Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Joo ja osu kyllä niin kaikki kohdalleen kuin olla ja voi :D

bordeux sai 88 min pilkun ja ratkas voiton, ja kööpenhamina epäonnistu rankkarissa ja ei onneks tasottanu omassa pelissään :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan sama mistä ja miten "varmoista" peleistä tekee niin 6:den kohteen pitkävedot on kyllä aivan pelkkää tuurinkauppaa, aivan liian paljon erinäisiä muuttujia mahtuu jo kuuteen otteluun. Ei sillä, hyvät rahat vedit juzzi!

voitin tällä vikko peräkkäisinä päivinä n.50 ekee. kerroin nois molemmis kupongeis oli n. 10 panos oli 5 ekee. Mutta täytyy pikkase ottaa kohta riskiä että saa kerrointa isommaks..

Edelleenkin, onko järkeä tulla tänne hehkuttamaan, että nyt tuli(mukamas) sen ja sen verran voittoa? Pistäkää nyt prk niitä vihjeitäkin, niin kun tän topicin pääasiallinen idea ymmärtääkseni on.

77 OB-Randers FC 2
4.40
78 PSV-AZ 1
1.65
84 Atalanta-Milan 1
4.40
85 Parma-Juventus 2
1.80
Kokonaiskerroin 57.49 ja 5 euroo sijoitettu....toivottavasti tärppää...

jep, maalin päähän. Kyrpä otas..

e: toisaalta olin jo heittäny toivon ku hpk johti, että ei sinällään niin paljo vituta, kun että olis esim pelicans johtanu pitkää..

Sattans kun en kuumeeltani muistanut pelata tänään. Olisi voinut tienata hyvät rahat tuolla TPS:n ylikertoimella. Tässä muuten koko loppukauden varma pitkävetovinkki: pelatkaa aina Ässiä vastaan. Pätee siihen asti kunnes Härkälä saa potkut, mitä ei tapahdu koskaan.

Itse olen saanut nyt 4vk:n sisään 165e + 247,5e = 412,5e. Olen veikannut tasan kahta peliä:
Hifk - Kalpa ja Kalpa - Ilves. Molemmat pelit olivat siis singlejä pitkävedossa, kerroin Kalpalla 8,25 ja panos ensimmäisessä 20e ja toisessa 30e. Kalpa siis voitti kyseiset ottelut. Aika hyvin ku aattelee että ovat voittaneet tällä hetkellä 4 peliä 22:sta ja 2 voittoa on sattunut juuri kun on itse veikannut. :D

Tänään Kalpa häviää tasan kahdella maalilla Jokereille, ja siitä kerroin 5.85, tuohon lisäksi jokin "varma" kuten HIFK:n kotivoitto, kerroin 1.85. Yhteiskerroin 10.82 ja rahat vetämään... ei tosin paljoa kannata sijoittaa, mut kokeillaan kumminkin.

TPS-Pelicans voi hyvinkin mennä jatkoajalle, kerroin olisi tasan 4. Kokeillaan sitäkin.

Tänään 10 euroa kalpan voitolle.

Riskilapussa 4 lätkä kohdetta, kerroin 130+ ja panos 3e

Tulosvedossa 6-1 ja 5-1 tpsllä 3 e panoksella molemmat.

Tänään vähän erilailla kun normaalisti

Tänään tuhlataan 10 euroa.
14 JYP-TPS 2
3.25
16 Lukko-HIFK 2
3.05
21 Saipa-Ässät 1
1.75
yhteiskerroin 17.30

Tänään tuhlataan 10 euroa.
14 JYP-TPS 2
3.25
16 Lukko-HIFK 2
3.05
21 Saipa-Ässät 1
1.75
yhteiskerroin 17.30

Tämä siis jos veikkaa Veikkauksen kautta. Jos samat tulokset veikkaa PAF:n sivujen kautta, niin yhteiskerroin = 19,84. Tarkoittaa sitä, että samalla panoksella (10 euroa) saa noin 20 euroa enemmän.

Mitä me tästä opimme..... ;)

Edit: Lottoa pelaan Veikkauksen kautta ja muut pelit pelataan sit PAF:n kautta.

Tämä siis jos veikkaa Veikkauksen kautta. Jos samat tulokset veikkaa PAF:n sivujen kautta, niin yhteiskerroin = 19,84. Tarkoittaa sitä, että samalla panoksella (10 euroa) saa noin 20 euroa enemmän.

Edit: Lottoa pelaan Veikkauksen kautta ja muut pelit pelataan sit PAF:n kautta.
Ahvenanmaalaisia ei tueta;)

Jep, joillain muilla toimistoilla..Listassa kerroin/voitto vrt. Veikkaus/voitto vrt. PAF 10 euron panoksilla:

CentreBet = 21,21/39e/14e
LadBrokes = 21,20/39e/14e
SportingBet = 20,08/28e/3e
WilliamHill = 20,16/bout samat
BetFair = 22,75/54,5e/29e

Itsehän alaikäisenä lyön Veikkauksen kautta :D Ylikertoimien etsiminen on tosin rankkaa työtä tätä kautta :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom