Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
itse pelasin norjaa, kolmen maalin tasotuksella

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perskeles! Mulla oli eilen trio-veto; Kanadan, Venäjän ja Slovakian laitoin voittajaksi niin että kaikkien vastustajille oli +2 tasoitukset. Kanukit ja ryssät hoitivat omat ruutunsa mutta voi Slovakia, Slovakia:( En tiedä sitten oliko enemmän Slovakkien lyösyyttä vaiko Unkarin hyvyyttä... Tänään uutta matoa koukkuun parilla valioliiga-pelillä...

Perskeles! Mulla oli eilen trio-veto; Kanadan, Venäjän ja Slovakian laitoin voittajaksi niin että kaikkien vastustajille oli +2 tasoitukset. Kanukit ja ryssät hoitivat omat ruutunsa mutta voi Slovakia, Slovakia:( En tiedä sitten oliko enemmän Slovakkien lyösyyttä vaiko Unkarin hyvyyttä... Tänään uutta matoa koukkuun parilla valioliiga-pelillä...

Väittäisin että Slovakin huonoutta.. itse ajattelin laittaa huomenna ekaa kertaa vetoa Valko-venäjä - Slovakia 1 ja tänäänkin voisi tietenkin laittaa suomi voittamaan 3-1

Teinpä taas elämäni tulosvetohaun Norja-Suomi matsiin.. 0-3, 0-4 ja... 1-5 :dance2:
7 egee per tulos.. eli ois siit jotain tullutkin. Noh uutta matoa koukkuun.

Tänään rahaa toi Chelsean ja Liverpoolin tupla:piis:

tässä tulikin jo viime viikolla hävittyä aika paljon mutta onneksi eilen osui philadelphia-pittsburgh tulosveto josta tuli reilu 400e:thumbs:

tänää arsenal-middlesbrough+1 (1) ja milan-palermo (1) yhteen lappuun 20e panoksella. myös noita lätkän mm-otteluita vois pelata, vaikka live-vetona

Jep, voi vitun Barca minkä teki!!! Noh, tänään taas yritetään kartuttaa pelikassaa parilla futispelillä...

Tänään pistin pikkusen riskikokeilun:D
Blacburn-Wigan+1 (x)
Mönchenglab.-Arm.Bielefeld (x)
Nancy-Nantes (1)
Sevilla+1-Real Madrid (2)
USA-Itävalta+2 (x)
TPS-JJK+1(x)

Kerroin: 1937.02 ja 3€ panos.
Hyvältä näyttää kolme ekaa peliä ekan puoliskon jälkeen:D:D

Latest posts

Suositut

Back