Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Venäjälle ei taida olla ottelulla yhtään mitään merkitystä, kun taas Suomelle matsi on jokin Jääkiekkoliiton 80-vuotisjuhlaottelu. Tuskin Suomi aikoo hävitä tätä vaan parempi motivaatio kantaa kotijäällä 4-2 voittoon. Ryssillä taitaa olla oman liigan pleijaritkin kesken yms.

Joskus sitä näemmä menee nämäkin arvelut oikein. Harmi vaan, että ei tullut tulosvetoa laitettua.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Zimpanssin neuvoa käytin ja heitin pitkävetoon Suomelle, ja nyt olen miljonääri, voitin 2,6e!!!!! :D

Rahan tuloa ei voi estää.. :dance:

Harmi, että Marseille ei saanut tehtyä maalia. Veikkaan, että ottivat riskillä lopussa ja sitten Shahtar pääsi pistämään viimeisellä minuutilla vastahyökkäyksellä 1-2. No, tupla toi kuitenkin omat ja vähän lisää takaisin, kun City voitti kuitenkin omansa.

Yöksi NHL:ään Boston, Detroit ja SJ..

Olipas eilen harvinaisen hyvä tuuri. Pitkästä aikaa tuli lyötyä vetoa ja kaikki vedot osui;

Suomi-Venäjä 1

Boston-Montreal 1
Detroit-Columbus 1

Chicago-Calgary+1 2
San Jose-Anaheim+1 2

:piis:

Tänään ei taida oikein olla hyviä vetokohteita...vai?

Mitäs olette ajatelleet tälle päivälle?

Itse pistin jo Middlesbrough - Fulham 2, kerroin 3.20. Fulhamilla sen verran hyvä vire, että mulle tuo kerroin on jo pelattava.

Sitten mietin Espanjan liigaan jotain over -vetoja. Ehkäpä Athletic Club Bilbao - Deportivo La Coruña ja Atlético Madrid - Numancia peleihin..

Aika harvoin maaleja tulee yli 4 vai 3.5, mikä nyt olikaan se raja... lukuunottamatta Barcan ja Realin pelejä.

Fulhamilla on kyllä hyvät saumat Middle vastaan vaikka onkin yksi sarjan paskimista vierasjoukkueista. Mikä Middlen kerroin on? ite vois hakea 1-0 voittoa..

Tänään Suomi - Ruotsi ottelu. Nordicbet antaa 2.5 suomelle kertoimeksi, ja ruotsille 2.4.

pitihän se laittaa muutama euro suomen puolesta.

Voi helvetin helvetti, Iltasanomien paperiversion ravivihjeessä ykkös lähdön Oliver Twistille ja Last Americanille laitettu sama lähtönumero (5), V75 heti kättelyssä vituiks.

Aika harvoin maaleja tulee yli 4 vai 3.5, mikä nyt olikaan se raja... lukuunottamatta Barcan ja Realin pelejä.

Fulhamilla on kyllä hyvät saumat Middle vastaan vaikka onkin yksi sarjan paskimista vierasjoukkueista. Mikä Middlen kerroin on? ite vois hakea 1-0 voittoa..

Kyllä Espanjassa pelataan aika paljon yli 3.5 maalin pelejä (siis molempien joukkueiden tekemät maalit yhteensä). La Ligassa kun tasuritkin voivat olla luokkaa 4-4. Minä ainakin olen saanut rahoja hyvin näillä viime aikoina. Esim Deportivon viimeisissä viidessä pelissä tehty 22 maalia. Ja onhan vaihtoehtoja yli/alle 1.5, 2.5, 3.5, 4.5 maalia yms.

Ja unibetillä 2.25 Middlelle.

Edittiä: Mielestäni kannattaa jopa vältellä Real Madridia ja Barcaa varsinkin over 3.5 maalia vedoissa. Ne tekee kaksi, kolme maalia ja jäädyttävät sitten pelin. Over -vetoihin kannattaa valita sellaiset joukkueet, jotka tekevät tasaisesti maaleja, mutta joilla myös puolustus vuotaa tasaisesti.

Meikäläinen on alkanu jahdata taas vakioveikkauksesta pottia... On se perkele, kun hyvin usein on pikku järjestelmälapussa melko helpostikkin 9 tai 10 oikein, mutta aina ne tarvittavat pari peliä kusee. Jos pitkikseen laittas 9 kohdetta niin ei osuis ikinä.

Kyllä Espanjassa pelataan aika paljon yli 3.5 maalin pelejä (siis molempien joukkueiden tekemät maalit yhteensä). La Ligassa kun tasuritkin voivat olla luokkaa 4-4. Minä ainakin olen saanut rahoja hyvin näillä viime aikoina. Esim Deportivon viimeisissä viidessä pelissä tehty 22 maalia. Ja onhan vaihtoehtoja yli/alle 1.5, 2.5, 3.5, 4.5 maalia yms.

Joo katselin nyt vähän enemmän noita yli 3.5 maalin pelejä ja Deportivon peliä voisin myös lähteä koittamaan, jos kerroin on yli 3. Tai no itseasiassa en koittaisi silloinkaan, mutta silloin siinä olisi järkeä tilastojen mukaan :)

edit. niin ja Barcelonalla melkein 70% tämän vuoden peleistä on yli 2.5

Itsellä osui tänään Chelsean ja Venäjän voitot sekä valioliigatupla kun taas Suomen peli kusi niin kaukalossa kuin vetolapullanikin...Pitää vissiin taas pitäytyä tavoilleen uskollisena eikä pelata Suomen maajoukkueen pelejä:)

Kiinan GP:n supertriplasta oli lähellä tulla muutama satanen. Eilen vielä mietin uskaltaisiko laittaa Red Bullille kaksoisvoittoa, mutta eihän sitä uskaltanut. Piti tunkea se Button siihen väliin. Miksei sitä ikinä uskalla luottaa siihen ensimmäiseen omaan vaistoonsa?

Oliskohan tänään alkavissa kendon ememmissä yllätyksen paikkoja...? Kattelin että noiden "pikkumaiden" kertoimet tän päivän peleissä näyttäs olevan tuolla 15-20 tienoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom