Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viitoset voit minun puolestani unohtaa, jos haluat vatsan kuntoon. Voi olla sen verran kovat paineet noissa liikkeissä että vatsaontelo kasvaa turhan paljon. Myös 3 samaa treeniä viikossa voi olla turhaa ainakin koko viiden kuukauden jaksolle. Kolmijakoisessa vatsatreenissä ottaisin itse yhden treenin rauhalliseen tahtiin hyvällä tuntumalla tehtäville rutistuksille ja staattisille harjoituksille. Toisessa treenissä voisin keskittyä kiertäviin liikkeisiin ja kolmannessa 10-15 toiston sarjoihin vastuksen/lisäpainojen kanssa.MA:vatsa penkki 1x5 +lisä paino,10x5 sarja aina 30sek välein?,vinovatsa lihas laite 5x10.
KE:sama
PE:sama
voimapyörä on ihan kurko liike vatsoille.. jos menee liikaa toistoja normaalisti ni sit vaa iso tanko+lisäpainot kehii ja eiku rullaamaa ;D . oon täs vuoden päivät koht vääntäny ja lähes joka kerta on vatsat kipeet..
Stallone teki tuhat vattamuskl.e liikettä päivässä, Rampo 2 treeneissä. Hyvä metoti on, mukava on mahoja tehä ja Frank Zane teki kans palijo mahhaa erikseen.
Itellä 200-500 erillaista rutistusta päiväsä, joskus muutakin, mutta näin haluan tehä.
Geisha
Stallone teki tuhat vattamuskl.e liikettä päivässä, Rampo 2 treeneissä. Hyvä metoti on, mukava on mahoja tehä ja Frank Zane teki kans palijo mahhaa erikseen.
Itellä 200-500 erillaista rutistusta päiväsä, joskus muutakin, mutta näin haluan tehä.
Saako tällä sitten valtavat vatsalihakset ja komean six packin? Olisi kiva nähdä jotain tuloksia tällaisilla menetelmillä.
Mistä johtuu, että en millään tahdo saada vatsoihin mitään tuntumaa 6-12 toistolla?
Kun taas 3x20 niin johan tuntuu..
Tekniikka pitäisi olla kunnossa noissa lyhyemmissäkin, mutta ei tunnu missään..?
Ainoa liike millä saat jenkkakahvat katoamaan on nimeltään kalorivaje.Tässä nyt pienellä "bulkilla" ollaan, mutta silti tulee tottakai vatsoja tehtyjä. Sitten itse probleemaan, vatsat näyttää edestä näin massakaudella ollessa siistiltä, mutta kaikki se ns ylimääräinen kerääntyy kylkiin elikkäs jotain hyvää liikettä ns poistamaan noita jenkkakahvoja?