Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Jypin voitto varsinaisella peliajalla, kerroin 2.65. Kärppien ranka on poikki jo.

Sitten Barcan peliin yli 3.5 maalia, kerroin 2.45. Luulisi tuossa pelissä tulevan muutaman maalin. Bayernilla pakko tehdä maaleja, joka taas avaa paikkoja Barcalle. Ja Barca harvoin pelaa mitään 0-0 pelejä.

Itse taas en tästä mitään hirveää maalijuhlaa odota 1-1 ehkä tai 1-0

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Yleensähän tuollaisen eka osaottelun (murskavoitto) jälkeen, eka ottelun häviäjä voittaa toisen pelin 1-0. Eka pelin voittaja puolustaa 0-0 tulosta. Nyt kuitenkin järkeilin käyvän toisin. Barcaa ei haittaa jos Bayern tekee maalin tai pari. Barcalla taas hyökkäys on paras puolustus.

Edit: Barcalle 3-1 tai sitten tasuri 2-2.

Pelaako kukaan tänään veikalla livevetoa sm-liiga finaaliin?

Olit oikeassa. Onneksi pelasin vähän reilummalla panoksella kotikaupungin jengiä vastaan ja Jyp hoiti hommansa. Jäi päivä reilusti voitolliseksi.

Päivän opetukset: Kannattaa pelata singlejä. Vedonlyönnissä ei kannata olla "isänmaallinen".

Päivän opetukset: Kannattaa pelata singlejä. Vedonlyönnissä ei kannata olla "isänmaallinen".

Toi nyt itse asiassa kaikkien veikkajien pitäs tietää, että paras vaihtoehto on tietysti single.

Ja eikös se jotenkin niin menny, että vedonlyöjällä ei ole isänmaata. ;)

Toi nyt itse asiassa kaikkien veikkajien pitäs tietää, että paras vaihtoehto on tietysti single.

Ja eikös se jotenkin niin menny, että vedonlyöjällä ei ole isänmaata. ;)

Jep. Pelaan lähes aina singlejä, joskus harvoin tuplia. Tuntuu vaan että suurin osa pistää lappuun vähintään kolme kohdetta.

Ja tuosta Kärpät-Jyp pelistä täytyy vielä sanoa, että sain aika pahoja katseita "tuulettaessani" Jypin voittoa. Johtuneeko siitä, että olen oululainen... Onneksi olin ihan tutussa seurassa, ettei tullut kuitenkaan tappelua.

Saa nähdä onko ManU ensimmäinen englantilainen joukkue joka voittaa Porton vieraissa.

Arsenalilla on koko puolustuskalusto loukkaantuneena/pelikiellossa mukaanlukien maalivahti. Villarealilta puuttuu ainakin Senna.

Päivän vedot:
1.
Porto - ManU 2
Kerroin ~2

2.
TamU - HJK 1
Arsenal - Villareal 2
Ja tuplalle kerrointa ~18 :D

Jos saa Keskiviikko-jokerissa 2 oikein A:ssa sekä B:ssä eli molemmin puolin nii saako siitä sitten molemmista rahat? Vai pelkästään jommastakummasta?

Tänään kokeillaan seuraavaa..
33 Suomi - Venäjä +1 Merkki: 1, Kerroin: 4,25
52 Marseille - Shahtar D Merkki: 1, Kerroin: 1,75
54 Manchester C - HSV Merkki: 1, Kerroin: 1,90

Noita kohteita triplana ja tuplina. Perusteluna olisi seuraavaa.

Venäjälle ei taida olla ottelulla yhtään mitään merkitystä, kun taas Suomelle matsi on jokin Jääkiekkoliiton 80-vuotisjuhlaottelu. Tuskin Suomi aikoo hävitä tätä vaan parempi motivaatio kantaa kotijäällä 4-2 voittoon. Ryssillä taitaa olla oman liigan pleijaritkin kesken yms.

Marseille ja Manchester pelaavat kotikentällä ja ovat mielestäni muutenkin parempia joukkueita. Lisäksi HSV ja Shahtar saavat hävitä ottelunsa yhdellä maalilla ja sittenkin pääsevät jatkoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom