vatsalihas liikkeet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
no niin ois semonen tilanne et pitäs päästä kesäks beachi kuntoon eli saada vatsalihaksiin erottuvuutta. Eli jos voisitte laittaa tänne erillaisii vatsalihas liikkeitä ja toisto määriä :worship:

Vatsoista löytyy todella paljon juttua searchilla ja täälläkin on useasti todettu että vatsat näkyy jos rasvat on tarpeeksi alhaalla. Vatsat kannattaa treenata pari kertaa viikossa ja otat vaikka 6 liikettä mitä teet. Kun teet vatsoja muista vetää maha sisään ja jännitä kunnolla vatsalihaksia niin treeni menee oikeille lihaksille.

Seki vielä lisäyksenä aismanin juttuun että muista sit pitää vaihtelua. Ei aina niitä samoja kuutta liikettä. Voit vaikka parin kolmen viikon välein vaihdella liikkeitä ja sarjojen pituuksia. Jos tuntuu liian kevyeltä niin ota jotain painavaa niskan taakse lisäpainoksi. Kesään mennessä et hirmusesti ehi saada kyllä aikaseks mutta jos sulla on rasvat tod alhaalla niin varmana saat pikkasen näkyvää muutosta.

Voisko tässä samalla kertoa näistä eri liikkeistä,kun ei tuo linkkikään tuppaa wörkkäämaan?

Roiku käsillä leuanvetotangossa ja siitä nykäset jalat (n. sääri) sormiin kiinni... Aijai jai!

Normivatsat, kierteillä, ilman kierrettä.

Selkälleen penkille ja siitä jalkojen nostelu.

Selälleen maahan ja jalat suoraan nostettuna ylös.

Kyynäspäät ja varpaat maahan. Vatsa kohden lattiaa (ilmassa offcourse). Siinä 1 min krt 3.

Ja sit se voimapyörä.. On aika tiukka!

no eihän ne vatsa lihakset kehity koska pitäs olla rasvan poltto käynnissä
tee vaikka 30 min juoksu lenkki ja sitten tee määrätyt vatsat...
katos ku ei se rasva pala kehosta pelkkiä vatsoja tekemällä.. kun teet juoksu lenkin
niin siinä hän palaa rasvaa eikö ? sitten kun rupeat tekemään vatsoja niin rasvan poltto on vielä tehokkaampaa eikö ja tämä varmasti toimii...

eikö ne muuten sitten kehity ilman lenkkiä? kyllä omasta mielestäni mulla ainakin on kehittynyt aika hyvin mutta voi olla että se tehostaa sitä paljon

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi herranjestas... Kyllä ne vatsalihakset sittenkin ovat ihan samaa tavaraa kuin muutkin kehon lihakset (paitsi tietyt sisäelimet) ja samalla tavalla niitä kehitetään. Vatsat eivät vain tahdo helposti näkyä ulospäin, koska (miehillä) ylimääräinen rasva tuppaa kertymään vatsalihaksien päälle vyötärölle, ja näinollen tuota lenkkiä tarvitaan polttamaan kehosta ylimääräistä rasvaa, ei kehittämään vatsoja.

Ainakin itselläni parhaiten vatsoihin ottaa voimapyörä ja jalkojen nostelu (makaa selälteen, maassa tai penkillä, ja nosta jalat suorana hiiitaaasti ylös ja laske hiiitaaasti alas).

raato555 sanoi:
ihan hyvii vastauksii on tullu tuli vaan yks kysymys et viittiskö joku tarkalleen kertoo mikä se voimapyörä on
voimapyora.gif

ps. Onpa kireät housut. :nolo:

raato555 sanoi:
ihan hyvii vastauksii on tullu tuli vaan yks kysymys et viittiskö joku tarkalleen kertoo mikä se voimapyörä on
Tällainen:
ev2413_big.jpg

Heitänpä tähän väliin lisää voimapyörästä. Oon mielestäni tehny noin miten kuvissa näytetään. Se vaan ei tunnu yhtään vatsoissa vaan lähinnä alaselässä. Miten siis sitä tuntumaa sinne vatsaan saa?

Voimapyörässä pitää vetää "paketti kasaan" ja jännittää vatsaa todella kovaa suoritusta tehdessä. Muuten selkä notkahtaa helposti eikä tuntumaa tule vatsaan. Tietysti pitää keskittyä vielä tekemään työtä vatsalla kuten muissakin vatsaliikkeissä.

No vatsapenkki on hyvä apu vatsalihasten tekemisessä, ainakin itselläni auttanut, olen tehnyt kierteisiä ja suoria painojen kanssa, kylläkin melko pienillä painoilla, kun ei löydy kotoa isompia, mitkä saisi hyvin niskan taakse.

Miksi vatsat tartteis 6 liikettä ja 2 treeniä viikossa? Eihän edes selkä tarttee niin paljoa... mulla nyt ei oo mitään yleispäteväävatsajuttua mutta voin kertoa et ihan hyvän päkin saa kasaan istumaannousuilla painot niskan takana ilman vatsan sisään vetoa ja 1-2 sarjaa/vko

veijari sanoi:
Miksi vatsat tartteis 6 liikettä ja 2 treeniä viikossa? Eihän edes selkä tarttee niin paljoa... mulla nyt ei oo mitään yleispäteväävatsajuttua mutta voin kertoa et ihan hyvän päkin saa kasaan istumaannousuilla painot niskan takana ilman vatsan sisään vetoa ja 1-2 sarjaa/vko

:rolleyes:

hyvän mihin? pilkintään?

kokeile nyt vaan sitä voimapyörää ja erilaisia kiertoliikkeitä... ei sitä kuutta liikettä tarvii, mutta koko korsetti tulisi saada kuntoon.

veijari sanoi:
Justiinsa, mää tein ennen AINOASTAAN istumaannousuja ja sit oli päkki sillai et 4ylim. lihasta ovat sellaset järkäleeet verrattuna kahteen alimmaiseen (kyllä silti 6-pack näkyi selkeesti). Nyt sitten pari kuukautta oon tehny niitä jalkojen nostoja lattialla, penkillä ja puolapuilla, ja kyllä on heti nähny eron, tietenkin teen noita istumaannousuja lisäksi edelleen.

Back
Ylös Bottom