Vatsalihasten ylläpito

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
47
Kuka muu ajattelee samalla lailla kuin minä:

"Vatsassa on läskiä, siksipä en viitsikään yrittää kehittää vatsalihaksia kun se ei kuitenkaan missään näy, vaan
pelkästään ylläpitää niiden nykykuntoa. Jos joskus saan läskin pois, alan treenata vatsaa rankemmin"

"Käsivarsissakin on vähän läskiä, mutta hauiksen kasvaminen kuitenkin näkyy siitä huolimatta. Siksipä yritän joka viikko
parantaa tuloksia hauiskäännöissä."

Hyvin sanottu....ja minä ainakin ajattelen tollai....vaikka läskiä haluaisinkin käsivarsiin reilusti.. :evil:

Välillä tulee ajateltua samoin.

Sitten hieman ohi aiheen:

Fakta: Pitkät 'jatkuvalla jännityksellä' tehdyt sarjat (20-30 toistoa) kasvattaa mitokondrioiden määrän lisäksi hiusverisuonitusta erittäin tehokkaasti.

Fakta: Varaenergiaa haetaan huonosti käyttöön alueilta, joissa huono verenkierto (vähän hiusverisuonia).

Johdatus aiheeseen: Itselläni vatsan seutu tuntuu hyvin usein kylmältä, ja vaikka ylirasvaisuutta :D ei muualla kehossa niin kamalankamalan paljon olekaan, niin vatsan päällä kyllä.

Pelastus?: Keskittyisi enemmän pitkiin sarjoihin ja tätä kautta lisäisi hiusverisuonitusta ja tätä kautta läski lähtisi myös vatsan alueelta paremmin lätkimään.

Kommentteja: ?

Lihasten kasvatuskin kasvattaa verisuonistoa lihaksessa ja näin siis vatsalihaksia kasvattamallakin saataisin vatsa makkarat ajatuksesi mukaan poistumaan. Tähänhän kaikki paikalliset rasvanpoltto hömpötykset perustuu. Kuitenkin on todettu, että rasvaa ei voi polttaa paikallisesti vaan geenit määräävät mihin rasva kerrostumat asettuvat. Vähän off-topic.

Itse panostan vatsoihin aika paljon koska haluan ne isoiksi ja voimakkaiksi :whip: .
Harrastamani lajin vuoksi katsokaas. Jos kehon rakennus mielessä ajattelisin en ihmeemmin vatsaani lyhyillä sarjoilla rasittelisi. Ehkä kuitenkin välillä, että maastaveto ja kyykky sujuisi edes jonkunlaisilla painoilla.

Originally posted by Lightweight
Lihasten kasvatuskin kasvattaa verisuonistoa lihaksessa ja näin siis vatsalihaksia kasvattamallakin saataisin vatsa makkarat ajatuksesi mukaan poistumaan. Tähänhän kaikki paikalliset rasvanpoltto hömpötykset perustuu. Kuitenkin on todettu, että rasvaa ei voi polttaa paikallisesti vaan geenit määräävät mihin rasva kerrostumat asettuvat. Vähän off-topic.

Joo totta joka sana mitä sanoit. Paitsi tietysti lisänä tuohon ja puolustellen omia väittämiäni, että pitkät sarjat todistetusti kasvattavat huomattavasti enemmän hiusverisuonistoa kuin 1-15 toiston sarjat.

unreal sanoi:
Teppei Morimotokin taisi sanoa jossain, että hän alkaa treenata vatsoja vasta dietin alussa.

Olisiko ollut Orville Burke (?), joka myös sanoi treenaavansa vatsoja vain kisoihin valmistautuessa ja mielestäni jotkut muutkin menestyneemmät tekevät noin...

Eipä silti, en kyllä aio lopettaa vatsan treenausta, kun oikeastaan vasta nyt sen on saanut aloitettua... Varmaankin jäänyt juuri tuon läski-jutun takia vähän vähemmälle...

Kerran viikossa treenaan. Sitten ne vatsapalikat alkaa näkymään, kun r-% tarpeeksi pieni. Tällä hetkellä pitää saada vielä vähän pois, niin ollaan aika tiukassa kunnossa.

treenan vatsoja kaks kertaa viikos...tulosta on tullu,mut ei ne näy viel kunnolla ku on tuo rasvaprosentti 15...kannattaa treenata myös vatsoja ees kerran viikos...eihän niihin montaa minuuttia mene...

kahdesti viikossa treenaan vatsat, toisella kerralla suorat ja toisella vinot ja kyljet. Ja dietti on hyvässä vauhdissa ja vähän alkaa jo vatsalihaksetkin erottumaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
unreal sanoi:
Teppei Morimotokin taisi sanoa jossain, että hän alkaa treenata vatsoja vasta dietin alussa.

Minusta tuntuu, että ilman lääkeaineita treenaavan taviksen kannattaa myös muistaa se puuron voisilmän koko. Vai kasvavatko vatsalihakset natikkana muuta kroppaa nopeammin?
Ja ainakin minun silmääni miellyttää enemmän vähän isompi vatsalauta kuin joku kummallinen reikä rintalihasten alapuolella.

Voin olla kyllä ihan väärässä.

strike sanoi:
Johdatus aiheeseen: Itselläni vatsan seutu tuntuu hyvin usein kylmältä, ja vaikka ylirasvaisuutta :D ei muualla kehossa niin kamalankamalan

Totta! Minä olen aika hoikanpuoleinen, mutta vatsaan varsinkin nyt treenitauon myötä sentin parin "makkara" tullut. Kun kokeilee mahaa niin muualta ihan lämmin ja sitten tuosta "löysältä" alueelta jääkylmän tuntuinen. Jännä juttu.

Suositut

Back
Ylös Bottom