vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Löytyihän se syy Firefoxin hidasteluun.

Eli näköjään ainakin F-securen webbi scan hidastaa pakkiksen latauksen firefoxilla. Jos sen disabloi niin pakkis latautuu ihan normaalisti.

Ei löytynyt.
Mitään virustorjuntoja ei ole hidastamassa ja silti tökkii Firefoxilla. Nyt näyttäisi olevan Facebook-hommeli jota jää lataamaan pitkäksi aikaa.

edit. Voisiko tuon pikanavigoinnin Ylös -napin vaihtaa vaikka Mene -napiksi, jolla pääsisi takaisin foorumille?

Myöskään Osto/Myynti/Vaihto-osiossa ei onnistu oman ilmoituksen poisto eikä esim. hinnan eli alkuperäisen viestin muokkaus.

Ainoastaan ketjun sulkeminen onnistuu.

Ei hyvä.

Ei onnistu vieläkään viestin poisto eikä editointikaan.
Ainoastaan viestiketjun sulkeminen tarjoutuu vaihtoehtona.

Olisin mieluusti liittänyt koneeltani kuvaruutukaappauksen tähän viestiin suoraan, mutta sekään ei ole sallittua.

Säädin WLAN asetuksia ja nyt jotkut sivut aukeaa Firefoxilla nopeasti vaikka on F-secure päällä.

Vai asennettiinko jo uusin päivitys?

E: Ketjut aukeaa heti. Alifoorumit jumittaa suh samalla tavalla kuin aikaisemminkin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Minulla lopetti sivun jatkuvan uudelleenlataamisen Operassa kun blokkasin kaikki ylhäällä olevat mainokset. pakkotoisto.com/kuvat/*-osoitteen kun blokkasin niin loppui.

ei toimi chromella ei. ei edes nyt suostu hakemaan uusia viestejä. firefoxia en ala käyttämään. oon sit kohta perhana lukematta foorumia. alkaa ottaa pattiin.

Joku muu on ongelmana. Hyvin ainakin meikän chromella rokkaa...
+1
Sama mulla, hyvin toimii ja aina toiminut.

Samo, olitko se sinä vai joku muu joka kokeili jo disabloida kaikki lisäosat? Onko sulla sellaisia? Jos on niin kytke kaikki pois, restarttaa selain ja kokeile uusiks. Jos toimii, niin lisäosa kerrallaan testaat mikä sen aiheuttaa. Ohje pätee myös Firefoxiin jos sen kanssa on ongelmia vaikka muilla toimii.

En kyl löytänyt että muilla olisi kovin ongelmia Chromen ja vBulletinin kanssa. Kyl jotain häikkää siinä.

Onhan se varmasti päivittäny itsensä?

ei oo mitään lisäosia/laajennuksia asennettuna. en ymmärrä mitä tää pottuilee. haku ei toimi juuri ollenkaan, privat ei lähde jne. jää aina viimenen sivu uusista viesteistä aukeematta, ei lataa sitä. selaimen pitäs olla päivittänyt itse itsensä.

ei vain toimi operalla. olen ton päivitysvälin muuttanut ja mainokset blokannu, mut kokoajan latailee uudestaan ja sen takia käyttäminen niin hankalaa ettei jaksa selata. chromella testasin ja toimii hyvin. En vain sitä halua käyttää kuten en exploreria ja muitakaan.... käyttiksenä linux mint 9, windows vista ja windows 7 jos sillä jotain merkitystä

Onko tätä fiksailtu tällä viikolla vai oliko yhteydet aikaisemmin vaan niin paskat?

E:

Sen kyllä tein myöskin, että poistin täältä kaiken:
...\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles

Mulla toimii joka ikinen selain. Ettei vain olisi taas Windows ongelmana.

ei oo windows ongelmana. mint 9 tässä koneessa. samaa nykimistä on vain noilla winukkakoneillakin

edit:

opera on käytössä useassa koneessa kun sillä saa noi linkit jne hyvin siirrettyä. ei vaan pakkis pelaa millään koneella. aina sama että alkaa hyppimään kun alkaa lataan uudestaan ja uudestaan. Samaa sivua tietty jos jaksaa pitää odottamassa niin jossain välissä alkaa toimimaan. jotain se vain haluaa aina ladata uudestaan ja uudestaan

Ei ole fiksattu mitenkään.

Joku tässä mättää, koska jos tämä on absoluuttisen hidas, niin tämä ei voi olla nopea kellään.

Eli antakaas kommenttia te, joilla ei hidastele.

Mulla ei hidastele mitenkään näillä vekottimilla.

Mac mini
Macbook Air
Mac Pro
iPhone 3G
iPhone 4

Mä siis epäilen todella vahvasti kokoonpanoja joilla tätä selataan, mutta tämän pitäisi toimia kaikilla, ei vain Maceillä, jotka nyt vain on parempia ilman mitään vitun F-Securen paskafilttereitä.

Katotaan tekeekö uusin päivitys mitään kun saadaan alle se.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom