Vatsat..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lojax
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tästäkin aiheesta on jo varmasti jossain joku keskustelu, mutta mitkä liikkeet ottavat parhaiten syviin vatsalihaksiin? Oon sellasen puol vuotta nyt käyny salilla, pituutta 170, painoa 62 ja rasvaprosentti viime mittauksen mukaan 17.

Eli tavotteena on vatsan osalta se, että lihakset kunnolla näkyviin ja se pieni pömppö pois. Mun käsityksen mukaan juuri syvien vatsalihasten treenaaminen auttaa siihen että vatsa ei pömpötä silleen ärsyttävästi ulospäin. Läskiä mulla ei varmasti ole, joten laihduttaminen ei varmasti ole tässä se ratkaisu.

Arvostan kovasti, jos joku antaisi hyviä vinkkejä.

Kiitoksia! :worship:

Tästäkin aiheesta on jo varmasti jossain joku keskustelu, mutta mitkä liikkeet ottavat parhaiten syviin vatsalihaksiin? Oon sellasen puol vuotta nyt käyny salilla, pituutta 170, painoa 62 ja rasvaprosentti viime mittauksen mukaan 17.

Eli tavotteena on vatsan osalta se, että lihakset kunnolla näkyviin ja se pieni pömppö pois. Mun käsityksen mukaan juuri syvien vatsalihasten treenaaminen auttaa siihen että vatsa ei pömpötä silleen ärsyttävästi ulospäin. Läskiä mulla ei varmasti ole, joten laihduttaminen ei varmasti ole tässä se ratkaisu.

Mä vaan en ymmärrä tätä touhotusta näistä vitun vatsalihaksista aina kevään/kesän tullen.Sillä näkyvällä"sixpackilla"ei tee yhtään mitään jos muuten on sosiaalisesti vammanen haulikolla päähän ammutun näköinen kotka.eikö tästä sixpakista vois aina oloittaa jonkun ketjun ennen kesää mihin urhoollisimmat ja taitavimmat voisivat vetää heti alkuun tylyt faktat esiin ennenku alkaa tämä vitun ruljanssi aina vaan alusta ja alusta?

Mä vaan en ymmärrä tätä touhotusta näistä vitun vatsalihaksista aina kevään/kesän tullen.Sillä näkyvällä"sixpackilla"ei tee yhtään mitään jos muuten on sosiaalisesti vammanen haulikolla päähän ammutun näköinen kotka.eikö tästä sixpakista vois aina oloittaa jonkun ketjun ennen kesää mihin urhoollisimmat ja taitavimmat voisivat vetää heti alkuun tylyt faktat esiin ennenku alkaa tämä vitun ruljanssi aina vaan alusta ja alusta?

Joka kerta ku avaan "treeni" osion nii on vatsalihaksista threadi tai pari ekalla sivulla... -.-

Mielestäni tolla painolla aika paljonkin läskiä, millähän pilipalimittareilla on mitattu? Sellasilla mistä otetaan käsillä kiinni ja syötetään paino, ikä ja pituus? Vai ihanko pihdeillä mitattu?

Joo jos on rasvaprosentti 17 niin ne vatsapalat ei kyllä varmasti näy, vaikka olis miten isot. Eli laihduttaminen todellakin on se ratkaisu. Sinne kympin alle kun menee rasvat, niin alkaa varmaan pikkuhiljaa näkyä ne vatsalihaksetkin.

Kuuluuks tohon sixpacki käsitteeseen, että vatsapalat näkyy kunnolla ilman niiden jännittämistä, vai käytetääks tota packi käsitettä myös sillon, jos vatsalihakset näkyy kunnolla vaikka pelkästään niitä jännittäessä?

Suosittelisin hankkimaan sitä lihasmassaa ensin ja laihduttamaan vasta sitten. Noilla mitoilla olet kyllä täysi vinkuheinä.

Syville vatsoille vatsalihaspito ja voimapyörä (ottaa myös pinnallisiin). Searchita niin löydät millaisia liikkeitä ne ovat. Läskit pois niin pinnalliset tulevat esiin. Syvät pitävät vatsan litteänä ja ryhdikkäänä, pinnalliset muodostavat seksipäkin. Pinnallisille erilaisia rutistuksia ja voimapyörä (ottaa myös syviin).

läskiä ei varmasti ole? ja rasvaprossa 17 hmm ton % kun vedät sinne 10 alle tosiaankin niian alkaa näkymään..

JHulmi oli tehnyt aika pätevän opastusvideon vatsojen treenaamiseen Youtubeen joku joka muistaa mistä sen sieltä löytää vois laitella linkkiä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom