Vedonlyöntiä (hetkeksi salille)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elikkä mennääpä vaikka suoraan asiaan. Kaveri halus ottaa rahallisen vedon siitä että kumpi pystyy olla kovemmassa kunnossa kesällä. Itse lopetin treenauksen puoli vuotta sitten jolloin treeni oli pelkästään voimanosto painotteista. Nyt kun itsellän ei ole tietoa bodauksesta paljookaa niin mitäs treeni menetelmää ehdottaisitte jotta saatas hermosto taas ajan tasalle. Varmaankin pelkässä massan hankinnassa ollaan että kiristelyille ei nähdä vaivaa. Vanhat treenienkat oli jk 5x180, pp 130 ja mv 240. 18v/74kg. Noihin tuskin on turhan edes pyrkiä palaamaan, varsinkin ku nytten massan hankinnasta kyse. Kolme kertaa viikossa reeneissä siitä vois lähteä.... Eli en nyt pyyä ohjelmaa vaa jonkin koulukunnan metodia vaikka. Mitenkä vain.

Tää on aina minua ihmetyttänyt. Ihmiset joilla on kovat tulokset mutta eivät tiedä mitään tai esittävät etteivät tiedä juuri mitään treenauksesta. Kyllä nyt tollaisilla tuloksilla pitäisi olla voimakas intuitio miten pääsee takaisin kuntoon. Ei mulla ainakaan ole mitään taikakeinoja, ei niitä ole. Mene salille ja treenaa kovaa.

Jos tähänastisetkin treenit ovat tuottaneet hyvää tulosta, niin jatka vain samaan malliin. Harvoin vahvoilla henkilöillä on pienet lihakset.

Jos tähänastisetkin treenit ovat tuottaneet hyvää tulosta, niin jatka vain samaan malliin. Harvoin vahvoilla henkilöillä on pienet lihakset.

Tosta oon kyl vähän eri mieltä ainakin meiän salilla voimanostajat on ihan normaalin/kynäniskan näkösiä mutta sitten kun ne rupee pistään rautaa tankoon niin :wtf:

Tosta oon kyl vähän eri mieltä ainakin meiän salilla voimanostajat on ihan normaalin/kynäniskan näkösiä mutta sitten kun ne rupee pistään rautaa tankoon niin :wtf:
Väitätkö tosiaan, että kovat voimanostajat näyttää kyniksiltä?

No kylläkait ainaki tuo Keräsen Petteri näyttää mun silmään melko kynikseltä. Onhan se ollu jossai pm ja em kisoissa kärkisijoilla.

Se on tottakai pääpointti että treenaa KOVAA, mutta kehityksen kannalta olis myös järkevää treenata fiksusti. Ja mun on aika turha alkaa mitää ryssäohjelmia/WSB:tä hankaamaan jos haluan massaa kasvattaa. Eikä todellaan koko ja voima kulje käsi kädessä. Se miksi kysyn treenausmenetelmistä massankasvatukseen että olen sen puolentoista vuoden ajan treenannut pelkkää voimanostoa painotteisesti. Voinhan mä lätkiä ittelleni listan 2x20, 2x15, 3x12 settejä ja liikkeitä perään mutta se ei kerro kellekkään vielä mitään. Jokainen tulkitsee nuo sarjat eri tavalla (eli vetääkö kovaa minkäkin sarjan vai kevyesti kaikki jne.) Ne on vaa numeroita numeroiden perään, ainoastaa kerto merkki välissä. Metodi ja menettelytapa treenaukselle, ne aukasee jo pikkasen sitä mitä seuratessa ja tehdessä huomaa kehittyykö tällä systeemillä jne. Katselin tuota doggcrappia hitusen mutta se ei ihan kokonaan auennut minulle huonon englannin takia.

Kiitoksia Mikasa, oon joskus saattanu vilkastakkin tuota HST:tä, jonkin verran tutun näkönen. Itteeni pelottaa ihan kun ei oo päälikkeissä ikinä tehny kutosta pidempää sarjaa pääsarjoissa. Noh, pelottaa koko treenaamisen uudelleen alottaminen mutta kait se raha saa innostuksen päälle.

Tottakai sä noihin tuloksiin pääset ja ylikin, helposti ja yleensä mitä enemmän tulee voimaa, sitä enemmän tulee myös lihasta. Voimaa vaan, niin pääsee käyttämään raskaita kuormia jotka todella pakottavat lihakset kasvamaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oletko Mehturi ikinä voimanosto kisoissa käyny? Noilla kyseisillä tuloksilla ei olis kuin kävästä voitto hakemassa SM-kisoistakin junioreissa. Mutta tohon massa juttuun +kaloreilla ja jos sulle kerran tota voimaa tarttuu helposti niin just toi HST ja doggcrapp ohjelmat olis varmaan aika passelit.

Voitko valasta tosta doggcrapista jotakin tärkeitä pointteja kun siinä tuntuu olevan paljon myös "nippeli"tietoa, kun taitaa olla aika pitkälle kehitelty homma. En voimanostokisoissa käyny kun ei ollu varaa varusteisii noina aikoina.

Vaikea kyllä tohon antaa mitään sellasta neuvoa mistä ois hirveetä hyötyä muuta kuin että kuulostelee paljon omaa kroppaa jos tolla ohjelmalla tekee koska saattaa ylikuntoon paukahtaa todella herkkään koska sarjat tehdään ihan loppuun asti ja negatiivisiakin käytetään paljon.

Kiitoksia Mikasa, oon joskus saattanu vilkastakkin tuota HST:tä, jonkin verran tutun näkönen. Itteeni pelottaa ihan kun ei oo päälikkeissä ikinä tehny kutosta pidempää sarjaa pääsarjoissa. Noh, pelottaa koko treenaamisen uudelleen alottaminen mutta kait se raha saa innostuksen päälle.

Mikä saa noin nuorena, noin hyvissä tuloksissa olevan nuoren lopettamaan reenaamisen? Aika älytöntä sanon minä. Joku reenaa useamman vuoden noihin tuloksiin pääsemistä varten.
Neuvona voisin sanoa että ota rauhassa ne pääliikkeet, aluksi vähän kevyemmin. Itsellä 8kk voimapainotteista reeniä ja tunti sitten tulin salilta kovia kyykkykymppejä tekemästä ja niukalla että jaksan tässä tuolissa istua! :hyper:

Ai mikä saa lopettamaan? No lähinnä työt ja viina. Tänää alko projekti, kaks viikkoa pyrin herättelemään kroppaa ja kattoo sit minkälaiseen kurinalaiseen treenityyliin sopeudun. Tänää kyykättii 3x15 sarjoja satasella, meinas oksennus tulla. Jos salikertoja iskee viikolle neljä niin pääseekö neljällä liikkeellä per treeni vai kannattaako käyttää useampia liikkeitä bodauksessa? Voimaillessa käytin lähinnä Pääliike + (2) apuliike(ttä) + vatsat .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom