Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
raato555 sanoi:ihan hyvii vastauksii on tullu tuli vaan yks kysymys et viittiskö joku tarkalleen kertoo mikä se voimapyörä on
Tällainen:raato555 sanoi:ihan hyvii vastauksii on tullu tuli vaan yks kysymys et viittiskö joku tarkalleen kertoo mikä se voimapyörä on
veijari sanoi:Miksi vatsat tartteis 6 liikettä ja 2 treeniä viikossa? Eihän edes selkä tarttee niin paljoa... mulla nyt ei oo mitään yleispäteväävatsajuttua mutta voin kertoa et ihan hyvän päkin saa kasaan istumaannousuilla painot niskan takana ilman vatsan sisään vetoa ja 1-2 sarjaa/vko
Justiinsa, mää tein ennen AINOASTAAN istumaannousuja ja sit oli päkki sillai et 4ylim. lihasta ovat sellaset järkäleeet verrattuna kahteen alimmaiseen (kyllä silti 6-pack näkyi selkeesti). Nyt sitten pari kuukautta oon tehny niitä jalkojen nostoja lattialla, penkillä ja puolapuilla, ja kyllä on heti nähny eron, tietenkin teen noita istumaannousuja lisäksi edelleen.veijari sanoi:Miksi vatsat tartteis 6 liikettä ja 2 treeniä viikossa? Eihän edes selkä tarttee niin paljoa... mulla nyt ei oo mitään yleispäteväävatsajuttua mutta voin kertoa et ihan hyvän päkin saa kasaan istumaannousuilla painot niskan takana ilman vatsan sisään vetoa ja 1-2 sarjaa/vko