Vatsalihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JhaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MA:vatsa penkki 1x5 +lisä paino,10x5 sarja aina 30sek välein?,vinovatsa lihas laite 5x10.
KE:sama
PE:sama
Viitoset voit minun puolestani unohtaa, jos haluat vatsan kuntoon. Voi olla sen verran kovat paineet noissa liikkeissä että vatsaontelo kasvaa turhan paljon. Myös 3 samaa treeniä viikossa voi olla turhaa ainakin koko viiden kuukauden jaksolle. Kolmijakoisessa vatsatreenissä ottaisin itse yhden treenin rauhalliseen tahtiin hyvällä tuntumalla tehtäville rutistuksille ja staattisille harjoituksille. Toisessa treenissä voisin keskittyä kiertäviin liikkeisiin ja kolmannessa 10-15 toiston sarjoihin vastuksen/lisäpainojen kanssa.

Esimerkki:

ma:
Rutistus lattialla 4x20-30, 3 sekunnin pito ylhäällä
Jalannostot penkillä maaten 3x20 (kunnon mukaan enemmän/vähemmän)
Staattinen pito/lankku (searchia jos ei ole tuttu) 4x30-60sek, lisäpainoja selkään jos on liian helppoa
Vaakapito roomalaisessa tuolissa/istumaannousupenkissä 4x30-60sek (yläkroppa vaakatasossa)

ke:
Maailmanpyörä rekillä roikkuen (jalkaterät tekevät ympyrän) 3xLähelle maksimia
Venäläinen kiertoliike (searchilla löytyy) 3x10-20
Vartalonkierto koneessa 3x15-30
Istumaannousu kiertäen 3x20
Vatsat koneessa jalat toisella puolella 3x15-25

Keskiviikon treenissä suosittelen valitsemaan kolme liikettä ja tekemään yhteensä kymmenisen sarjaa.

pe:
Istumaannousu lisäpainoilla 4x12
Vatsa ylätaljassa 4x15
Vatsakone 2x15

Edellämainittu ohjelma on melkoisen raskas vatsalle ja olisi hyvä vaikka joka kolmas tai neljäs viikko ottaa mahdollisuuksien mukaan n.20 minuutin mittainen kuntopallotreeni (vaikka ti ja pe), jossa viskot palloa seinään rasittaen vatsaa eri kulmista. Samalla saavat kädet ja olkapäät kestävyystreeniä.

On myös hyvä ottaa jaksoja, jossa sekoitat lyhyitä ja pitkiä sarjoja sekä staattisia pitoja samaan treeniin

vinot vatsalihakset

Mites tota ku oon treenannu vatsalihaksii ja sikspäkki näkyy mut vasemman puolen lihakset on pienemmät kuin oikean puolen?

Ostin voimapyörän ja hyvinhän tuo ottaa vatsaan.
Tänään heräteostona kaupasta lähti mukaan myös vinovatsapenkki. Maksoi vitosen. Tuntui ihan "laatu"peliltä, tämmöiselle kevyenoloiselle kukkakepille ainakin. Aika rimpula varmasti jollekin yli 70 kiloiselle mörssärille.

tämmöistä kyselisin että onkos tässä hyviä settejä vatsalihasten kehittämiseen (mitä itse käytän)

* istumaannousut lisäpainojen kera
*jalannostot roikkuessa
*sivuvatsat (joku konehässäkkä) + jalat penkillä (kosketus kyynärpäällä vastakkaiseen jalkaan)

sitten ajattelin ens kerralla kokeilla tuota liikettä missä noustaan ylös kannatellen samalla käsipainoja (kuten tuolla sivulla aiemmin)
olen joskus koittanut vatsoja taljassa, mutta en tiiä mistä johtuu ku ei saa mitään tuntumaa vaikka latoo kunnon reenipainot. lähinnä käsiit alkaa tuntuun kun ei jaksa painoja melkein kannatella, mutta vatsoissa ei oo tunnetta juuri ollenkaan vaikka 20 toiston sarjojakin on tullut testailtua

Stallone teki tuhat vattamuskl.e liikettä päivässä, Rampo 2 treeneissä. Hyvä metoti on, mukava on mahoja tehä ja Frank Zane teki kans palijo mahhaa erikseen.

Itellä 200-500 erillaista rutistusta päiväsä, joskus muutakin, mutta näin haluan tehä.

Stallone teki tuhat vattamuskl.e liikettä päivässä, Rampo 2 treeneissä. Hyvä metoti on, mukava on mahoja tehä ja Frank Zane teki kans palijo mahhaa erikseen.

Itellä 200-500 erillaista rutistusta päiväsä, joskus muutakin, mutta näin haluan tehä.

Saako tällä sitten valtavat vatsalihakset ja komean six packin? Olisi kiva nähdä jotain tuloksia tällaisilla menetelmillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse aloin vääntämään vatsoja kunnolla jonkin aikaa sitten tyyliin normi istumaannousu (2x20), jalkojen nostot (2x20), vinoille norminousut (2x20 ja lankku (2xmax). Eli kaikki edustettuna (ylä-, ala-, vinot- ja syvät vatsat). Tietenkin kun kehittyy niin enemmän sarjoja tai liikkeiden vaihtoja edessä.

Geisha

Saako tällä sitten valtavat vatsalihakset ja komean six packin? Olisi kiva nähdä jotain tuloksia tällaisilla menetelmillä.

Etkö muka ole nähnyt Rampo 2?

Mistä johtuu, että en millään tahdo saada vatsoihin mitään tuntumaa 6-12 toistolla?
Kun taas 3x20 niin johan tuntuu..

Tekniikka pitäisi olla kunnossa noissa lyhyemmissäkin, mutta ei tunnu missään..?

Mistä johtuu, että en millään tahdo saada vatsoihin mitään tuntumaa 6-12 toistolla?
Kun taas 3x20 niin johan tuntuu..

Tekniikka pitäisi olla kunnossa noissa lyhyemmissäkin, mutta ei tunnu missään..?

ootko koittanut hidasta negatiivista vaihetta (alas mentäessä)

Oon kokeillu, mutta pitää vielä tarkemmin seuraavalla kerralla kokeilla.
Eilen siirryin astetta isompaan painoon ja tein 2x20 ja piru, kun on kipeät vatsat tällähetkellä.

Mutta tosiaan pitää kokeilla seuraavaksi vielä pykälän isommat painot ja 6-12 toistoa. Puhun nyt siitä rutistuslaitteesta, jolla vatsoja eniten teen.

Tässä nyt pienellä "bulkilla" ollaan, mutta silti tulee tottakai vatsoja tehtyjä. Sitten itse probleemaan, vatsat näyttää edestä näin massakaudella ollessa siistiltä, mutta kaikki se ns ylimääräinen kerääntyy kylkiin elikkäs jotain hyvää liikettä ns poistamaan noita jenkkakahvoja?

Tässä nyt pienellä "bulkilla" ollaan, mutta silti tulee tottakai vatsoja tehtyjä. Sitten itse probleemaan, vatsat näyttää edestä näin massakaudella ollessa siistiltä, mutta kaikki se ns ylimääräinen kerääntyy kylkiin elikkäs jotain hyvää liikettä ns poistamaan noita jenkkakahvoja?
Ainoa liike millä saat jenkkakahvat katoamaan on nimeltään kalorivaje.

Älä unelmoi mistään paikallisesta rasvanpoistosta. Rasva palaa kun syöt vähemmän kuin kulutat. Joka puolelta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom