vatsa- rintalihas ongelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 14-vuotias poika, (kohta 15,syntynyt9.12.1998).joten ongelmana on vatsa ja rintalihakset. Eli aloitin n. 1kk ennen kesälomaa käymään salilla.
Muita lihaksia näkyy jo vähäsen, mutta rinta ja vatsalihakset ei. teenkö jotain väärin vai kestääkö niissä eniten? Kuinka usein kannattaa tehdä penkkiä? Teen yleensä aina kun käyn salilla, 4kertaa viikossa. teen penkki-sarjaa 45kg ja nostan 60kg? en ole kuukauteen testannut, ensi viikon tiistaina testaan.
ja vinkkejä miten saada hartioita, koska nekään ei oikein kehity kun en osaa mitään hartia liikkeitä. habassa ei ole ongelmaa haba ja selkä on kasvannut eniten.
teen käsilihaksiakin joka kerta :puntti: kannattaako polkea kuntopyörää kuinka usein kun on vähän läskiä? :( mutta tavoitteena olisi saada ensi kesäksi edes jonkinlainen 6-pack ja rintalihakset, muissa ei ole ongelmaa. olen n. 172cm pitkä ja painan 68kg.
tässä jotain harjoituksesta.
Alkulämmittely (yleensä noin 5-minuuttia kepillä, en tiedä nimeä.)
Sitten Leuanvedot niin monta kuin jaksaa. yleensä noin 10.
leukojen jälkeen siirryn penkkiin, siinä teen 3-4 sarjaa 8-10 kertaa 45:llä kilolla.
sitten teen käsipainoja tai dippikonetta, käsipainoja yleensä 2x12 ja dippikonetta 3x10
jonka jälkeen peck-deck laitetta, 3x10 siinäkin.
sitten selkää ja jalkaa.
jonka jälkeen teen vatsoja 1x max ja vatsa konetta jonkin verran, vaihtelee aina. ojentajaa teen yleensä kerran salipäivässä. 2x10-12

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo ei.

Tässä samat ohjeet ku jokanen tollasta kyselevä saa:

– Ota kunnon ohjelma käyttöön
– Lue aloittelijoiden osion nuo pysyvät ketjut

Moi!
Moniin eli mä oon 16 vuotias ja oon käynyt salilla 2 vuotta ja painoin 93kiloa ja pituutta oli noin 170cm kun siellä rupesin käymään, nykyään olen 180 pitkä ja painan noin 95 kg ja lihasta on rutkasti eli läskiä ei juuri ole ollenkaan mutta kaikki lihakset ovat repeytyneet pahasti, olen myös lääkärissä käynyt niiden takia koska ne vaivaavat ja näyttävät ilkeältä, vinkkiin on tässä se että salilla ei kannata ruveta käymään niin nuorena niinkuin minun vanhempanikin sanoivat minulle ja syynä siihen ovat, esim. Se että paikat mennyt paskaks selkä ja polvet ovat täysin jumissa eikä siihen auta mikään, jos oikeasti haluat kaiken tämän kertomani jälkeen jatkaa sitä niin suosittelen käymään max 3x viikossa salilla ja vinkkejä noihin ongelmiksi:
Proteiinien käyttäminen voisi auttaa siten että saisit massaa josta lihaksen kehittäminen on helppoa ja ei ne lihakset haluamalla koska vaan kovalla työllä

MUISTA olet vielä nuori mieti mitä teet, en ole täällä paskaa puhumassa vain oikeasti yritän auttaa.
Toivottavasti saat tavoitteestaan kiinni tsemppiä!

Hanki kunnon ohjelma, kuten golden6 ja tee sillä tismalleen ohjeiden mukaan ja syö riittävästi. Näkyviä tuloksia voit odottaa 4-6kk kuluttua. Jalat kannattaa treenata takakyykyllä heti treenin alkuun, ei loppuun.

Moro,

Annetaan nyt vielä kaikki tarjottimella niin kaveri pääsee alkuun, kun intoa tuntuu kuitenkin olevan. Eli tässä linkki tuohon arnoldin G6:een.
http://www.pakkotoisto.com/treeni/39774-arnoldin-kultainen-kuusikko/

Niin ja tosiaan 1kk on lyhyt aika, kehittyminen myös tällä saralla vaatii kärsvällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä.
Muista että olet vielä kasvuiässä joten parempi ottaa ruuan kanssa varman päälle, en lähtisi mitään radikaalia dieettiä vetämään. Painoindeksisi on normaalilla alueella ja se on ihan hyvä mittari tuossa vaiheessa. Kun lihasmassaa kertyy runsaammin niin sitten voit unohtaa painoindeksin.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom