Ajattelin pistää uuden threadin ko. aiheesta. Siis keskustelua ylipäätään vauhdittomasta hyppäämisestä eteenpäin ja ylöspäin. Pituushan noihin mittoihin vaikuttaa todella paljon.
Itse olen aina ollut pituuteeni nähden (174cm) kimmoisa jaloistani ja se on ihmetyttänyt suuresti. Mitään erikoisharjoitteluja en ole koskaan tehnyt, pelkästään punttitreeniä. Kimmoisuus tuntuu säilyvän vaikkkei tee sen hyväksi juuri mitään.
Onko palstalla muita hyppykoneita Hulkin :D lisäksi?
Pistäkäähän tuloksia tai videioita tähän threadiin!
Siinä pari viime kesäistä hyppyä sekä ylöspäin, että eteenpäin näin pohjaksi...
Hyppy ylöspäin 122 cm
Vauhditon eteenpäin >3 metriä (eka viiva on intin kiitettävän raja 245 cm)
Älkää ärsyyntykö (hölmöistä) äänistä tai kuvanlaadusta. Tuli sekoiltua uuden kameran kanssa. :lol2:
Saa toki laittaa muidenkin hyppäämiä vauhdittomia. Siis etenkin videoita jos löytyy.
Itse olen aina ollut pituuteeni nähden (174cm) kimmoisa jaloistani ja se on ihmetyttänyt suuresti. Mitään erikoisharjoitteluja en ole koskaan tehnyt, pelkästään punttitreeniä. Kimmoisuus tuntuu säilyvän vaikkkei tee sen hyväksi juuri mitään.
Onko palstalla muita hyppykoneita Hulkin :D lisäksi?
Pistäkäähän tuloksia tai videioita tähän threadiin!
Siinä pari viime kesäistä hyppyä sekä ylöspäin, että eteenpäin näin pohjaksi...
Hyppy ylöspäin 122 cm
Vauhditon eteenpäin >3 metriä (eka viiva on intin kiitettävän raja 245 cm)
Älkää ärsyyntykö (hölmöistä) äänistä tai kuvanlaadusta. Tuli sekoiltua uuden kameran kanssa. :lol2:
Saa toki laittaa muidenkin hyppäämiä vauhdittomia. Siis etenkin videoita jos löytyy.