Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
mitäs täällä ollaan mieltä tän yön NHL-kierroksesta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Semmonen vinkki että Titaanit häviää AINA. Olen joka kerta laittanut titaanit häviämään ja joka ikinen kerta on pitänyt. :D:D

Semmonen vinkki että Titaanit häviää AINA. Olen joka kerta laittanut titaanit häviämään ja joka ikinen kerta on pitänyt. :D:D
Mulla taas on D Team hävinny aina kun olen sitä veikannu voittoon. Nyt kun veikkasin sitä vastaan, niin se tietenkin meni voittamaan:D
No ei se mitään, jos latvia voittaa niin tulee muutama kymppi toisesta lapusta.

tällänen moniveto tarttu äsken kioskilta mukaa,suluissa maalit:
Tuto (3,4,5) vs K-Vantaa (2,3,4,5,6)

KooKoo (1,2,3,4) vs Jokipojat (1,2,3,4)

Osuus 1/5,hinta 9,60e :D

voi hevonperse. tää 1/5 on aivan älytön systeemi. eipä tuu enää ikinä pelattua tällästä chaiccea. jäin voitolle naurettavat 5e monivedosta :david:

voi hevonperse. tää 1/5 on aivan älytön systeemi. eipä tuu enää ikinä pelattua tällästä chaiccea. jäin voitolle naurettavat 5e monivedosta :david:

En tiiä tost systeemist mut paljon kuvittelit kertoimen olevan ku sul on sellaset 15 tulosta per ottelu.

Heittäkääs faktat tiskiin huomisesta suomi-venäjä pelistä. Kokoonpanot, kuumat/kylmät pelaajat, veikkauksia tuloksesta...

No eihän se kertoimeen mitenkään vaikuta vaiks sul olis tuha ziljoonaa tulosta samalla lapulla.. rahat vaan jaettiin 5 osaan.

Mä oon kerran voittanut monivedossa ja kerroin oli silloin pääl 5000..harmi vaan että panos oli vaan se 20senttiä

No eihän se kertoimeen mitenkään vaikuta vaiks sul olis tuha ziljoonaa tulosta samalla lapulla.. rahat vaan jaettiin 5 osaan.

Mä oon kerran voittanut monivedossa ja kerroin oli silloin pääl 5000..harmi vaan että panos oli vaan se 20senttiä

Ajatushärö.

Jokatapauksessa 15 tulosta per matsi. Tuskin siinä osuessaankaan voitolle paljoa jäädään.

Heittäkääs faktat tiskiin huomisesta suomi-venäjä pelistä. Kokoonpanot, kuumat/kylmät pelaajat, veikkauksia tuloksesta...

No heitetään faktat... Kovat pelurit laittaa tähän kohteeseen X, ja kylmäpäisimmät pistää Suomen voittamaan.

K-Vantaa - Hokki 2 (2.05) on aivan selvä tapaus.
SaPKo - Jukurit (2.75) (5.00) (1.90) sen sijaan onkin mielenkiintoinen peli, peli pelataan ulko jäillä ja viime otteluiden perusteella molemmat joukkueet ovat huippukunnossa. SaPKo on kahdessa viime pelissään voittanut Sportin sekä Jokipojat. Jukurit taas ottivat selvän voiton D-Teamistä. Tähän otteluun vinkit olisi tervetulleita... ;)

Päivän vedot:

K-Vantaa - Hokki 2 (2,05)

Ja toinen lappu

Everton - Bolton 1 (1,75)
Manchester City - Middlesbrough 1 (1,60)
Portsmouth - Liverpool 2 (1,75)
Kokonaiskerroin: 10,04

Päivän vedot:

Ja toinen lappu

Everton - Bolton 1 (1,75)
Manchester City - Middlesbrough 1 (1,60)
Portsmouth - Liverpool 2 (1,75)
Kokonaiskerroin: 10,04

Uskaltaskohan näitä peesata, viimeks kun veikkasin K-Vantaata vastaan, niin se myllyttikin sitten tyyliin 5-1. Jalismatsit näyttää kyllä paperilla ihan selviltä, oma veikkaus on että 1 noista vähintään pelataan tasan kuiteski.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom