Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Marchi- sanoi:Kaverini leijui minulle, että on kingi kun vetelee vatsoja joka päivä... Itse naureskelin tyypin egoamiselle, kun olin itse ajatellut siirtää vatsat vain yhdelle päivälle.
Kumpi meistä on fiksumpi? :D
Amerikan Jeesus sanoi:Tietenkin nyt vähän riippuu että onko tarkoitus hommata sellainen timmi vatsa josta löytyy sitä kestävyyttä vai sellainen massiivisen rautainen päkki.. Ei vaikea arvata millä tavoin nämä saa. Itse kyllä suosin ensimmäistä koska siten saa helposti korostettua muita lihasryhmiä.
-Marchi- sanoi:Kaverini leijui minulle, että on kingi kun vetelee vatsoja joka päivä... Itse naureskelin tyypin egoamiselle, kun olin itse ajatellut siirtää vatsat vain yhdelle päivälle.
-Marchi- sanoi:eli saako timmin ja kestävän vatsan sit jokapäivä trenaamalla? :arvi:
Amerikan Jeesus sanoi:Eiköhän sillä saa ainakin erilaisen vatsan kuin tällaisen massiivisen päkin, jonka tyylikkyydestä voidaan olla montaa mieltä. Eli jos teet pitkiä sarjoja vatsalle ja niitä paljon niin ei tarvi pelätä että ne alkaa kasvamaan massansa puolesta. Tämähän pätee kaikkiin lihaksiin kun tehdään vaikka jtn. 5 x 25-50 toistoa.. Tietenkin jos tuollaisen möykyn haluaa vatsakseen..
Hmm.. ei oikeen onnistu tuo kuvan saaminen tuonne linkin taakse. Noh.. täältä voi käydä katseleen näitä ihania vatsalihaksia.. siis rumia möykkyjä.
MrBuffet sanoi:Ei kai kukaan huvikseen halua vatsalihaksia treenata?Jos ja kun kerta viikossa riittää,miksi tehdä enempää?Kyllä tuntuisi typerältä vetää itsensä ylikuntoon vatsalihasten takia.Niin voi käydä,jos treenaa vatsat joka päivä.
MrBuffet sanoi:Ei kai kukaan huvikseen halua vatsalihaksia treenata?Jos ja kun kerta viikossa riittää,miksi tehdä enempää?
Amerikan Jeesus sanoi:Eiköhän sillä saa ainakin erilaisen vatsan kuin tällaisen massiivisen päkin, jonka tyylikkyydestä voidaan olla montaa mieltä. Eli jos teet pitkiä sarjoja vatsalle ja niitä paljon niin ei tarvi pelätä että ne alkaa kasvamaan massansa puolesta. Tämähän pätee kaikkiin lihaksiin kun tehdään vaikka jtn. 5 x 25-50 toistoa.. Tietenkin jos tuollaisen möykyn haluaa vatsakseen..