Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomattavasti enemmän tulee painetta selkään kun paino on niskan takana. Tämän huomaa varsinkin, jos on tai on ollut selkä rikki. Jos tunnet, että asento ei kaadu taakse (siis selkä ei kaareudu), en näe estettä pitää niskan takana
jakket: Paikallista rasvanpolttoa EI OLE olemassa. Eli rasva ei lähde päkin päältä pois pelkillä vatsalihasliikkeillä, vaan dieetillä. Toisekseen, ei ole tarvis tehdä noin montaa sarjaa/liikettä. 3-4 sarjaa kolmesti viikossa liikkeitä vaihdellen on varmasti sopiva.
Jepjep. Tokihan oikea jalka lämpenee ja käyttää enemmän kaloreita kuin käyttämätön vasen jalka. Mutta minulla on kyllä sellainen käsitys, että ne oikean jalan lihakset eivät ota niitä kaloreita siitä suoraan oikean jalan läskeistä...Koska onhan se todistettua että jos teet vaikka 1(oikean) jalan prässiä niin kyllä oikea jalka käyttää enemmän kaloreita ja lämpenee. Enemmän kuin vasen.
Välillä tuntuu oudolta kun kattoo miten ihmiset kyllä toteaa, etteivät halua tehdä vatsoja ennen kyykkyä, koska keskivartalo on kyykyssä väsynyt, mutta eivät yhdistä asiaa siihen, että myös kyykky kehittää vatsoja.
Jepjep. Tokihan oikea jalka lämpenee ja käyttää enemmän kaloreita kuin käyttämätön vasen jalka. Mutta minulla on kyllä sellainen käsitys, että ne oikean jalan lihakset eivät ota niitä kaloreita siitä suoraan oikean jalan läskeistä...
Eiköhän ne läskit "sula" laskimoverenkiertoon ympäri kehoa ja kulkeudu edelleen valtimoverenkiertoon, josta energiaa tarvitsevat lihakset ottavat sitä käyttöön. Toisekseen elimistö käyttänee enemmän hiilihydraatteja (tai oikeastaan glukogeenejä) polttoaineena rankan suosituksen aikana - näitä on varastoituneena lihaksiin ja maksaan. Levon aikana elimistö tankaa suorituksen aikana huvenneet varastot ja tarvittaessa (jos kalorit on miinuksella) käyttää rasvoja polttoaineena. Näin minä olen sen ymmärtänyt...
PS. Sekin on todistettua, että jäätelön syönti aiheuttaa ihon palamista... :D