Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Neteller nyt voi omatoimisesti kieltää itse itsensä, sama tapahtui jenkeissäkin. Mitä pokeritiedosta samaa uutista kattelin, niin ilmeisesti takana on yhden virkamiehen yksittäiset mielipiteet.Enhän mä nykyään laita vihjeitä ollenkaan vaan kerroin mitkä kusee, kuten sulta nyt toi tottenham +1 - Arsenal 2 :D
Ja tohon kieltoon vielä, että onhan olemassa netteller sun muut mitä ei voida kieltää
Mites tänään Ruotsi - Suomi peli?
Panokset on kovat, turnausvoitosta pelataan. Ruotsilla on kyllä ollu hyvä joukkue tässä turnauksessa, mutta on Suomellakin. Yhestä asiasta oon positiivisesti yllättyny: siitä että Suomikin on pystyny mättämään maaleja ihan mukavasti! Kahessa pelissä 9 maalia.
Ruotsi näyttää kyllä tilastoissa vähän paremmalta, mutta ei kait Suomi Ruotsia vastaan huonosti koskaan pelaa!
Pistetään X lapulle...
104 Ruotsi +1 - Suomi 2
4,25
129 Pittsburgh - Detroit 2
2,00
Pelitapa: Tavallinen (Rivejä: 1 kpl)
Kokonaiskerroin: 8,50
Missäs muuten noita vetoja teet?
Itselläs olis hakusessa paikka, mihin ei tarvi sotkea netelleriä tai kuvia itsestä, varpaista, mummon kaimoista ja kaikkien osoitteita?
Pankkikoodit?
http://www.mauge.net/ tuolta löysin kerroinvertailuja äsken.
No nuo ei ole ongelma. Pitääpä selvittää sivuilta että onnistuuko siirrot visa electronilla. Ei vaan suoraan sanottuna kiinnosta aloittaa mitään henkkareitten lähettelyä ympäri maailmaa, samasta syystä luovuin netelleristäkin.Swift-koodi ja IBAN-tilinumeroa tarkoitin
Itse laitoin tuplan:
Tottenham - Arsenal ensimmäinen erä 0-0
Barca - Gijon 1
kerroin 6.7
panos 20e
Mitens tänään, omaan silmään pisti Korihait -LrNMKY 2 kerroin 3,70. Onko tuohon jotain erityistä syytä, nimittäin omaan silmään näyttää aika santsattavalle kohteelle.