Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite kävin hätäpäissäni väsäämässä tämmösen lapun:
Kookoo - Jokipojat X
Ite laitoin KooKoo+1 - Jokipojat X ja D Team - Titaanit 2Ite kävin hätäpäissäni väsäämässä tämmösen lapun:
Kookoo - Jokipojat X
Mulla taas on D Team hävinny aina kun olen sitä veikannu voittoon. Nyt kun veikkasin sitä vastaan, niin se tietenkin meni voittamaan:DSemmonen vinkki että Titaanit häviää AINA. Olen joka kerta laittanut titaanit häviämään ja joka ikinen kerta on pitänyt. :D:D
15 euron paukulla pelasin.. kiitettävästi tuli voittoa.. ;)LeKi - Sport 2 (1,85)
KooKoo - Jokipojat 2 (2,80)
HeKi - Hokki 2 (1,90)
D Team - Titaanit 1 (1,65)
Kokonaiskerroin: 16,24
Tälläistä tänään. Ja Unibetillä vetoni pelaan. ;)
tällänen moniveto tarttu äsken kioskilta mukaa,suluissa maalit:
Tuto (3,4,5) vs K-Vantaa (2,3,4,5,6)
KooKoo (1,2,3,4) vs Jokipojat (1,2,3,4)
Osuus 1/5,hinta 9,60e :D
15 euron paukulla pelasin.. kiitettävästi tuli voittoa.. ;)
voi hevonperse. tää 1/5 on aivan älytön systeemi. eipä tuu enää ikinä pelattua tällästä chaiccea. jäin voitolle naurettavat 5e monivedosta
No eihän se kertoimeen mitenkään vaikuta vaiks sul olis tuha ziljoonaa tulosta samalla lapulla.. rahat vaan jaettiin 5 osaan.
Mä oon kerran voittanut monivedossa ja kerroin oli silloin pääl 5000..harmi vaan että panos oli vaan se 20senttiä
Heittäkääs faktat tiskiin huomisesta suomi-venäjä pelistä. Kokoonpanot, kuumat/kylmät pelaajat, veikkauksia tuloksesta...
No heitetään faktat... Kovat pelurit laittaa tähän kohteeseen X, ja kylmäpäisimmät pistää Suomen voittamaan.
No heitetään faktat... Kovat pelurit laittaa tähän kohteeseen X, ja kylmäpäisimmät pistää Suomen voittamaan.
Päivän vedot:
K-Vantaa - Hokki 2 (2,05)
Ja toinen lappu
Everton - Bolton 1 (1,75)
Manchester City - Middlesbrough 1 (1,60)
Portsmouth - Liverpool 2 (1,75)
K-Vantaa - Hokki 2 (2,05)
Kokonaiskerroin: 10,04