- Ikä
- 38
Hintaa tolle tuli 48,60€? Itse piti vähän karsia noita tuloksia että pysyis hinta ihan siedettävänä omalle budjetille.
24e tuli hintaa lapulle..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hintaa tolle tuli 48,60€? Itse piti vähän karsia noita tuloksia että pysyis hinta ihan siedettävänä omalle budjetille.
oho sori mun moka, luulin et peli oli jo käynnis..:lol2:
editt: pelihän alkaakiin 20 minsan päästä..
:D
Oliko se Nashville - Detroit joku aprillipila, siis mitä ihmettä siinä tapahtui?? siis 8-0, en tajuu
30 min pelattu, roma johtaa 0 -2
tällä hetkellä kerroin 20000
20 ekee devilssille, 20 ekee pingviineille, saa nähä ny si.. jommankumman on pakko osua.. tai rupee mielenterveys järkkyä..
ny islandersiin pari kymppiä. 2,20.
hiljanen päivä tää maanantai pelien osalta.
onnittelut, ite pistin coloradoon ja muutenki meni iha lörinäks ollaan taas +- tilassa:dance:
Näin Colorado fanina täytyy sanoa että silkkaa hulluutta lyödä Avsien puolesta :D Ite lyön lähes aina niitä vastaan ja tuottaa hyvin :hyvä:
Myös Toronto, Montreal ja St. Louis on sellasia joukkueita tällä hetkellä mitä kannattaa kokeilla, kertoimetkin yleensä korkeita.
New Jersey myöskin tuonut hyvät palautukset, kun Marty palas tolppien väliin. Tosin tänään Toronto vastassa, joten taidetaan jättää väliin.
kiitokset.onnittelut, ite pistin coloradoon ja muutenki meni iha lörinäks ollaan taas +- tilassa:dance: