Veden määrä?

Tällanen askarruttaa? Elikkä Minkä verran porukka päivässä juo vettä? Ku kukaan ei siitä koskkaan kauheesti puhu vaikka se on tosi tärkee osa hyvän ravinnon ohella... Itse juon 4-6l päivässä. Joskus juonti unohtuu tai jää muuten vähemmälle ja kun taas rupeen juomaan kunnolla ni yleensä tulee kumma kyllä :wtf:voimaa aikatavalla ja aamu paino luonnollisesti nousee 1-2kg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllä täällä foorumilla on ollu puhetta vedestä. Ei tämmösil asioil kannata stressata. Hyvä sanonta juo aina ku janottaa.

Arkena n. 7 litraa. Viikonloppuisin vähenee yleensä ruokailut ja juomiset kun hereilläoloaikakin on ainakin itsellä paljon lyhyempi.

Minä taas olen se outolintu, joka juo lähes pelkkää vihreää teetä, joskin useampia litroja päivässä sitäkin. Treenatessa sitten vettä. Että tämmöttiskin voi tehdä :) .

0,8L rasvatonta painokiloo kohden hmm... 100kg janne 20% rasvoilla jois n. 80kg x 0,8L = 64 litraa vettä, aika paha?

Joku tollanen 2-4 litraa on ihan suositeltu määrä. Lukenu aika monesta paikkaa ton suosituksen. Eihän se nyt tietenkään mikään laki ole, eikä tarvi desi mitan kans mitata.

Jännän paljon ihmiset sitä vettä latkii...jos ajatellaan esim. että juo tollasen 5l päivässä, siinähän saa vedellä lähemmäs parikymmentä 3dl:n peruslasillista päivässä :wtf: Eihän siinä sitten paljon muuta kerkiä tekemäänkään päivän aikana...

Ja tosiaan, itse tulee vettä juotua ehkä puoli litraa päivässä, joka tulee kerta annoksena heti treenin/lenkin päälle. Maitoa tulee latkittua janoon, ja sitä meneekin sitten sen litra/päivä.

Välillä vähän, välillä ihan helkkaristi. Voi mennä helposti useampi puolenlitran tuopillinen ohimennen + ruokailujen yhteydessä.

Olikohan se pakkikselta opittu "viisaus" vai mistä, mutta: Jos kusi on keltaista, juot liian vähän :D

Jännän paljon ihmiset sitä vettä latkii...jos ajatellaan esim. että juo tollasen 5l päivässä, siinähän saa vedellä lähemmäs parikymmentä 3dl:n peruslasillista päivässä :wtf: Eihän siinä sitten paljon muuta kerkiä tekemäänkään päivän aikana...

Ja tosiaan, itse tulee vettä juotua ehkä puoli litraa päivässä, joka tulee kerta annoksena heti treenin/lenkin päälle. Maitoa tulee latkittua janoon, ja sitä meneekin sitten sen litra/päivä.

Juju onkin siinä, että pienemmistä laseista sitä ei tule juotua. Tuommonen 700ml fastin sheikkeri on itellä vesikippona, menee aika huomaamattomasti useampi tuommonen vaikka tässä koneella istuessa. :kippis1:

Joku tollanen 2-4 litraa on ihan suositeltu määrä. Lukenu aika monesta paikkaa ton suosituksen. Eihän se nyt tietenkään mikään laki ole, eikä tarvi desi mitan kans mitata.

Mut eikö noi suositukset koske taviksia ei salillakäyviä? itse viisas MARKO SAVOLAINEN oli sanonu et litra jokaista kymmentä kiloa kohden... Melko määrä vaan jollekki 120kg hemmolle:urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom