Venäjällä kaksi matkustajakonetta maahan lähes samanaikaisesti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Tomi sanoi:
Mulla ei ole kuule harmainta aavistusta mitä tuossa lukee.

Haa haa jätkä ei osaa venäjää! :david: :lol2:

Aiheeseen liittyen, osanottoni veli-venäläisille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
Mulla ei ole kuule harmainta aavistusta mitä tuossa lukee.

Dreamer: Моя мама знает русский язык
(Äitini osaa Venäjää)

Tomi: унылая девушка кладет шарики в ее рот :rolleyes:
(Se surkea akka saa pistää pallit suuhunsa :rolleyes: )

Sori tää mun juttu liippaa jo itse aihettakin.

Niin, se on mun mielestä vähän huvittavaakin, kun viranomaiset alkavat vakuutteleemaan jo muutama tunti koneitten putoamisten jälkeen, että "mikään ei viittaa terrorismiin".

- Turmapaikkojen tutkijoiden alustavien tulosten mukaan merkkejä terrorismista tai räjähdyksistä ei ole löydetty, kertoi FSB:n tiedotuspäällikkö Sergei Ignatshenko. Tämän päivän Iltalehdessä.

Ihan samaa tiedotuslinjaa on kyllä muidenkin maiden viranomaisilla. Espanjan junapommien aikaan hallituksen virallinen kanta tais olla viikon verran, että ei tässä nyt mitään ihmeellistä, ei ainakaan mitään kansainvälistä terrorismia. Onneksi espanjalaiset ymmärsivät äänestää sitten vaaleissa hallitusta vastaan.

Eli vaikka itse turmasta ei ole viranomaisillakaan mitään tietoa, niin aina on varmaa, että mikään ei viittaa terroriin.

Dreamer sanoi:
(Äitini osaa Venäjää)

Aaaaaaaaaahahahahaha, voi helvetti! :lol2: :hyper:

Dreamer sanoi:

Repesin, :lol2: Tuo lause pitää muistaa. Viikon parhaimmat naurut.

Juttuhan meni siis niin, että en oikeasti tiennyt, mitä tuo Dreamerin ensimmäinen venäjänkielinen lause tarkoitti. Etsin kuitenkin Googlella venäjänkielisen on-line-kääntimen ja käänsin sillä ensimmäisen lauseen, joka tuli mieleen: "the sad girl puts balls in her mouth." Vaikka en siis tiennyt kummankaan lauseen todellista venäjänkielistä merkitystä, oli asiayhteys siltikin vahingossa sama. :lol2:

Dreamer sanoi:
(Äitini osaa Venäjää)

viilataan vielä vähän pilkkua tähän perään... :lol2:

siis ei akka vaan neiti (девушка)...

Tomi sanoi:
унылая девушка кладет шарики в ее рот :rolleyes:
Altavista Translator Rus-Eng: "sad girl places balls into its mouth"

WTF MAN!?!? :curs:

Edit: Nyt lagaa ja paljon. KAtsotaan, millon tämä tulee nkyviin, nyt on 12.6.1974 ja Nixon on juuri eronnut virastaan.

Tape sanoi:
Jenkkejä kovasti syytellään taas tänäkin aamuna törkeyksistä Irakissa, mutta ketä kiinnostaa, mitä kohta Tsehtsenian pikkukylissä tapahtuu...

Jep aivan. Mulle ei oikeastaan ole väliä kummastakaan mutta ihmetyttää että Jenkkejä nykyään soimataa kaikesta mutta luulisin että jos jenkit ei olisi tuossa asemassa missä ovat niin meilläkin vois olla asiat paljon huonommin.

Jengi on taas katsonut liikaa X-filesia.....

Ja mitä tulee venäläisiin Tsetseniassa, niin on vähän sellainen kutina, että jenkkien jutut Irakissa on lastenleikkiä verrattuna Tsetsenian juttuihin.

Wintikka sanoi:
Ja mitä tulee venäläisiin Tsetseniassa, niin on vähän sellainen kutina, että jenkkien jutut Irakissa on lastenleikkiä verrattuna Tsetsenian juttuihin.

Varmaankin. Kuuntelin kotiin ajaessani radiosta uutisia ja haastattelivat jotain Tanskassa asuvaa tsetseenien liberation armyn tms. edustajaa. Kielsi heidän useaan kertaan tehneen pommi-iskuja, vaikka haastattelija yritti kannustaa kertomalla mm. että kun Tsetseniassa on vaalitkin jne (kaveri tietysti kiisti vaalien laillisuuden jne). Kannustavaa oli että tanskalaisen tsetseenin mielestä Tsetsenian rajojen sisäpuolella riittää sotilaallista kohdemateriaalia yllin kyllin.

Katsotaan mitä FSB (? eli KGB) saa selville.

Toisaalta, tänään UK'n työkaveri kävi palaveroimassa. Heitin hänet kentälle, ja mainitsin, että tänään on erittäin hyvä päivä lentää: kun jo kaksi konetta on tippunut, niin todennäköisyys kolmannen tippumiselle saman päivän aikana olisi jo aika pieni ;) Työkaveri muisti tietysti matematiikan opintonsa ja korjasi: "Niin mutta ikävä kyllä nuo tapahtumat ovat toisistaan riippumattomia..." heh.

Mainostin tätä linkkiä jo tuolla Thaimaa threadissä, mutta laitetaan nyt tännekin. Bongasin uutisissa kuvan ko. lentokoneista, olivat mallia Tupolev ja lentoyhtiönä surullisen kuuluisa aeroflot. Kun kyseessä on em. lentoyhtiö, on melkein mikä tahansa syy mahdollinen (uskon silti kyseessä olevan salaliittoteorian).

Aeroflotin onnettomuuksien syitä: Crew Error, Crew Error, Crew Error, Crew Error...ammattitaito kunniaan!

Mutta onpas jännää seurata, miten se velivenäläinen tilanteen hoitaa, jos kyseessä siis olikin terrorismi. Onko Suomikin silloin "pahan akselissa"?? (I'm paranoid... :evil: )

Tekisi mieli sanoa, että Venäjä on maa joka on ansainnut kaiken pahan mitä vain maailmasta löytyy mutta en sano, koska vain Jenkkien vihaaminen on jees....

Cthulhu sanoi:
Tekisi mieli sanoa, että Venäjä on maa joka on ansainnut kaiken pahan mitä vain maailmasta löytyy mutta en sano, koska vain Jenkkien vihaaminen on jees....

Give me a break...anna mulle tauko :curs: Jätä asia tähän, ihmisillä on maailmassa eri mielipiteitä asioista. Se, että sinä pidät jotain mielipidettä naurettavana, ei todellakaan tee sinusta sitä henkilöä, joka on oikeassa.

Cthulhu sanoi:

Viisi pistettä hyvistä perusteluista. :david: :david:

No, minulle uutisissa pisti kuitenkin silmään se että virallinen taho antoi lausunnon jonka mukaan lentokentällä on söhlitty jotain ennen näiden koneiden lähtöä, jätetty joku huoltotarkastus tms. tekemättä. Venäjällähän taitaa olla ennätyssuuret luvut siinä miten paljon koneita tippuu kun kalusto rupeaa olemaan vanhaa. Nyt kävi sitten sillä tavalla huono tuuri että samalla kentällä tyrittiin kahden koneen huollot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom