Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Måpå sanoi:Kolme sanaa: voimapyörä
Näin on ! Muistan judo ajoilta pari äijää, jotka olivat tosi hyviä matolla. Siis vääntämään itseään pois sidonnoista ja laittamaan toista pakettiin. Molemmat treenasi vatsoja sairaan isoilla lisäpainoilla ja lyhyillä sarjoilla siis maksimi voimaa. Vatsojen treenaus on täysin lajista ja käyttö tarkoituksesta kiinni. Kaikkia treeni tapoja ei kannata silmittömästi apinoida.Timba79 sanoi:mutta kamppailulajien harrastajilla on vähän eri tavoitteet kuin saada näkyvä ja mahd. iso sikspäkki.
arnold1987 sanoi:teet toisen reenin sika kovaa nuita normaaleja vatsaliikkeitä, rutistuksia jne. ja toisen otat syville vatsoille. Esimerkiksi olet melkein samassa asennossa kuin punnertaessa muta olet kynervpäiden varassa. Todella yvä liike ja selkä suorana. tehoa saa lisää kun vie käsiä etemmäs. sama kuin voimapyörä mutta vain staattisena
sisilis sanoi:Löytyiskö jostain enemmän tietoa noiden syvien vatsalihasten treenauksesta?
Onko muuten tosta voimapyörästä kuvaa jossain, kun en tiedä mikä se on.
Hippinakki sanoi:Ajattelin kysyä että miten saisi pömppö mahan pois. Sisempiä vatsalihaksia olen hinkannut jo ainakin vuoden, mutta ei se auta. Peilistä katsoessa huomasin että selkä on aika kaarella vaikka seisoin suorassa. Eli saisiko selkää suoristettua? Olisiko tuohon jotain venytys liikettä?
Joze86 sanoi:Itse teen kyllä joskus vatsoja jopa 4 kertaa viikossa, mielestäni vatsa palautuu kaikista lihaksista nopeiten, ja näin ollen itse vatsaa ei kovin helpolla saa ns, ylikuntoon. eli reeniä vaan :whip: .
Joze86 sanoi:Itse teen kyllä joskus vatsoja jopa 4 kertaa viikossa, mielestäni vatsa palautuu kaikista lihaksista nopeiten, ja näin ollen itse vatsaa ei kovin helpolla saa ns, ylikuntoon. eli reeniä vaan :whip: .
sisilis sanoi:Löytyiskö jostain enemmän tietoa noiden syvien vatsalihasten treenauksesta?
Onko muuten tosta voimapyörästä kuvaa jossain, kun en tiedä mikä se on.
naruranne sanoi:olisiko mitään muuta liikettä joka ottaisi kunnolla tuonne alavatsaan?
naruranne sanoi:mulla on just sama ongelma että maha on ruvennut pöhöttyyn.. teen vinossa penkissä vatsalihaksia kahesti viikossa 3sarjaa lisäpainon kanssa 10-15 toistoo. kiloja ja rasvaa on tullut tietenkin myös lisää treenatessa mutta silti sama ärsyttävä rasvakerros näkyy tuossa alavatsalihaksien päällä. ylävatsalihakset näkyy kyllä jännittäessä mutta alavatsalihakset ei ollenkaan. jalkojen nostot penkissä on liian kevyitä ja mahdollisuutta jalkojen nostoon telineessä salilla ei ole ja tuntuu että tuossa vinossa penkissä ei saa kunnon tuntumaa vatsoihin. olisiko mitään muuta liikettä joka ottaisi kunnolla tuonne alavatsaan?