Uimahallissa helposti kymmeniä minuutteja putkeen!Ajattelitko jännittää vatsalihaksia koko pippaloiden ajan?
Ei gh gutilla onnistu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uimahallissa helposti kymmeniä minuutteja putkeen!Ajattelitko jännittää vatsalihaksia koko pippaloiden ajan?
Ei tuo oo mun kuva.Jep, eikä ole edes DanielVienon oma kuva, vaan joku jenkkiäijä joka postailee itsestään kuvia 4chaniin.
Itse pidän vatsalihaksia pienessä jännityksessä ainakin 90% koko valveilla-olo ajasta. Ei pitäisi olla mikään ongelma jos ne ovat kunnossa. scooby1961 opettiTotta kai bodari jännittää vatsoja lavalla ja kuvauksissa. Ainoa vaan, että bodarin kisasuoritus lavalla kestää sen muutaman minuutin. Että kova homma pitää vatta jännityksessä koko bileiden ajan.[/QUOTE
Ei liity vatsalihaksiin mitenkään,mutta kyllä on eläinlääketieteen tohtori eksyny osaamisalueensa ulkopuolelle pahasti.Itse ainakin näytän mieluummin karhulta kuin pikkupojalta. Karhut kuulemma penkkaakin ihan hirveesti. http://www.tiede.fi/artikkeli/kysy/paljonko_karhu_nostaisi_penkista