Vauhditon hyppy (tuloksia&videoita)

Jatkuvuus

Tuukka Heikkinen
VIP
Ikä
42
Kaupunki
North Karelia
Ajattelin pistää uuden threadin ko. aiheesta. Siis keskustelua ylipäätään vauhdittomasta hyppäämisestä eteenpäin ja ylöspäin. Pituushan noihin mittoihin vaikuttaa todella paljon.
Itse olen aina ollut pituuteeni nähden (174cm) kimmoisa jaloistani ja se on ihmetyttänyt suuresti. Mitään erikoisharjoitteluja en ole koskaan tehnyt, pelkästään punttitreeniä. Kimmoisuus tuntuu säilyvän vaikkkei tee sen hyväksi juuri mitään.
Onko palstalla muita hyppykoneita Hulkin :D lisäksi?
Pistäkäähän tuloksia tai videioita tähän threadiin!

Siinä pari viime kesäistä hyppyä sekä ylöspäin, että eteenpäin näin pohjaksi...

Hyppy ylöspäin 122 cm

Vauhditon eteenpäin >3 metriä (eka viiva on intin kiitettävän raja 245 cm)

Älkää ärsyyntykö (hölmöistä) äänistä tai kuvanlaadusta. Tuli sekoiltua uuden kameran kanssa. :lol2:
Saa toki laittaa muidenkin hyppäämiä vauhdittomia. Siis etenkin videoita jos löytyy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ToughGrip sanoi:
Kiinnostaisi tietää jos olet mitannut hyppykorkeuden siis sillä normiasteikolla eli tuota uloittuvuutta.

En oo valitettavasti mitannu sillä tavalla. Oisko joku 80-90 cm...

Ällistyttävää :) Tuo nappaskenkäsekoilu etenkin. Myös se oli varsin mykistävää nähdä kuinka tarkasti pystyt hyppäämään teipin yli :eek: Äijä on varsinainen kössi :rock: kameran käsittely vaatii vielä pientä harjaantumista ainakin kaveris osalta ;)

Tuli mieleen että jollain foorumilla kerrottiin nykäsen masan hyppinenn vastaavalla tavalla intin sängylle toiseen kerrokseen. Senttejä lienee vielä parikymmentä enemmän :whip:

Pecman sanoi:
http://homepage.ntlworld.com/ph.chea/135cm_jump.mov

Siinä eräs keskitason painonnostaja ponppaa. :piis:

Näyttäs mies olevan melkein samanpituinen kuin minä. Mullakin otti tuo korkeus suunnilleen tuohon rinnan alaosaan.
On tosin aivan eri asia hypätä tuohon reunalle kuin kokonaan päälle. Itselläkin onnistuis varmaan just tommonen 135cm:n hyppy, ainakin reunalle.
Ei nuo ole edes mitään maksimeja, mitkä linkit tuohon pistin. Ei vaan muita ollut. Vaikee löytää sopivan korkusia esteitä. ;)

Aika hyvin farkuissa... :rock:

Itse olen hypännyt vauhditonta pituutta 334cm nyt "punttien kangistamana".
Nyt alan treenata räjähtävyttä, että josko se tuosta paranisi.

jarska sanoi:
Itse olen hypännyt vauhditonta pituutta 334cm nyt "punttien kangistamana".

Onko urheilutaustaa minkä verran? Oot n. kymmenen senttiä mua pidempi, niin pitäähän se näkyä tuloksessakin. Kova on tuo 334!

Jatkuvuus sanoi:
On tosin aivan eri asia hypätä tuohon reunalle kuin kokonaan päälle. Itselläkin onnistuis varmaan just tommonen 135cm:n hyppy, ainakin reunalle.
Ei nuo ole edes mitään maksimeja, mitkä linkit tuohon pistin. Ei vaan muita ollut. Vaikee löytää sopivan korkusia esteitä. ;)
Mä luulen, että toi painonnostaja olisi päässyt päälle, mutta pelkäsi kiekkopinon kaatuvan.
Säkinhän voisit kokeilla kasata salilla sopivan korkuisen esteen painolevyistä jos vaan kiekot riittää.:hyper: Videosi perusteella varaa jäi vielä n. 10 senttiä tohon 120, kunhan vaan vaihdat urheilullisemmat kamppeet päälle.
:)

Pecman sanoi:
Säkinhän voisit kokeilla kasata salilla sopivan korkuisen esteen painolevyistä jos vaan kiekot riittää.:hyper: Videosi perusteella varaa jäi vielä n. 10 senttiä tohon 120, kunhan vaan vaihdat urheilullisemmat kamppeet päälle. :)

Haha, voisivat hulluksi luulla kun alkas pinoa kasailemaan :lol2:
Oli tuo 122 melko helppo hyppy ja farkuissa hypätty sekin hetken mielijohteesta. Ei kai ne verkkarit kuitenkaan paljoa vaikuta. Farkut voi jopa tukevoittaa(?) suoritusta.

pikku pikku jänöjussi se siellä. Mulla kanssa aina löytyny jaloista kimmoisuutta suht hyvin. aina ollu koulun pituushyppy porukassa. vauhditonta menny kun intin aikoihin mittailtiin ni 275 ja pituuta 170cm korvilla. Tuskin enää menee kun on tota massaakin pikkasen karttunut!

Jatkuvuus sanoi:
Haha, voisivat hulluksi luulla kun alkas pinoa kasailemaan :lol2:
Oli tuo 122 melko helppo hyppy ja farkuissa hypätty sekin hetken mielijohteesta. Ei kai ne verkkarit kuitenkaan paljoa vaikuta. Farkut voi jopa tukevoittaa(?) suoritusta.

Tuotapa ounastelinkin. RAW-hyppelyt on erikseen, kyllä mäkin farkut jalassa hyppäisin vaikka 2metriä kun se "jousivoima" antaa sen puoli metriä lisää heti kun vähän kyykistyy :jahas:

Aika kenguru oot.....*nostaa hattua*......t: Hidas ,mutta kankea ja vahva.

No johan pomppas :worship: Varsinkin toi korkeushyppy oli näyttävä. 255 cm hyppäsin intissä, ja jo sekin oli selkeästi keskivertoa parempi tulos tällaselta 174 senttiseltä hukkapätkältä.

Suositut

Back
Ylös Bottom