Vatsalihasten jännittäminen esiin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Morjes! En tiedä että mihin osioon tälläsen ketjun heittäis mutta tämä asia koskis sellasta, että miten vatsalihakset kuuluu jännittää niin että palikat tulisivat mahd. hyvin esille. Itse olen n. 12% rasvoissa tällä hetkellä ja silti vatsalihakseni näyttävät aika kämäsiltä kun yritän niitä jännittää. Niillä palikoilla kuitenkin on kokoa koska tunnen ne mahan läpi kun painan ihan vähän kädellä. Lisäksi mulla on tällänen outo juttu, että vasemman puolen vatsapalikat ei ole läheskään yhtä kovat kuin oikean puolen. Enkö vain osaa jännittää niitä?

Mutta niin; kertokaas joku että miten jännittää vatsapalikat niin, että ne näkyisivät mahd hyvin. (Olen menossa kuukauden päästä isoihin paljubileisiin ja olis kiva että vatsalihakset näyttäis hyviltä silloin ;))
sixpack-bauchmuskeln-620x400.png

Eiköhän sulla ole vaan liian paljon rasvaa, jos kerta ne tunnet muttet näe..:D

Totta kai bodari jännittää vatsoja lavalla ja kuvauksissa. Ainoa vaan, että bodarin kisasuoritus lavalla kestää sen muutaman minuutin. Että kova homma pitää vatta jännityksessä koko bileiden ajan.

Totta kai bodari jännittää vatsoja lavalla ja kuvauksissa. Ainoa vaan, että bodarin kisasuoritus lavalla kestää sen muutaman minuutin. Että kova homma pitää vatta jännityksessä koko bileiden ajan.
No mutta voitko kertoa että miten tuo vatsa kuuluu jännittää oikeaoppisesti että näyttäis mahd hyvältä?

Voin kertoa. Jännität vatsalihaksia, sitten kun olet laihduttanut.
Nokun mun rasvaprosentti on jo aika pieni, mutta en vain osaa jönnittää niitä oikealla tavalla! Tässä kuvassa esimerkki siitä että miten joku osaa jännittää nuo hyvin
15zC447.png

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fläsää on paha fleksailla. Palikat isommiksi tai läskiä pois, mieluiten molemmat. Huijaat korkeintaan itseäsi jos väität ettei näy "koska en osaa jännittää vatsalihaksia" :D

Eihän tää kaveri missään kohtaan väitäkkään että olis omia kuvia? Päinvastoin.

Joku mättää yhtälössä jos kaveri osaa sanoa olevansa 12% rasvoissa mutta ei ymmärrä milloin ja miksi vatsapalat erottuu?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom