Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Noista ihme vedoista, nykäsen ja mervin kannattais sijoittaa koko omaisuus tohon eroamiselle, ja sitte eroaa. simppeliä rahaa, eikö?
Pitää mennä takaisin naimisiin myös vuoden 2008 aikana. Kuka tietää vaikka oikeasti Matti olisikin nero joka tienaa omaisuuksia näillä tyhmillä vedoilla. Pitäis etsiä Nykänen käsiin ja kertoa että nyt kymppitonni kiinni unibetin vetoon... Ite tietenkin pistää myös kaiken peliin... :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä se muuten johtuu, että Jokerien pelejä ei voi veikata Veikkauksella? En ole vieläkään saanut tehtyä tiliä muualle.

Mistä se muuten johtuu, että Jokerien pelejä ei voi veikata Veikkauksella? En ole vieläkään saanut tehtyä tiliä muualle.

Oiskohan tuo jokerit-saipa pannassa sen Markkaen omistajuus jutskan takia?

Ite pelasin tänään kärpät-jyp 2 ja hpk-blues x samaan lappuun

Kuukausi vaihtuu ni Tilit pitää taas nollata. mut bluesin voitolla on hyvä lähteä liikkelle siitä tuli 60e vaikka panos olikin 30e:D

Veikkaus tänään: Topo - Honka 2.35 11.00 1.60
Onko tossa nyt kertoimet menny väärinpäin tai sit mä en tajua koripallosta mitään? Topon 2.35 tuntuu kyllä erittäin maukkaalta tai sit jäbät on lähteny vetää Pippenin kanssa keilaa ja veikalla on tästä ensikäden tietoa.

Veikkaus tänään: Topo - Honka 2.35 11.00 1.60
Onko tossa nyt kertoimet menny väärinpäin tai sit mä en tajua koripallosta mitään? Topon 2.35 tuntuu kyllä erittäin maukkaalta tai sit jäbät on lähteny vetää Pippenin kanssa keilaa ja veikalla on tästä ensikäden tietoa.
Ite kattelin samaa. Aika hyvältä kuulostaa, Topolla tosin oli eilenkin matsi, mut tollanen kevyt voittoputki 18 matsia.

Nordicbet tarjosi aamulla Topolle 2.20 ja nyt se oli jopa noussut 2.40:aan! Kattelin netistäkin kaikki mahdolliset korisliigan uutiset mutta en löytänyt mitään perusteita moiselle. Pelkästään se että Topo pelas eilen ja että Pippen on sielä varastamassa showta ei voi riittää perusteiksi. Ei jummarra ei. Kai niillä jotkut kemut on eilen ollu ja tänään pelataan vaan Pippenin avulla yleisölle, lopputuloksesta välittämättä.

Topo on hävinnyt tänä kautena vaan yhen pelin mutta jos jollekkin ni Honkalle se sen toisen häviää ja Eikä se pippen siellä kentällä välttämättä ole kun sen sopimuksen pakottamat minimiminuutit koska sekottaa aika hyvin Topon pakkaa.. mut kyl ite taidan jollain kivalla pikkurahalla koittaa tota Topoa ku kerran yöllä tuli:
Buffalo Sabres - Ottawa Senators
2 2.25 3-5
Anaheim Ducks - Chicago Blackhawks
1 1.65 2-1
Panos 100e ja voitto 371.25e

Eikä se pippen siellä kentällä välttämättä ole kun sen sopimuksen pakottamat minimiminuutit koska sekottaa aika hyvin Topon pakkaa..
Ei ainakaan eilen Pippeni sekoittanut ollenkaan ToPon peliä, hyvin näytti olevan mukana. Jos Pippeni on tänään hyvässä iskussa niin eiköhän se pelaa niin paljon kuin tarvii että voitto tulee :rock:

Ei ainakaan eilen Pippeni sekoittanut ollenkaan ToPon peliä, hyvin näytti olevan mukana. Jos Pippeni on tänään hyvässä iskussa niin eiköhän se pelaa niin paljon kuin tarvii että voitto tulee :rock:
Gonner todennäköisesti pois ToPolta, se voi olla huonompi juttu...

Ja Hongalla pitäisi olla Cummings ja Matinen mukana. Itse veikkaan Hongan vievän, koska Kaminen sanoi että "en ole valmistanut pelaajia otteluun".

Rupeehan se vyyhti selviämään. Eli Topolla tosiaan loukkaantumisia sekä useampi pelaaja nuorten majoukkueen mukana. Taidan jättää pelaamatta koko kohteen ja panostaa Tottenhamiin tasoitusvedolla. Reading ei panosta cup-otteluun ja lähtee lotteluun ähes b-miehistöllä.

"Reading manager Steve Coppell has stated that he will use fringe players in FA Cup and rest his best players, because survival in The PL is their main objective. Therefore fringe players such as Leroy Lita, Adam Federici, Liam Rosenior, Michael Duberry, Shane Long, Ulises de la Cruz, Emerse Fae og Andre Bikey will play along with some youngsters."

Tapparan 1,45 HPK:ta vastaan on sangen pelattava kohde, jos siihen löytää toisen "varman" kyytipojaksi.

Kerholta on sivussa mm. Nurminen, Seikola, Mäenpää, mahdollisesti Laitinen, R. Andersson, Uusikartano ja lista jatkuu. Tappara on hävinnyt kummatkin matsinsa joulun jälkeen, mutta tässä näen tulevan helpohkon voiton.

PAF (ja ilmeisesti myös Veikkaus) tarjoaa Jokereille 1,70 KalPaa vastaan, joten itse nappasin sen Tapparan seuraksi tähän. Panos on sen perus reilut parikymppiä.

PAF (ja ilmeisesti myös Veikkaus) tarjoaa Jokereille 1,70 KalPaa vastaan, joten itse nappasin sen Tapparan seuraksi tähän. Panos on sen perus reilut parikymppiä.

Ite en kyllä laittais jokereita varmaksi kalpaa vastaan. kalpa on pelannut loistavasti kotonaan viimeaikoina. Ehkä jopa lähtisin hakeen kotivoittoa.

Ite en kyllä laittais jokereita varmaksi kalpaa vastaan. kalpa on pelannut loistavasti kotonaan viimeaikoina. Ehkä jopa lähtisin hakeen kotivoittoa.

Toki KalPa on pelannut pari viime matsia hyvin (ja muutenkin lauantaisin Niiralanmontussa), mutta itse uskon että Jokerit on palannut omalla tasolleen pienen suvantovaiheen jälkeen ja materia voittaa tänään hengen. Itse en ainakaan löydä kierrokselta parempaa kohdetta tuohon betsiin mukaan, ellei sitten kelpuuta Bluesia Tapparan pariksi. Jokerit antaa kuitenkin aavistuksen paremman kertoimen.

Katsotaan miten käy!

Tapparan 1,45 HPK:ta vastaan on sangen pelattava kohde, jos siihen löytää toisen "varman" kyytipojaksi.

Kerholta on sivussa mm. Nurminen, Seikola, Mäenpää, mahdollisesti Laitinen, R. Andersson, Uusikartano ja lista jatkuu. Tappara on hävinnyt kummatkin matsinsa joulun jälkeen, mutta tässä näen tulevan helpohkon voiton.

onneksi olkoon.Itsellä vaihteeksi jäi maalin päähän...prkl...

kiitoksia tosta topo vihjeestä. Ei ollut harmikseni pelitilillä kuin 10e jäljellä, löin topolle sekä manUlle ja siitä tuli pelirahaa taas parikymppiä :)

myöskin osui kaksari ahonen-morgi 10e panoksella=n 80e

sekä vielä v 75 6 oikein :) tänään hyvä päivä :)

Voitot minimaalisia mutta tulipahan hyvä mieli:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom