vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Yritin merkata foorumia luetuksi:

vBulletin viesti
Your submission could not be processed because a security token was invalid.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.

Se valikko mistä toi tulee, hyppii ja katoilee itsestään myös kummallisesti. Vaikea painella niitä linkkejä. Forumin ylälaidassa on tällanen:

0 ? true : false; var THIS_SCRIPT = "forumdisplay"; var RELPATH = "forumdisplay.php?f=13"; // -->

Ilmeisesti jotain meni vituiksi?

Ei se ole logo, se on vain webbiosoite. Ei ole enää logoa, eikä tuu. Eikä se mikään yllätys ole, että se on ruma, aivan sama mitä mä sinne pistän, perseestä se on kuitenkin ja joku sen aina ilmoittaa. Tota voi nyt mielin määrin muutella, ei ole väliä mikä väri tai fontti.

Kunhan nyt vain ei vie tilaa sieltä ylhäältä, mahdollisimman pieni, mutta että se nyt kuitenkin selkeesti tulee ilmi missä sivustolla ollaan.

Aika jännää. Tässä toisella koneella on FF 3.6.2 ja Pakkiks toimii ihan eri tavalla. Latautuu ihan yhtä nopeasti kuin vbulletinin foorumi.

Eli näköjään jotain on sössitty on FF:n uudemmissa versioissa (uusin 3.6.8) miksi Pakkis hidastelee. Sama vika on 4:n betassa. Saa nähdä korjautuuko ikinä.

Ellei tää oo sitten joku Vista / XP-juttu.

Mihinkäs on hävinnyt "pysy kirjautuneen" tai vastaava täppä? Vai olenko vain puusilmä?

edit- Eikun se olikin mennyt piiloon tuon forum/uudet viestit palkin alle..

Foorumi on vBulletin 4 siirtymisen jälkeen kyllä niin hidas että ei tule juuri enää selailtua, sivunlataukset kestää ainakin 5 sek. Selaimena Firefox 3, Chromella ei näy tällä hetkellä sivusto ollenkaan.

Foorumi on vBulletin 4 siirtymisen jälkeen kyllä niin hidas että ei tule juuri enää selailtua, sivunlataukset kestää ainakin 5 sek. Selaimena Firefox 3, Chromella ei näy tällä hetkellä sivusto ollenkaan.
Sit ei auta kun olla selaamatta, sillä nopeus ei ole hidas, vaan jossain muualla mättää yksilöllisesti.

http://www.pakkotoisto.com/kuvat/nopeus.MOV

Ja miten se ei Chromella pelaa? Tässä screenshotti Chromella. Mä haluaisin tietää minkälaisilla koneilla ne joilla kestää vitusti lataa, selaa tätä? Windows 95?

chrome.webp

Tossa vielä uusimmalla Firefoxilla. Mä en tajua sitä, että jos palvelu on absoluuttisesti hidas, niin miten se voi sitten toimia nopeaan kellään? Missä siis mättää?

http://www.pakkotoisto.com/kuvat/nopeus2.mov

Uudet viestit
Haku: Haku kesti 0.01 sekuntia.

Mulla on kans tollanen nopeus, uskoisin et jengillä on vaan käytössä vanhoja koneita joita ei ole pitkään aikaan huollettu millään muotoa, kovalevyt täynnä ja kaikki viturallaan, siihen päälle vielä just joku win 95/98/xp ja kaikki on viturallaan, ja se on tietenkin pakkiksen vika sekin :P

Back
Ylös Bottom