Mä ajattelin heittää Venäjälle pientä täkyä. Jotenkin on sellainen tuntuma että yllätyskin voisi muhia ilmassa.
Hyvin oli tuntuma kohdillaan. Toivottavasti heitit vähän isomman täkyn:thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ajattelin heittää Venäjälle pientä täkyä. Jotenkin on sellainen tuntuma että yllätyskin voisi muhia ilmassa.
Hyvin oli tuntuma kohdillaan. Toivottavasti heitit vähän isomman täkyn:thumbs:
Lähellä oli,että olisi Venäjän voitolla tullut rahaa,mutta tasuri prkl...
Tänään pelikassan jämät Italian voitossa kiinni.
Paitsi että pelistä tuli kyllä tasuri ;)
Eikä sekään natsannut Meikällä vielä 50e veto kiinni Espanjan mestaruudessa. Muut jo menneet ohi
Tätäkin vois taas vähän herätellä kun alkaa MM-karsinnat ja valioliigat sun muut.
ite ajattelin laittaa pitkästä aikaa taas jotain pikkuvetoja näin aluksi tän päivän peleistä.
mun mielestä parhaimmat kohteet:
Israel-Sveitsi 1 2,25
Albania-Ruotsi 2 1,70
Benin-Angola 2 2,55
Kap Verde-Kamerun 2 1,70
Vaikka 3 noista onkin vieras pelejä niin luottaisin silti tuohon
ranskan vierasvoitto itävallasta ihan ok kertoimella kans.ja armenia-turkki 2.
Tätäkin vois taas vähän herätellä kun alkaa MM-karsinnat ja valioliigat sun muut.
ite ajattelin laittaa pitkästä aikaa taas jotain pikkuvetoja näin aluksi tän päivän peleistä.
mun mielestä parhaimmat kohteet:
Israel-Sveitsi 1 2,25
Albania-Ruotsi 2 1,70
Benin-Angola 2 2,55
Kap Verde-Kamerun 2 1,70
Vaikka 3 noista onkin vieras pelejä niin luottaisin silti tuohon
Israel on häviöllä 0-1 Albania pelas ruotsin kanssa tasan:jahas:
Tänään pitää ensimmäistä kertaa veikata tämän kauden sm-liigaa. Mielestäni parhaat kohteet tänään ovat ainakin veikkaukselle
29 SaiPa +1 - HIFK 2 2,70
HIFK pelasi tosi hyvin torstaina Jokereita vastaan (voitto 5-3) ja Saipan 7-0 häviö Kärpille ei kovin vakuuttanu :D Eiköhän HIFK ainaki parilla maalilla tuon voita.
35 Ässät +1 - Ilves 2 2,90
Ässillä eilen Lukkoa vastaan 6-1 häviö ja vastaan tulee Tapparaa vastaa 1-4 lukemista 5-4 voittoon noussut Ilves. Ässät veikattu sarjan jumboksi, joten Ilves vie muutaman maalin erolla tämän. Ilveksen kerroin laskenut tässä kohteessa 3,35-->2,90.
Tosta saa hyvän tuplan kertoimella 7,83.