Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ois vaan pitäny luottaa historiaan ja pelata SaiPaa isolla,ei ne oo tainnu tota ekaa peliä Kyrppiä vastaan hävinny kolmeen vuoteen

Ja nyt nuo sivut rupesivat toimimaan oikein. Miten on mahdollista että osalla toimii ja osalla ei. Kun nyt voi oikeastaan päätellä että sivuissa oli vika eikä mun koneessa.
Monivedossa olis muuten ollut hyvä potti jos olis osunu kohdalle.

Ja nyt nuo sivut rupesivat toimimaan oikein. Miten on mahdollista että osalla toimii ja osalla ei. Kun nyt voi oikeastaan päätellä että sivuissa oli vika eikä mun koneessa.
Monivedossa olis muuten ollut hyvä potti jos olis osunu kohdalle.

Ja nyt taas ei toimi. Toimiiko muilla? Kun ainakin kännykällä pääsen tuonne ihan normaalisti. Ja eilen illalla tietokoneella hetken kun oli asentanut ja siivonnut konetta. Eli onko vika noissa sivuissa vai minun koneessa. Missään muualla ei ole tuota ongelmaa tullut ilmi.

Kokeilin 365bet,bwin.paff,unibet,veikkaus jne ei ole ongelmia. Vain ainoastaan noissa kahdessa bettson ja nordicbet. Kummallakin tietysti eniten rahaa pelattavana tällä hetkellä. Kännykälläkin nuo tuntuvat hemmetin hitailta mutta miksi koneella eivät toimi ollenkaan?

Jep kakkos riviä tässä on sunnitteilla. Tuo Lukko - Ässät, saadaanko lukko pelkän vehasen takia noin suureksi suosisiksi? Itse kallistun tuossakin vieraille. Kalpa-jyp on vaikein. Suosikki on kalpa mutta en vaan luota nyt kalpaan yhtään. Sitä pitää viellä päivällä harkita. Kalpalta on viellä Salminen poissa mutta silti on kertoimet laskeneet.

Täälläkin laitettu isolla panoksella Tapparan voittoa.

Tällä hetkellä vituttaa öisen MLB-pelin takia vedonlyönti sen verran huolella että jos nyt ei osu, niin lupaan täällä Pakkiksen väen edessä nostaa sitten koko pelitilin tyhjäksi ja lopettaa gämbläyksen ikiajoiksi :D

Eilen siis Texas Rangers (MLB:n hyökkäysarsenaali nr.1) johti Cleveland Indiansia (hyökkäystilastoissa 25:s) viimeiseen Inningiin asti kahdella juoksulla, kunnes sattui se kaikista epätodennäköisin ja mahdottomin ja joku Indiansin pelaaja löi pallon katsomoon seurauksena vapaataival kolmelle pelaajalle ja Rangersille 4-5 tappio :X

tänään pelaamme veikkausliigaa, ifk vie hakaa vieraskentälle ja hjk mättää kotonaan jaroa vastaan vähintään kahden maalin voiton

Itse kallistun tuossakin vieraille. Kalpa-jyp on vaikein. Suosikki on kalpa mutta en vaan luota nyt kalpaan yhtään. Sitä pitää viellä päivällä harkita. Kalpalta on viellä Salminen poissa mutta silti on kertoimet laskeneet.

Mitä mä sanoin...

Mitä mä sanoin...
Heleppohan se jäläkeenpäin on sanua.

Rahaa tulloo ovista ja ikkunoista :)

Huomiselle lähtee jo hpk ml. Pitänee odottaa, jos kalpan kerroin nousis, kun porukka kuitenkin painaa tapparalle. Kärppien 2.9 kelpaa kans pienellä panoksella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom