Vatsareenissä reidet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nykyään on ilmestynyt monenlaisia vatsan reenauslaitteita joissa ei enää saa nilkkoja kiinni mihinkään. Lantion yli menee vain vyö.
Tämä sentakia että ei vain tulis vatsareenissä etureidet mukaan.

Itsellläni nää laitteet tuottaa hankaluuksia, kun mulla on painoa kuitenkin vaan tällä hetkellä n. 86kg, eli aika kevyt. Ogelma on se että meinaa lähteä perse ja jalat irti penkistä ja killua vaan sen vyön varassa.

Ihmettelenkin että mitä haittaa siitä on että vatsaa reenatessa myös etureidet tulee pikkasen mukaan. Kyllä se silti siinä oikeessa kohteessakin tuntuu. Mitä ootte mieltä?

Paras vatsaliike mitä olen kokeillut on mielestäni rekissä roikkuen, pää alaspain, nilkoista kiinni ``koukkusiteillä`` ja siitä vatsaliikkeitä ylöspäin. Ogelma vaan on että nykyisellä salillani ei moisia nilkkaviritykisä ole.

Originally posted by Kiuaskivi
Paras vatsaliike mitä olen kokeillut on mielestäni rekissä roikkuen, pää alaspain, nilkoista kiinni ``koukkusiteillä`` ja siitä vatsaliikkeitä ylöspäin.

Mä oon aina haaveillu et jossai vois tehä tollee vatsoi. :whip:

Mut jooh, en mä nää mitää haittaa vaikka ne reidetki joutus vähän töihin, jos tosiaa silti vatsassa tuntuu ;)

Originally posted by Kiuaskivi
Paras vatsaliike mitä olen kokeillut on mielestäni rekissä roikkuen, pää alaspain, nilkoista kiinni ``koukkusiteillä`` ja siitä vatsaliikkeitä ylöspäin. Ogelma vaan on että nykyisellä salillani ei moisia nilkkaviritykisä ole.

Tilaa Wrangelta omat lepakkotossut.
Ainakin parivuotta sitten niiltä vielä noita löytyi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
hmm..mä oon käsittänyt että se perustuu siihen, että yritetään minimoida jaloilla tehty työ. Toisin sanoen, ei tehdä niitä vatsoja reisilihaksilla, vaan pelkästään vatsalihaksilla. Reidet kun nyt kuitenkin on useimmilla vahvemmat lihakset, niin niiden kova apu kyseissä liikkeessä vie tehoa sieltä mihin sitä oli tarkoitus saada.

Jos haluat parantaa voimatasoasi vedossa ja kyykyssä,ei haittaa vaikka lonkan koukistajat tulee mukaan.Itseasiassa niiden pitää tulla mukaan.Kehonrakennuksesta en osaa sanoa,itse olen tehnyt kompromissin,treenaan vatsoja eristävästi ja yleisesti.Lempparit on voimapyörä ja vatsat ylätaljassa(selän tukena semmonen iso sali/ilmapallo)

Originally posted by Kehäkettu
Jos haluat parantaa voimatasoasi vedossa ja kyykyssä,ei haittaa vaikka lonkan koukistajat tulee mukaan.
Itselläni tuosta oli lähinnä haittaa, oli hankala tehdä kyykkyä jumissa olevilla lonkilla kun oli edellisenä päivänä tehnyt vatsoja puolapuissa.

Ne pitääkin treenata samana päivänä jalkojen kanssa.Oma treenini perustuu Westside Barbell-systeemiin,jossa vatsat treenataan kovaa samana päivänä jalkojen kanssa.Samaa systeemiä käyttää myös mm.Ano Turtiainen,joka kyykkää lähemmäs 500kg ja vetää yli 400kg.Ja jos seuraat voimanostoa,tiedät varmaan kyseisen W-B-tallin,josta tulee käsittämättömän paljon kovia nimiä.Louie Simmons on kehittänyt systeemiä jostain 70-luvulta,ja luulisin,että ne tietää miten vatsat kannattaa treenata jos haluaa parantaa tulosta.
Siitä mun replyssä oli kyse.

Originally posted by Kehäkettu
Ne pitääkin treenata samana päivänä jalkojen kanssa.Oma treenini perustuu Westside Barbell-systeemiin,jossa vatsat treenataan kovaa samana päivänä jalkojen kanssa.Samaa systeemiä käyttää myös mm.Ano Turtiainen,joka kyykkää lähemmäs 500kg ja vetää yli 400kg.

Ok, pitää varmaan joskus kokeilla. Harmi vaan, että kovan kyykkäilyn jälkeen on olo sen verran heikko että vatsojen rykiminen siihen perään saattaa aiheuttaa tämän: :urjo:

Ote yhdestä Selkäinahon wsb-kirjan valmiista treeniohjelmasta:

Muistaakseni vedon/kyykyn nopeuspäivä, heitän ulkomuistista, kun ko. kirja ei ole mukana..

-hermotukset box-kyykyllä
-vähän pitempiä sarjoja esim. askelkyykkyä2X5, hhuomenta, reverseä yms. ..eli volyymipainotteista

vatsat:
-jalkojen nosto roikkuen 5-8X8-15 ..mulla ainakin tekee tiukkaa saada vedettyä toi läpi, ainakin jalat suorana, ylös asti
:whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom