Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Enhän mä nykyään laita vihjeitä ollenkaan vaan kerroin mitkä kusee, kuten sulta nyt toi tottenham +1 - Arsenal 2 :D

Ja tohon kieltoon vielä, että onhan olemassa netteller sun muut mitä ei voida kieltää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites tänään Ruotsi - Suomi peli?

Panokset on kovat, turnausvoitosta pelataan. Ruotsilla on kyllä ollu hyvä joukkue tässä turnauksessa, mutta on Suomellakin. Yhestä asiasta oon positiivisesti yllättyny: siitä että Suomikin on pystyny mättämään maaleja ihan mukavasti! Kahessa pelissä 9 maalia.

Ruotsi näyttää kyllä tilastoissa vähän paremmalta, mutta ei kait Suomi Ruotsia vastaan huonosti koskaan pelaa!

Pistetään X lapulle...

Enhän mä nykyään laita vihjeitä ollenkaan vaan kerroin mitkä kusee, kuten sulta nyt toi tottenham +1 - Arsenal 2 :D

Ja tohon kieltoon vielä, että onhan olemassa netteller sun muut mitä ei voida kieltää
Neteller nyt voi omatoimisesti kieltää itse itsensä, sama tapahtui jenkeissäkin. Mitä pokeritiedosta samaa uutista kattelin, niin ilmeisesti takana on yhden virkamiehen yksittäiset mielipiteet.
Niin ja veikkauksista, katotaan nyt kuin käy, jos eilen olisin uinu vastavirtaan, kuten ensin aioinkin, niin K-Vantaa olis hoitanu rahat kotiin ;)

Valaiskaapa joku mulle tätä kaavaa, ainakin tietokoneen laskimella en saa samoja tuloksia:
"Sanotaan, että panostat 10€. Tulos on:
0,4*3,10*10 + 0,6*(-10) = 2,40
Jos olit oikeassa tasapelin todennäköisyydestä, on vetosi pitkällä aikavälillä tuottoisa. Keskimäärin jäät 2,40€ plussalle per pelikerta."
Lähde siis täältä:
http://veikkaajavoita.com/matematiikka-vedonlyonnissa

Mites tänään Ruotsi - Suomi peli?

Panokset on kovat, turnausvoitosta pelataan. Ruotsilla on kyllä ollu hyvä joukkue tässä turnauksessa, mutta on Suomellakin. Yhestä asiasta oon positiivisesti yllättyny: siitä että Suomikin on pystyny mättämään maaleja ihan mukavasti! Kahessa pelissä 9 maalia.

Ruotsi näyttää kyllä tilastoissa vähän paremmalta, mutta ei kait Suomi Ruotsia vastaan huonosti koskaan pelaa!

Pistetään X lapulle...

Itse laitoin just seuraavaa.

104 Ruotsi +1 - Suomi 2
4,25

129 Pittsburgh - Detroit 2
2,00

Pelitapa: Tavallinen (Rivejä: 1 kpl)
Kokonaiskerroin: 8,50

Veikkaan, että nyt Suomi tahtoo näyttää Venäjä matsin jälkeen ja iskee 4-2 voiton. Detroit taas alkaa taas parantaa otteitaan, kun pleijari alkavat pikkuhiljaa lähestymään..

Missäs muuten noita vetoja teet?
Itselläs olis hakusessa paikka, mihin ei tarvi sotkea netelleriä tai kuvia itsestä, varpaista, mummon kaimoista ja kaikkien osoitteita?

Missäs muuten noita vetoja teet?
Itselläs olis hakusessa paikka, mihin ei tarvi sotkea netelleriä tai kuvia itsestä, varpaista, mummon kaimoista ja kaikkien osoitteita?

Unibet on ainakin hyvä vaihtoehto omasta mielestä, vaikka nostaessa tarvitseekin nykyään laittaa ne pankkikoodit.

Swift-koodi ja IBAN-tilinumeroa tarkoitin
No nuo ei ole ongelma. Pitääpä selvittää sivuilta että onnistuuko siirrot visa electronilla. Ei vaan suoraan sanottuna kiinnosta aloittaa mitään henkkareitten lähettelyä ympäri maailmaa, samasta syystä luovuin netelleristäkin.
Jottei ihan menis OT:ksi, viidestä pelatusta pelistä 3 kussu, kaksi näistä oli kyllä selkeää arpomista ja Juventus meni sitte lisäajalla ratkaisemaan, vaikka pelas yhden vajaalla..
Toivottavasti nyt tuplan toisista puolikkaista edes Manu pitää, muut on sitten enemmän tai vähemmän riskivetoja.

Voi vittu, hienosti Suomi meni häviämään, eikä ollu tasurista tietookaan! :itku:

Mites muuten, lyöttekö vetonne aina ihan fiilispohjalta, vai tutkailetteko enemmänkin kohteita? Lasketteko kertoimia ja todennäkösyyksiä jne.?

Itteeni kiinnostas vähän enemmänkin tuo teoria ja oon sitä kyllä netistä lueskellukkin... Ongelmaks muodostuu lähinnä määrittää ite todennäköisyydet voitoille, tappioille ja tasureille. Onko jollain tietoo, miten muodostaa ite noita todennäköisyyksiä?

Kyllähän sitä tulee tutkittua yleensä, mutta ei mitenkään hirveen perusteellisesti. Vähän tilastoja ja muita mitä pystyy jo ihan maalaisjärjellä päättelemään.

edit. puolustuksekseni voin sanoa että Del Potro - Federer veto oli fiilispohjalla heitetty :D

Malaga - Almeria 1
Valladolid - Athletic Bilbao 1

tuosta osuma 3,69 kertoimella

Grenoble - Valenciennes X
Palermo - Napoli 1

tästä kertoimella 5,64

Bordeaux sinkkuna ei taida osua. Veikkauksen kertoimilla mennään kun vasta taas alotellaan.

Mitens tänään, omaan silmään pisti Korihait -LrNMKY 2 kerroin 3,70. Onko tuohon jotain erityistä syytä, nimittäin omaan silmään näyttää aika santsattavalle kohteelle.

Mitens tänään, omaan silmään pisti Korihait -LrNMKY 2 kerroin 3,70. Onko tuohon jotain erityistä syytä, nimittäin omaan silmään näyttää aika santsattavalle kohteelle.

Nyt mennään taas vaarallisille vesille, kun ei kyseistä lajia tuu hirveesti seurattua...

Mutta mikäs siinä, itelläkin pisti silmään tuo kerroin. Vaikuttaa vähän liian isolta, joten pakkohan sitä on pelata. :whip:

Vituttaa, kun EN EILEN EHTINYT PELATA DETROITTIA....Siitäs sait JOO..:D ( Normaalisti tässä ois lukenu : Pelasin Detroittia 100e kerroin yli 2.00)

Veikkaukselle pelasin tälläiset tuplan. Noissa on mielestäni kummassakin tasurissa ylikerrointa. Kumpikin vierasjoukkue taulukossa ylempänä.. TASAISTA X tähän. Panos 14e Kerroin 9,92

137 Leeds - Millwall X
3,15
138 Kidderminster - Cambridge U X
3,15

Sm-liiga jatkuu tänään. Kun tässä ei ole muuta tekemistä kuin surffata netissä niin pitääkin analysoida kohteet kunnolla mutta seuraavat seuraavat on pelkät mutut joista lähden muokkaamaan päivän kohteita:

Blues-Jyp. Blues on jo pelattu viimeyön nhl kotijoukkueiden kanssa voittavaksi. On vaikea kohde sillä mitä on tauko tuonnut jypille, mutta toivon vaan ihan sarjataulokon puolesta että blues voittaa. 1/x

Jokerit-pelicans. Tässä lähden jokereiden voittoa hakemaan jopa -1 kohteilla.

Kalpa-Hifk. Kumpikin toisaalta suosikki jos mennään fiilispohjalta. Kallistun edellisten esitysten perusteellla kalpan voittoon, ja toivonkin että voittaa ihan sillä että jos jyp häviää niin kalpa nousee sarjassa johtoon. Olisi siinä rahaseuroissa naama vihreenä:)

Kärpät-Ilves. Aika selvää kauraa että Kärpät hoitaa homman.
Lisää kohteita päivän mittaan... kun kerkee hieman lueskella nettiä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom