Tomi sanoi:Mulla ei ole kuule harmainta aavistusta mitä tuossa lukee.
Haa haa jätkä ei osaa venäjää! :lol2:
Aiheeseen liittyen, osanottoni veli-venäläisille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aaaaaaaaaahahahahaha, voi helvetti! :lol2:Dreamer sanoi:Dreamer: Моя мама знает русский язык
(Äitini osaa Venäjää)
Tomi: унылая девушка кладет шарики в ее рот
(Se surkea akka saa pistää pallit suuhunsa )
Dreamer sanoi:Tomi: унылая девушка кладет шарики в ее рот
Dreamer sanoi:Dreamer: Моя мама знает русский язык
(Äitini osaa Venäjää)
Tomi: унылая девушка кладет шарики в ее рот
Altavista Translator Rus-Eng: "sad girl places balls into its mouth"Tomi sanoi:унылая девушка кладет шарики в ее рот
Tape sanoi:Jenkkejä kovasti syytellään taas tänäkin aamuna törkeyksistä Irakissa, mutta ketä kiinnostaa, mitä kohta Tsehtsenian pikkukylissä tapahtuu...
Tomi sanoi:Päivitystä:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat/ulkomaat.shtml/06_47?2004/08/311049
Tuli tuossa mieleen, että Mustaltamereltä ei ole hirveä matka Ateenaan. Ehkä suunnittelma oli törmätä koneilla Olummpppialaisiin?
Wintikka sanoi:Ja mitä tulee venäläisiin Tsetseniassa, niin on vähän sellainen kutina, että jenkkien jutut Irakissa on lastenleikkiä verrattuna Tsetsenian juttuihin.
:DCthulhu sanoi:Tekisi mieli sanoa, että Venäjä on maa joka on ansainnut kaiken pahan mitä vain maailmasta löytyy mutta en sano, koska vain Jenkkien vihaaminen on jees....
Cthulhu sanoi:Tekisi mieli sanoa, että Venäjä on maa joka on ansainnut kaiken pahan mitä vain maailmasta löytyy mutta en sano, koska vain Jenkkien vihaaminen on jees....
Cthulhu sanoi:Tekisi mieli sanoa, että Venäjä on maa joka on ansainnut kaiken pahan mitä vain maailmasta löytyy mutta en sano, koska vain Jenkkien vihaaminen on jees....