Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
FF Jaro − MYPA 0 − 3 2 2,50
2 2,50

26. TPS +1 − HJK 2 − 2 X 4,25
X 4,25

70. JJK − Haka 5 − 0 1 1,60
1 1,60

75. IFK Mariehamn − KuPS +1 2 − 1 1 4,15
1 4,15

Kokonaiskerroin: 70,55

Voitit 705,50 €

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko mitään tietoa ottelusta Kolumbia - Uruguay? Nyt saa jo Uruguaylle kertoimeksi 3,5, eilen reilusti alle kolmosta. Onko tullut loukkaantumisia yms? Uruguayn hyökkäyskärki on kyllä sitä luokkaa, että taidan jo ihan sen takia kokeilla tolla kertoimella.

Eilen paukku kyl hyvin noi futiskarsintavedot :) 6/7, Italia meni perkele päästään viel tasoihin.. Tänään Suomen korisjoukkuetta

Hyvin paukkui vedot jalkapallossa perjantaina, Suomi ja ranska vaan taisi sopia 1-0 tuloksen. Ei Suomi nyt noin hyvä ranskaa vastaan voi olla. Tai sitten ranska pelasi 10% tehoilla.

kiitos andy murray kun toit pari euroa.

3,00 kerroin,rofl

Vihjeitä ja varmoja illan matseihin:)

Englanti-ukraina+1 1 2.10..lähti omiin peleihin..ohan tuolla tänään paljon kohteita,mut englannin karsinta-avaus oli erinomainen ja en usko Wembleyllä Ukrainan yllätykseen..ihan ok kerroin saa multa pelin..

Ite sain ton unibetilta 2.24

Mikä mättää nordicbetin,bettsonin ja betsafen sivuilla? Mulla latautuu pakkis,veikkaus,mtv3 jne ihan normaalisti. Mutta nordicbetin sivun jako menee ihan oudosti sekä muutenkin sen toimivuus todella hidasta. Bettsonin sivulle on ihan tuurissa mitä kertoin sivuja saa auki vai jumiiko koko sivusto. Ja äsken kokeilin 32bit sekä 64bit explorerilla saada betsafen auki sekä firefoxilla ja ei aukea. Kaikki nämä ongelmat jo useita päiviä. Onko muilla samoja ongelmia vai pelkästään mulla? Onko vika koneessa vai missä?

Mikä mättää nordicbetin,bettsonin ja betsafen sivuilla? Mulla latautuu pakkis,veikkaus,mtv3 jne ihan normaalisti. Mutta nordicbetin sivun jako menee ihan oudosti sekä muutenkin sen toimivuus todella hidasta. Bettsonin sivulle on ihan tuurissa mitä kertoin sivuja saa auki vai jumiiko koko sivusto. Ja äsken kokeilin 32bit sekä 64bit explorerilla saada betsafen auki sekä firefoxilla ja ei aukea. Kaikki nämä ongelmat jo useita päiviä. Onko muilla samoja ongelmia vai pelkästään mulla? Onko vika koneessa vai missä?

Ei toimi oikein hyvin mullakaan betsafe. Muita en ole kokeillut.

Pari arpaa kävin laittamassa...

Romania - Andorra+3 2
Ruotsi - Kazakstan+2 2
Italia- Malta+3 2
Portugali - Azerbaidzhan+3 2
Peru+1 - Argentiina 2

kerroin reipas 200

sitten toinen...

Pohjois-Irlanti - Luxemburg 2
Kypros - Islanti 2
Israel - Venäjä 2
Chile - Kolumbia 2

kerroin öpaut 150

Kyllähän noista nyt vähintään toinen osuu...

Kusi taas huolella omat vedot.

Pari arpaa kävin laittamassa...

Romania - Andorra+3 2
Ruotsi - Kazakstan+2 2
Italia- Malta+3 2
Portugali - Azerbaidzhan+3 2
Peru+1 - Argentiina 2

kerroin reipas 200

sitten toinen...

Pohjois-Irlanti - Luxemburg 2
Kypros - Islanti 2
Israel - Venäjä 2
Chile - Kolumbia 2

kerroin öpaut 150

Kyllähän noista nyt vähintään toinen osuu...

Osuiko?

E:ei mitää

Mestikseen:
Jokipojat - Sapko+1,5 2 1,7 b365
JYP-akatemia - Jukurit 2 1,84 betfair
Sport - Hokki+1,5 2 1,935 pinny

jee, huomenna voi aloittaa lottoliigankin veikkamisen :)

Eilen oli pikku harjoittelu ja Sapko + jukurit piti. Ennakkoon jokerit, tps ja ässät pelattu.
Tänäänhän tuo arpaliiga alkas. Joten kun tätä on tahkonnut useita vuosia niin nyt ei olekaan samanlaista intoa kuin ennen. Olen kyllä tässä kipeenä lukenut ennakoita ja arvioita ja jonkinlaisen arvion jo tehnyt. Nyt sitten vihjeitä peliin!
Edelleen kyselen hyviä bookereita + vihjesivustoja. Esim pari viimevuotista sivustoa on näköjään muuttunut kesän aikaan ja hyvät kirjoittajat on hävinneet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom