Vatsatreenistäni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja An771
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aloitin uuden vatsatreeniohjelman.
Vatsoja joka toinen treeni (treenaan 3 kertaa viikossa).

2xmaksimi Koneella (nimeä en tiedä, se jossa jalat lukitaan, käsillä napataan olkapäiden yläpuolella olevista kahvoista, sitten viedään käsiä ja jalkoja yhteen, tuloksia koneella saan huimaa vauhtia).
3x9 Voimapyörä
(Palautusjuoma + protskut käytössä)

Sen verran vatsalihaskokemuksista, että väärällä tavalla on tullut treenattua noin vuosi, puolisen vuotta suht-oikein :D

Eli miten tuota kannattaisi muuttaa?
Lisätä, vähentää?

Kiitoksia!

Originally posted by An771
2xmaksimi Koneella (nimeä en tiedä, se jossa jalat lukitaan, käsillä napataan olkapäiden yläpuolella olevista kahvoista, sitten viedään käsiä ja jalkoja yhteen, tuloksia koneella saan huimaa vauhtia).
Tuota konetta kannattaa kokeilla tehdä myös siten, ettei laitakkaan jalkoja sinne tukien taaksen vaan jättää ne vapaaksi. Sitten vain vääntämään - itsellä ainakin tuntuu tolleen paremmalle. Lisäksi siinä vehkeessä voi istua silleen vinosti ja tehdä vatsoja. Voimapyörä rokkaa kyllä ja sarjoja näyttää olevan ihan mukavasti. Se tietty, että vaihteulhan virkistää, joten liikkeitähän voisi vaihdella tai ainakin tehdä eri liikkeet eri treeni kerroilla. :)

Joka toinen viikko siis 2 kertaa ja jokatoinen kerran. Voi olla että jotain variaatioita vois ottaa mukaan jos haluaa maksimaalista kehitystä. Toi rutistusliike tuo massaa hyvin. Viikko jolloin on 2 vatsa reeniä niin ottaa toiselle päivälle jonkun muun vatsaliikkeen?...... kuhan vaan mietiskelin ;)

Mut toi määrä kuulostaa ainakin mun korvaani järkevältä. Ite oon 1-2 kertaa viikossa vattoja tehny. Ja joku 10-20 toistoo per sarja. Sarjoja joku 4.

No en tiedä miten toimii tuollainen, kaipa voisi ensin kokeilla ennekuin menee muutos ohjeita antamaan ;). Mutta itse teen vatsat joka kuudes päivä, eli kolmijakoinen ohjelma ja jokatoinen päivä taukoa. Vatsat samana päivänä rintojen kanssa. Voimapyörää en ole ikinä kokeillut, voisi joskus senkin testata :)

Suositut

Back
Ylös Bottom