Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
tällaset laput pistin tänään:

ilves - jyp 2
kalpa - pelicans 2
saipa - hifk 2
tps - blues 2

kerroin 28.46

portsmouth +1 - chelsea 2
west bromwich +1 - arsenal 2
derby - swansea 1

kerroin 12.90

eilen tuli reilu parikymppiä voittoa kun pelasin islandersia singlenä..

Anteeksi että pilaan sun ilon näin aamulla jo mutta Arsenal ei todellakaan voita 2 maalilla vaikka vastassa onkin Bromwich. Myöskään Pelicans ei tule voittamaan Kalpaa sekä toivottavasti Tps peli on sen verran hyvää että tulee ottamaan voiton bluesista

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anteeksi että pilaan sun ilon näin aamulla jo mutta Arsenal ei todellakaan voita 2 maalilla vaikka vastassa onkin Bromwich. Myöskään Pelicans ei tule voittamaan Kalpaa sekä toivottavasti Tps peli on sen verran hyvää että tulee ottamaan voiton bluesista

Onks mulla sitte oikee rivi? Voinko seurata illan pelit siis levollisin mielin, kun tiedän, että kaikki menee kuitenkin oikein?

Itse heitin ihan läpällä kahdeksan kohteen ufo-lapun, kertoimeksi tulee yli 550 :D

Ilves-Jyp X
Kalpa-Pelicans 1
Kärpät-Hpk X
Saipa-Hifk 2
Tps-Blues 3
Liverpool-Sunderland 1
Washington-Carolina 1
Ottawa-Calgary 2

Monariin laitoin
1,2 - 2,3
4,5 - 1,2
2,3 - 3,4

Pitkävetoa tein useamman lapun jossa pelit pelataan kalpan ja lukon kautta. Saa nyt nähä miten pahasti tulee pelit kusemaan. :D

Itse heitin ihan läpällä kahdeksan kohteen ufo-lapun, kertoimeksi tulee yli 550 :D

Ilves-Jyp X
Kalpa-Pelicans 1
Kärpät-Hpk X
Saipa-Hifk 2
Tps-Blues 3
Liverpool-Sunderland 1
Washington-Carolina 1
Ottawa-Calgary 2

Ufo-lappu tosiaan:hyvä:

Suomi-Ruotsi 2 ja vituiks meni :(

Ilves-Jyp X
Kalpa-Pelicans 1
Kärpät-Hpk X
Saipa-Hifk 2
Tps-Blues 3
Liverpool-Sunderland 1
Washington-Carolina 1
Ottawa-Calgary 2
Ufo-lappu tosiaan:hyvä:

Repesin tuolle ihan totaalisesti...Hauska virhe !!!:lol2: Tuossa on kyllä kerrointa, mikäli osuu !!!!!:eek:

Repesin tuolle ihan totaalisesti...Hauska virhe !!!:lol2: Tuossa on kyllä kerrointa, mikäli osuu !!!!!:eek:

Raaka paikka tää pakkotoisto... sormi lipsahtaa väärälle napille niin 10 minuutin sisällä on kasa pakkislaisia pilkkaamassa :D

Jokos oot käyny päivän vedot tekemässä?

Raaka paikka tää pakkotoisto... sormi lipsahtaa väärälle napille niin 10 minuutin sisällä on kasa pakkislaisia pilkkaamassa :D

Jep. Virheistä rankaistaan välittömästi ja tarvittavalla kovuudella :D

Jokos oot käyny päivän vedot tekemässä?
Tykkään niin noista numeroista :nolo:..Osui ja upposi...
Onhan tuossa jotakin viritystä. Kohteena lähinnä ne joilla on panosta. Eilen pelasin Jokipoikia. Tänään harkinnassa Saipa tai HIFK :D

Kärpät - HPK 2
Ilves - JYP 2

Itsekkin ajattelin tuollaista tuplaa kokeilla.

Sitten vetomestari Pyssylle sellainen kysymys että mitäs mieltä olet yleensäkin siitä että kannattaako laittaa kaikki MUNAT samaan koriin vaiko ei? Siis jos yhden päivän vetoihin on käytettävissä vaikka 20 euroa niin tehdäkkö mielummin yksi 20 egen lappu vaiko kaksi 10 euron lappua vaiko peräti neljä viiden egen lappua...?

Sitten vetomestari Pyssylle sellainen kysymys että mitäs mieltä olet yleensäkin siitä että kannattaako laittaa kaikki MUNAT samaan koriin vaiko ei? Siis jos yhden päivän vetoihin on käytettävissä vaikka 20 euroa niin tehdäkkö mielummin yksi 20 egen lappu vaiko kaksi 10 euron lappua vaiko peräti neljä viiden egen lappua...?
..tut mikään vetomestari oo...
Mutta itse pelaan yleensä ainoastaan parhaan kertoimen. Jos samaa " kaliberia" olevaa ylikertoimia on monta, saatan hajauttaa riskiä. Tuplia en pelaa...Vain ja ainoastaan sinkkuja...Nytkin oli monta päivää, etten pelannut yhtään vetoa...

Haet ilmeisesti nopeaa voittoa? Pitkällä aikavälillä tommonenhan ei kannata. Tai siis jos lähtee vaikka 20 eurosta liikkeelle ja yrittää kasvattaa sitä hitaasti mutta "varmasti", niin panoskoot yksittäiseen vetoon pitäs olla luokkaa 0,20-1,00€.

Mitä mieltä porukka Ilveksen kotikertoimesta 2,65 Ladbrokes. Nordic tosiaan 2,97 ..Jyppi ei ole vakuuttanut ja Ilveksellä Seikola palaa... Vaikuttaisi pelikohteelta...
edit : Joku noista tai useampikin kotikerroin pitää. Tietäisi vain mikä...

Noniin kaksi seuraavaa peliä ovat selvät. tänään hifkille 25e. sitten siitä tulevat 50e perjantaina spv-classic peliin classicille. Sata euroa helppoa rahaa.

Mua panettaa eniten HPK:n 3.67 Nordicbetillä.

Edit: pyssy, Nordic tarjoaa Ipalle 2.97 jos päätät pelata...
Jep: juuri huomasin..Toi HPK on kyllä myös hyvä kohde...

Mua panettaa eniten HPK:n 3.67 Nordicbetillä.

Edit: pyssy, Nordic tarjoaa Ipalle 2.97 jos päätät pelata...
Nyt alko taas tympimään nuo veikkauksen kertoimet...
HPK:lle 3,00 ja Ilvekselle 2,35 :jahas:

Edit: Pieni ero jos pelaa nuo vaikkapa tuplana... nordicilla 10,9 kun taas veikkauksella vain reilut 7

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom