Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Otan hieman sanojani takaisin Contadorista. Saattaa sittenkin filmata. Todennäköisesti iskee tosissaan vasta alpeilla. Kerroin on nyt asiallinen 5.1 ja koska F Schleck + Evans on jo pelattu hyvillä kertoimilla, tuonkin voi pelata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
HJK-VPS+2 1 2.00
Klubi on loistavassa vireessä ja VPS kriisissä. Pitäisi olla helppo 3-4 maalin voitto.

Argentiina - Uruguay 1.60 3.55 6.15
Argentiina - Uruguay (Draw no bet) 1.17 4.65
Kumpikaan ei ole vielä täysin vakuuttanut ja vaikka Argentiina ennakkoon kovempi onkin, ei se todellakaan ole noin paljon parempi.

Colombia - Peru 2 @ 5.5
Odense - Nordsjaelland 2 @ 5.75 (Tanskan superliiga)
KA Akureyri - Leiknir Reykjavi 2 @ 3.85 (Islanti 1.div)
FK Senica - Tatran Presov 2 @ 6.4 (Slovakia)

Athlonen kerroin noussut 8.2>9.5. Tämä tarkoittaa vain yhtä asiaa. Minä pelaan lisää. Tuplapanos.

Ihan uteliaisuudesta kysyn paljonko sulla menee rahaa veikkaukseen kuukaudessa :D

Onko pahasti miinuksella tili?

Ei sillä että vihjeet olis huonoja mutta, vihjeiden määrästä arvioiden pelaat aika paljon :D

Onko uhkapelit syntiä?
Uhkapelaaminen on alkoholismiin verrattava sairaus. Uhkapelit käsittää laajan skaalan pelejä, taito-ja tuuripelejä. Taitopelit, osaavan pelaajan pelatessa, voi lukea samaan skaalaan osakesijoittamisen kanssa. Onko osakesijoittaminen syntiä? Ehkä, mutta siihen koko maailmantalous perustuu.

Kerranki loistava vastaus mun tyhmiin kysmyksiin! En sitte tiedä johtuuko tämä habitus tästä kännistä.. saatan olla alkoholisti..
anteeksi OT.

Viimeksi muokattu:
Ihan uteliaisuudesta kysyn paljonko sulla menee rahaa veikkaukseen kuukaudessa :D

Onko pahasti miinuksella tili?

Ei sillä että vihjeet olis huonoja mutta, vihjeiden määrästä arvioiden pelaat aika paljon :D

Paljonko on paljon ja kuinka paljon on vähän? Kaikki on suhteellista. Järkipelit on tulopuolella, gämbläys on harrastus joka kusee kaikki voitot. Tulos on +-0. Hauska harrastus :)

Ukrainalle vielä tiedoksi. Olen julkaissut n. 1500 tipsiä ja kukaan joka on nuo kaikki pelannut suosituskertoimilla, ei ole tappiolla. Minä olen sitten eri asia. Gämbläys kiehtoo :)

Sanfrecce Hiroshima - Avispa Fukuoka 2 @ 10.0 (Japani J1)
FC Inter Turku - MyPa Anjalankoski 2 @ 8.6
Dinamo Barnaul - FC Chita 2 @ 4.1 (Venäjä 2. div)

Suositut

Back
Ylös Bottom