vatsalihas liikkeet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo vähän samaa vikaa et vaik rasvat on varmasti pitkälti yli 16 ni silti saa erottumaan ylimmät : ) mut en oo viel keksiny miten virittäisin lisäpainoja jalan nostoihin ku alimmat ei oikee erotu yhtähyvin

veijari sanoi:
joo vähän samaa vikaa et vaik rasvat on varmasti pitkälti yli 16 ni silti saa erottumaan ylimmät : ) mut en oo viel keksiny miten virittäisin lisäpainoja jalan nostoihin ku alimmat ei oikee erotu yhtähyvin
Siis kyllä rasvaprosentti on alhainen, mut lihakset alimmaiset lihakset olivat tuolloin vielä "kehittymättömät" :D

Jos mua tarkotit, kirjoitit vaan mun viestin peräään, siitä ajattelin. ;)

veijari sanoi:

Ei taida paljon auttaa vaikka jalannostoja tekisikin jos rasvat on yli 16.
Jos haluaa alimmatkin palikat kunnolla näkyviin niin pitää dietata silavaprossa alemmaksi.

Kumma ettei kukaan maininnut rutistuksia (crunches). Vatsalihasliike, jossa käytetään luultavasti kaikista liikkeistä vähiten muita kuin vatsalihaksia liikeradan suorittamiseen. Arnoldin mukaan esim. istumaannousuissa vatsalihakset toimivat lähinnä stabilisoijina, eivätkä työskentele koko liikeradallaan. Rutistukset (ja käänteiset rutistukset) keskittyvät nimenomaan ja juuri vatsalihaksiin, mahdollisimman eristävästi ja vatsalihasten koko liikeradalla.

unreal sanoi:
Ei taida paljon auttaa vaikka jalannostoja tekisikin jos rasvat on yli 16.
Jos haluaa alimmatkin palikat kunnolla näkyviin niin pitää dietata silavaprossa alemmaksi.

enpä oo ollu niitä havittelemassa näkyviin tässä bulkilla... vaan sitten joskus kun ensikerran diettaan jos sen satun joskus tekemään niin ois kiva jos ne olis ees jonku näköset verrattuna ylempiin... eli meinasin tasotella niitten eroa

HaBa88 sanoi:
Siis kyllä rasvaprosentti on alhainen, mut lihakset alimmaiset lihakset olivat tuolloin vielä "kehittymättömät" :D

Jos mua tarkotit, kirjoitit vaan mun viestin peräään, siitä ajattelin. ;)

Joo siis en tarkottanu sua... vaan mulla on nyt hylkeen rasvat... mut silti pystyn vääntämään ylimmät vatsat erottumaan vaikkei ees ~8% rasvoissa noi alemmat näkyny kunnolla

:offtopic:
Paljos muuten luulette et mun rasva% on ko istueltaan rutistettuna saan navan kohdalta sellasen nakin paksusen määrän rasvaa. Muualla sitä ei oikeastaan ole yhtään missään. (en ole ainakaan löytäny)
Päkki näkyy. (alimmat hiinä hiinä, mut kyllä näkyy, huomioitavaa että alimmat vatsalihakset ovat melkosen pienet :( )

HaBa88 sanoi:
Paljos muuten luulette et mun rasva% on ko istueltaan rutistettuna saan navan kohdalta sellasen nakin paksusen määrän rasvaa. Muualla sitä ei oikeastaan ole yhtään missään. (en ole ainakaan löytäny)
Päkki näkyy. (alimmat hiinä hiinä, mut kyllä näkyy, huomioitavaa että alimmat vatsalihakset ovat melkosen pienet :( )
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=30086

Tuollahan tuota juttua rasvaprosentista on.

HaBa88 sanoi:
joillakin on rasva eri paikassa kuin toisilla, esim itsellä reisissä on aika reilusti verrattuna mahaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HaBa88 sanoi:

Nyt heräsi kysymys, puhutaanko taas aivan höpöjä? Jos olen oikein ymmärtänyt, kyseessä on yksi ainoa lihas (Rectus Abdominis), jonka eri osia ei voi suurentaa toisten kustannuksella. Eli alapalikoiden huono näkyvyys johtuu lihaksen muodosta (geenit) ja siitä, että alavatsassa usein on enemmin rasvaa.

Lonkankoukistajien treenaus ei auttane myöskään alavatsan näkymiseen?

Asiasta tietävät korjatkaa, jos meni aivan metsään. :)

PS.
Asiaan kenties kuuluva linkki: http://exrx.net/WeightTraining/Myths.html#anchor7441959

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15.
Itselläni on samaa vikaa. Lihaksen yläosa näkyy aika hyvin vaikka alaosasta saa kiinni kunnon makkaran. :hyper: Mutta katsotaan, kunhan alan pian laihduttelemaan kesäksi...

Minunmielestä(joo, siis minun mielestä :D ) Vatsalihakset on eri lihaksia, koska ne eivät ole millään tavalla kiinni toisissaan, tai ainakkaan samalla tavalla kun yksi lihas, esim. pakara. Ja mulla on ainakin toinen puoli vatsalihaksista kehittyneempi :lol2: , kun tekee punnerruksia, niin huomaa, kun hiukan vasemmalle päin käännettynä tulee hieman paremmin, ja kyllä sen huomaa päältäkin(sillonkun oli vähempi rassaa). Ja kyllä sen liikkeitä tehdessäkin mielestäni huomaa, että minne se liike hiukan enempi ottaa.

Weak sanoi:
blaablaa vatsoissa monta osaa...blaablaa...joka palikka eri lihas...blaablaa...

kyllä se suora vatsalihas(eli juuri se sixpack-osa vatsoista) on vain yksi lihas, alkaa nivusista ja loppuu rintalihasten alapuolelle. lukekaa nyt hemmetti edes ihan perusanatomianne.

Samaa mieltä kun kynae-niska ja total13. Nuo jalkojen nostot tuntuu vähän kummalliselta tavalta treenata vatsalihaksia. Vois kuvitella että melkosen helposti aika iso osa liikkeen tehosta menee lonkankoukistajille eikä vatsalle. Sitten vielä noista alavatsan lihaksista että kyllä ne mun mielestä yleensä on semmoset aika pienen kokoset ihmisillä. Netistähän voitte kuvia katsoa niin havemmilla ne alavatsan palikat näkyy yhtä hyvin kun ne ylävatsan ja jos näkyy niin sillon kyllä näyttäs olevan aika kovassa kunnossa vatsalihakset.

ZweCCo sanoi:
Nuo jalkojen nostot tuntuu vähän kummalliselta tavalta treenata vatsalihaksia.

Mullakin tuntuu tällä hetkellä vatsalihaksissa aika kummalliselle, kun tein äsken 2 tiukkaa sarjaa näitä. :rolleyes:

Ja nimenomaan tuolla alavatsassa. :thumbs:

Back
Ylös Bottom