Vattaläsät poies!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Heka-
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tervehdys!!!
Eli kysymykseni ja ongelmani olisi seuraavanlainen...Oon ollut tässä dietillä pari kuukautta ja painoa lähtenyt sellainen 7 kiloa, mutta vatsan ja rinnan seudulta läsä ei ole sulanut toivotulla tuloksella, tietysti on em. alueiltakin läsää sulanut. Itse ongelma on se, että paino rupee olemaan jo niin alhaalla ettei ole enää vara sitä pudottaa (183/71). Liikkumiseni on seuraavanlaista:HIITtiä olen nyt tehnyt 4 vkoa siitä 8 vkon ohjelmasta ja ti ja to käyn sitten salilla, kovilla painoilla 2x8(ohjelma on tältä foorumilta.) Ja ravinnon saanti n.500kcal/päivä miinuksella.
Eli osaako joku neuvoa miten nyt kannattaisi reenata ja millaisella ohjelmalla että paino ei enää putoaisi mutta läsä jatkaisi sulamista? Vai onko se ylipäätään mahdollinen yhtälö?
Kiitos jo etukäteen...

Jos esim. kesäkuntoa tavoittelet, niin tässähän on vielä aikaa. Voisit kokeilla olla massakaudella jonkin aikaa ja nostella painoa lähemmäs 80kg ja sitten varaat tarpeeksi aikaa ennen kesää pudottaaksesi painon takaisin 70kg tienoille. Ei tietenkään näin lyhyessä ajassa mitään lihaksia oikein ehi kasvatella, mutta jos kerran et ole nyt saanu haluamiasi tuloksia niin tässä voisi olla keino päästä parempiin tuloksiin.

Ite olin aikalailla samanpainoinen kun sinä kun maaliskuussa aloin treenaamaan 2009 kesää varten. Nyt puntari näyttää 85kg. Keväällä ois tarkoitus dietata läskiä poies. Eli olen samaa mieltä kun edellinen postaaja eli hommaa vähän sitä massaa alle ja sitten diettaat ni eiköhän sieltä kesäkolli alta paljastu :)

On vaan luonnollista, että sitä läskiä siinä torson etupuolella ja lantiolla löytyy vaikka muuten olis hoikassa kunnossa. Sehän on se energiataloudellisin paikka vararavinto ihmiskehossa kantaa. Näin ollen se yleensä myös lähtee viimeisimpänä siitä. Suosittelisin myös alkamaan massareenin tosissaan jos parempaa bodya on hakusessa. Pituus/paino mukaan et ole lihasmonsteri jos läsääkin vielä on.

Kiitoksia!!!

Kiitoksia vaan tähän astisista vastauksista...Juu eli tarkoitus olisi olla siinä 05/09 suht timmis kunnossa. Kuinka paljon kannattaa energiaa lisätä plussalle/päivä?Kuitenkin haluaisin ettei sitä läskiä vaan lähtis kerääntymään...ja millaisella reenillä kannattaisi alkaa harjoitella?Millainen sali-ohjelma/painot ja lenkkien määrä?Kannattaako noilla massanlisääjillä alkaa nostaa painoa?Vaikuttaa ainakin helpoimmalta tavalta. Eli jos voisitte myös em. kysymyksiin vastailla...

Kannattaako noilla massanlisääjillä alkaa nostaa painoa?Vaikuttaa ainakin helpoimmalta tavalta.
Ei kannata. Tarpeeksi salilla käyntejä ja paljon proteiinipitoista ruokaa vaan massuun. Salin jälkeen palautusjuoma nassuun (lisätietoa löytyy palkkareista löytyy kyllä). Pari ruokalusikallista rypsiöljyä vaikka päivässä ekstraa. Muistat vaan syödä 2-3h välein mahan täyteen kunnon ruokaa ja illalla esim rahkaa johon sekotettu 1 rkl rypsiöljyä.

semmone 300-500 kcal plussalla ja pääasia että syöt puhtaasti. Riittävästi proteiinia.. esimerkiks sulle se tarkottas jotain 180-200 g päiväs, riittävästi rasvaa loput hiilarista. :) kehitys varmaa, eikä läskiä kerry samalla tavalla kun vetäisit semmosia mass gainereita, jotka on täynnä sokeria tms.

Vielä ohjelmasta...elikkä taitaa tuo kaksijakoinen ohjelma olla paras tällähetkellä?Ja toistot nyt aluksi siellä 6-8 tienoilla?Ja painothan aika kovina...?

Vielä ohjelmasta...elikkä taitaa tuo kaksijakoinen ohjelma olla paras tällähetkellä?Ja toistot nyt aluksi siellä 6-8 tienoilla?Ja painothan aika kovina...?

Muista kuitenkin että 2-jakoisessa ohjelmassa mitään liikettä ei koskaan tehdä failureen asti. (=epäonnistuminen) ts. jätä aina pari toistoa varaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom