekee, niin mites luulet että jenkkien kannatuksen kävisi. Eikä ole varaa kohdella sotavankeja kaltoin, se on sekä laillisesti että moraalisesti aivan perseestä ja tuomittava teko.

Niinpä ja on hyvä muistaa että jenkeillä on keinonsa hiljentää tyyppejä siten että media ei nosta aiheesta porua. Salamurhat yms. on kuulunut USA:laisten keinovalikoimaan jo kauan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tiedän sen että ihmisten pitäisi elää ihmisinä ei muuta. Ja ilman uskontoja, koska ne aiheuttavat vain tuskaa tähän maailmaan.

Tuossa jo muutama viisaampi on kertonut hyviä pointteja uskonnoista. Silti sinä väität suppean maailmankuvasi kanssa, että uskonto aiheuttaa vain ja ainoastaan tuskaa. Kuinka moni kristitty ihminen oikeasti aiheuttaa tuskaa ympärilleen uskontonsa takia? Entäs buddhalainen? Entäs noin x muuta uskontokuntaa?

Tekisi mieleni sanoa rumasti, että ota pääsi pois perseestä ja katso ympärillesi. Jätän tämän kuitenkin sanomatta ja pyydän vain kohteliaasti avaamaan silmät.

Tuossa jo muutama viisaampi on kertonut hyviä pointteja uskonnoista. Silti sinä väität suppean maailmankuvasi kanssa, että uskonto aiheuttaa vain ja ainoastaan tuskaa. Kuinka moni kristitty ihminen oikeasti aiheuttaa tuskaa ympärilleen uskontonsa takia? Entäs buddhalainen? Entäs noin x muuta uskontokuntaa?

Tekisi mieleni sanoa rumasti, että ota pääsi pois perseestä ja katso ympärillesi. Jätän tämän kuitenkin sanomatta ja pyydän vain kohteliaasti avaamaan silmät.

Joo ei toi mitään, mä vaan olen täysin uskonnoton ihminen, mutta voit kai myöntää että uskontojen takia on myös pahaa?

Joo ei toi mitään, mä vaan olen täysin uskonnoton ihminen, mutta voit kai myöntää että uskontojen takia on myös pahaa?

Päätä jo mitä mieltä olet.

Edellisissä posteissasi olit sitä mieltä, että uskonnot aiheuttavat VAIN ja AINOASTAAN pahaa. Minä en ole missään vaiheessa kieltänyt, etteikö uskontojen nimiin saatettaisi myös ikäviä tekoja.

Niinkuin aikaisemmin sanottiin, täysi randomtapaus. Varmasti tajuavat siellä päin, että suomalaisten kaappaamisesta ja päänleikkauksella uhkaamisesta ei olisi mitään hyötyä, koska suomi ei ole (eikä ole ikinä ollut) sodassa minkään muslimivaltion kanssa. Mitä vaatimuksia niillä olis Suomelle esitettävänä?

Ja kuten itse myös sanoin: "niille paskoille kelpaa maaliksi kuka tahansa länsimaalainen". Terroristit havaitsi länsimaalaisia matkustamassa ilman suojaa --> ammutaan auto seulaksi. Tekevät sen varmasti uudestaan, vaikka maalaavat ison suomen lipun auton kylkeen ja huutelee "hei tarja halone tuomitsi irakin miehityksen, älkää ampuko!" Irakissa on tapettu monia ei amerikkalaisia juuri vastaavanlaisissa tilanteissa, esim rekkakuskeja, kokkeja, insinöörejä...

Mutta mitähän paskaa USA niitten niskaan on sitten kaatanu 50v, sen haluisin kuulla.
:lol2: Historia ei ole todellakaan mun vahvin laji. Tarkotin lähinnä koko lähi-idän seutua, mutta ei kai siellä sitten oo mitään tapahtunu. :D

Eiköhän uskonto ole tekosyy. Todelliset muslimit eivät sodi jne... Ja jumalaa on turha huudella kun ei muutenkaan tiedetä miksi täällä ollaan. Sumu selitti jo asian, eli eiköhän terroristit keksi vaan syyn mukamas uskontansa varjolla tehdä jotain. Oletko koskaan tutustunut "oikeaan" muslimiin? Ei varmasti ole ns.länsimaita vastaan tai ketään muitakaan, hyvin rauhallista porukkaa(omaa kokemusta on lähi- ja kaukoidästä).

Päätä jo mitä mieltä olet.

Edellisissä posteissasi olit sitä mieltä, että uskonnot aiheuttavat VAIN ja AINOASTAAN pahaa. Minä en ole missään vaiheessa kieltänyt, etteikö uskontojen nimiin saatettaisi myös ikäviä tekoja.

MUTTA maailmasta poistuisi 50% pahaa jos kaikki uskonnot unohdettaisiin ja ajateltaisiin oman moraalin ja harkintakyvyn mukaan niin kuin me vapaa-ajattelijat teemme. Minä en tarvitse mitään kirjaa sanomaan miten tämän lyhyen pyrähdyksen täällä vietän, siihen minulla on omat aivot ja niihin varastoitu tieto, ja nimenomaan tieto, ei mitään epämääräisestä 2000 vuotta vanhasta rättipäiden tekemästä bookista poimittuja "totuuksia" En edes ymmärrä miten länsimaissa voidaan opettaa tuolla "tapahtuneita" "fakta" juttuja. Mooseskin varmaan veti hulluruohoa aavikolla ja näki näkyjä. Ajatelkaa järjellä, miten pensas voi puhua! Onko se terveen ihmisen merkki jos hän sanoo että tuo pensas puhui minulle? Olenko minä hullu vai profeetta jos kerron tuollaista? Paskaa sanon minä koko kirja!

MUTTA maailmasta poistuisi 50% pahaa jos kaikki uskonnot unohdettaisiin ja ajateltaisiin oman moraalin ja harkintakyvyn mukaan niin kuin me vapaa-ajattelijat teemme. Minä en tarvitse mitään kirjaa sanomaan miten tämän lyhyen pyrähdyksen täällä vietän, siihen minulla on omat aivot ja niihin varastoitu tieto, ja nimenomaan tieto, ei mitään epämääräisestä 2000 vuotta vanhasta rättipäiden tekemästä bookista poimittuja "totuuksia" En edes ymmärrä miten länsimaissa voidaan opettaa tuolla "tapahtuneita" "fakta" juttuja. Mooseskin varmaan veti hulluruohoa aavikolla ja näki näkyjä. Ajatelkaa järjellä, miten pensas voi puhua! Onko se terveen ihmisen merkki jos hän sanoo että tuo pensas puhui minulle? Olenko minä hullu vai profeetta jos kerron tuollaista? Paskaa sanon minä koko kirja!

Tekstistäsi päätellen et ole koskaan lukenut yhtään uskonnollista kirjaa (esim raamattu) ihan oikeasti silmä kädessä ja ajatellut mistä koko hommasta on edes kyse. Uskonto ja sen "oppikirjat" eivät pahaa tee, ihmiset sen tekevät. Ihmiset soveltavat ja tulkitsevat uskonnon oppeja väärin ja vaillinaisesti ja käyttäytyvät typerästi.

Esimerkiksi raamattu sisältää hirvittävän määrän opetuksia jos sitä vain osaa lukea myös rivien välistä ja tehdä päätelmiä. Itse asiassa suuri osa raamatun opetuksista on luettavissa ihan selvällä suomenkielellä, ei tarvitse edes rivien välistä yrittää opetella.

Onko se terveen ihmisen merkki, että ihmettelee miksi jotkut valtiot eivät kiduta sotavankejaan ja jos kiduttavat, että miksi siitä rangaistaan?

Lopeta tuo angsti ja uho ennen kuin teet itsestäsi totaalisen pellen.

nimim. ateisti joka ymmärtää kenties jostain jotain

Juuri noin. Mistäs bodaaja luulet sinun moraalin ja omantunnon tulevan? Ettei vaan kristinuskosta? Vaikka et kirkossa kävisikään. Eli eikös se oma moraali ja harkintakyky ole myös tavallaan "uskonto"?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom