Tarkastahan sun tietokoneen päivämäärä, itellä oli sama ongelma kun oli jostain syystä vuosiluku vaihtunut yhden taaksepäin.Siirrytään tästä keskusteleen tuonne tietokone osiolle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkastahan sun tietokoneen päivämäärä, itellä oli sama ongelma kun oli jostain syystä vuosiluku vaihtunut yhden taaksepäin.Siirrytään tästä keskusteleen tuonne tietokone osiolle.
Tarkastahan sun tietokoneen päivämäärä, itellä oli sama ongelma kun oli jostain syystä vuosiluku vaihtunut yhden taaksepäin.
ois vaan pitäny luottaa historiaan ja pelata SaiPaa isolla,ei ne oo tainnu tota ekaa peliä Kyrppiä vastaan hävinny kolmeen vuoteen
Ja nyt nuo sivut rupesivat toimimaan oikein. Miten on mahdollista että osalla toimii ja osalla ei. Kun nyt voi oikeastaan päätellä että sivuissa oli vika eikä mun koneessa.
Monivedossa olis muuten ollut hyvä potti jos olis osunu kohdalle.
Itse kallistun tuossakin vieraille. Kalpa-jyp on vaikein. Suosikki on kalpa mutta en vaan luota nyt kalpaan yhtään. Sitä pitää viellä päivällä harkita. Kalpalta on viellä Salminen poissa mutta silti on kertoimet laskeneet.
Heleppohan se jäläkeenpäin on sanua.Mitä mä sanoin...
Heleppohan se jäläkeenpäin on sanua.