Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis kyllä rasvaprosentti on alhainen, mut lihakset alimmaiset lihakset olivat tuolloin vielä "kehittymättömät" :Dveijari sanoi:joo vähän samaa vikaa et vaik rasvat on varmasti pitkälti yli 16 ni silti saa erottumaan ylimmät : ) mut en oo viel keksiny miten virittäisin lisäpainoja jalan nostoihin ku alimmat ei oikee erotu yhtähyvin
veijari sanoi:joo vähän samaa vikaa et vaik rasvat on varmasti pitkälti yli 16 ni silti saa erottumaan ylimmät : ) mut en oo viel keksiny miten virittäisin lisäpainoja jalan nostoihin ku alimmat ei oikee erotu yhtähyvin
unreal sanoi:Ei taida paljon auttaa vaikka jalannostoja tekisikin jos rasvat on yli 16.
Jos haluaa alimmatkin palikat kunnolla näkyviin niin pitää dietata silavaprossa alemmaksi.
HaBa88 sanoi:Siis kyllä rasvaprosentti on alhainen, mut lihakset alimmaiset lihakset olivat tuolloin vielä "kehittymättömät" :D
Jos mua tarkotit, kirjoitit vaan mun viestin peräään, siitä ajattelin. ;)
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=30086HaBa88 sanoi:
Paljos muuten luulette et mun rasva% on ko istueltaan rutistettuna saan navan kohdalta sellasen nakin paksusen määrän rasvaa. Muualla sitä ei oikeastaan ole yhtään missään. (en ole ainakaan löytäny)
Päkki näkyy. (alimmat hiinä hiinä, mut kyllä näkyy, huomioitavaa että alimmat vatsalihakset ovat melkosen pienet :( )
joillakin on rasva eri paikassa kuin toisilla, esim itsellä reisissä on aika reilusti verrattuna mahaan...HaBa88 sanoi:
Paljos muuten luulette et mun rasva% on ko istueltaan rutistettuna saan navan kohdalta sellasen nakin paksusen määrän rasvaa. Muualla sitä ei oikeastaan ole yhtään missään. (en ole ainakaan löytäny)
Päkki näkyy. (alimmat hiinä hiinä, mut kyllä näkyy, huomioitavaa että alimmat vatsalihakset ovat melkosen pienet :( )
HaBa88 sanoi:Siis kyllä rasvaprosentti on alhainen, mut lihakset alimmaiset lihakset olivat tuolloin vielä "kehittymättömät" :D
Weak sanoi:blaablaa vatsoissa monta osaa...blaablaa...joka palikka eri lihas...blaablaa...
ZweCCo sanoi:Nuo jalkojen nostot tuntuu vähän kummalliselta tavalta treenata vatsalihaksia.