Vatsalihasparit oudosti erillään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jamm0rZ
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli siis sixpackin parit ovat eri tasoilla. Eli siis ylin vasen vatsalihas on ylempänä kuin ylin oikea. Ylin oikea on ikään kuin kahden ylimmän vasemman vatsalihaksen välissä ja sama jatkuu ihan alas asti jokaisessa parissa. Keskiraja on suht kohdallaan. Onko kellään tällaista tullut vastaan? Mikä on syy/apu? Eli siis jos joku ei tajunnut niin tossa alhaalla hauskasti kuvattu mun sixpack. Heittomerkki kuvaa vasemman vatsalihaksen paikkaa ja piste oikean.

'.
'.
'.

Menee itelläkin silleen vähän eri tasossa, sen takia pidänki läskikerrosta kesät ja talvet, tai sit oon vaan laiska :D. Asialle et mahda mitään, johtuu geeneistä.

Kannattaa tutustua pikkuisen ihmisen fysiologiaan. Mutta lyhyesti: Sun suora vatsalihas (ja jänneviivat) nyt on tuon mallinen eikä se muutu siitä vaikka mitä tekisit.

Geenit päättävät vatsalihasten muodon ja symmetrisyyden. Asialle ei voi tehdä mitään, sillä pelkästään lihaksen kokoon ja erottuvuuteen voi itse vaikuttaa. Tosin en stressaisi tuosta hirveesti, koska se on varsin yleistä. Kyllä niitä "epäsymmetrisiä" vatsalihaksia näkee kisalavoillakin.

Toi on vielä pientä,mulla on oikealla puolella neljä muhkuraa,ja vasemmalla kolme(tai no,muhkuraa ja muhkuraa,epämääräsiä rasvapoimuja tai jtn:D)

Sitten pitäis miettiä että reenaanko sen sixpackin ihan kunnolla vaiko en. On jo hyvällä mallilla palikat nyt, mutta onko se nyt sitten niin kivan näkönen kun vatsa näyttää epäonnistuneelta tetrispeliltä? -.-

Sitten pitäis miettiä että reenaanko sen sixpackin ihan kunnolla vaiko en. On jo hyvällä mallilla palikat nyt, mutta onko se nyt sitten niin kivan näkönen kun vatsa näyttää epäonnistuneelta tetrispeliltä? -.-
Sitä sä voit kysyä vain ja ainoastaan itseltäs , itse lukeudun myös näihin epäsymmetrisiin vatsalihaspoikiin

Itelläkin on hieman epäsymmetriset vatsalihakset ja toisen puolen ovat enemmän koholla ja erottuvuus on parempi, oikean kolmanneksi toisiksi ylin on kumman matala :D feel u brah

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jamm0rZ sanoi:
Eli siis sixpackin parit ovat eri tasoilla. Eli siis ylin vasen vatsalihas on ylempänä kuin ylin oikea. Ylin oikea on ikään kuin kahden ylimmän vasemman vatsalihaksen välissä ja sama jatkuu ihan alas asti jokaisessa parissa. Keskiraja on suht kohdallaan. Onko kellään tällaista tullut vastaan? Mikä on syy/apu? Eli siis jos joku ei tajunnut niin tossa alhaalla hauskasti kuvattu mun sixpack. Heittomerkki kuvaa vasemman vatsalihaksen paikkaa ja piste oikean.

On se paskamaista kun tuollainen selviää noin monta vuotta jälkeenpäin.
Saat myöhemmin hirveitä takauma painajaisia joissa sinulle pikku hiljaa avautuu että sinua on potkittu imeväisiässä palleaan ja päähän kunnes sosiaaliviranomaiset ottivat huostaan ja veivät sinut biologisilta vanhemmiltasi ja luovuttivat myöhemmin adoptioon nykyisille vanhemmillesi.
Katso tarkemmin peilistä niin huomaat että toinen silmäkin on tuuman verran toista ylempänä ja takaraivo kuopalla...

Tai sitten olet ihan normaali ihminen joka on voittanut geeniarvonnoissa hiukan eripari vatsapalikat, joka on varmaan yhtä yleistä kuin silmälasien tarve tai väärän purennan korjaaminen.

Tosiassa jos katsoo vaikka MR. Olympia kisoja, niin ei tuo ole estänyt ainakaan niissä pärjäämästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom