Vatsa- ja rintalihakset kuntoon kesäksi.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli en tiedä onko tälläinen topiikki jo mutta tein nyt kuitenkin. Voisiko joku auttaa minua tämän kanssa kun haluaisin saada vatsa ja rintalihakset jonki moiseen kuntoon kesäksi. Osaisiko joku kestoa vähän jotain kunto ohjelmaa (kuntosali on käytössä) ja vähän ruokavaliota. Ikää on 18 painan 68kg ja olen 167cm. Tässä on 8 viikkoa vielä kesälomaan niin haluaisin saada six packin ja hyvät rintalihakset, mutta en ole varma onko se edes mahdollista näin lyhyessä ajassa auttakaa sen minkä osaatte.

jos läskin alla on pihviä ni diettaat fläsät pois, tosin noilla spekseillä epäilen ettei sitä hirveästi ole joten katotaan tota vatsa ja rintalihas juttua sit kesällä 2014 . 8 viikossa et kyllä kovin kummoisia tuloksia ehdi ikävä kyllä saamaan. ota itelles pidemmän tähtäimen suunnitelmia kun joku epärealistinen kesäkuntoon kahdessa kuukaudessa homma.

Noh äläs nyt, aloittelijan on mahdollista saada pari kiloa lisää lihaa tuossa ajassa, tosin sitten läskiä saattaa tulla se pari kiloa myöskin. Ei muuta ko arskan kutonen käyttöön ja plussakalorit!

Voi olla että kiire tulee mutta aloita nyt vaikka ihan vaan treenamalla niitä vatsoja ja rintalihaksia jos niitä haluat kasvattaa ennen kesää. Muista tehdä myös hauista!!1

Joo ei tuo nyt ihan 8 viikossa kyllä onnistu. Ihmisillä tuntuu olevan vähän väärä käsitys siitä, mitä se vaatii, että saa sen hyvän lihaksikkaan kropan. Ei se ole mikään muutaman viikon puristus millä vedetään kesäkuntoon ittensä. Tosiaan, alota vaan nyt se punttaus tosissaan ja ota se tavote sinne ensi vuoden kesälle vaikka. Kyllä tuossa 8 viikossa toki jo jotain tuloksia tulee, mutta ei siinä vielä tiukkaa six packia ja isoja tissejä hommata. Eikä sitä kannata missään nimessä pelkästään noihin keskittyä. Tossa jo PetkeJ huuteli arskan kutosta, niin sillä on ihan hyvä aloittaa ainakin. Toki tuolta aloittelija osiosta löytyy sitten aika paljon valinnan varaa niistä ohjelmistakin.

Käy ihmeessä tututstumassa esim:
http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/

Sori nyt menee offtopiciks, mut mietin vaan et miks jokaselle neuvoa kysyvälle asiaan perehtymättömälle tyrkytetään tota arskan kultasta kutosta? Onko joku OIKEASTI tehny sitä kun on alottanu harrastuksen?

Arska?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sori nyt menee offtopiciks, mut mietin vaan et miks jokaselle neuvoa kysyvälle asiaan perehtymättömälle tyrkytetään tota arskan kultasta kutosta? Onko joku OIKEASTI tehny sitä kun on alottanu harrastuksen?

No se riippuu siitä mitä haluaa. Jos haluaa "nopeasti" palikat näkyviin, niin arskan ohjelma nyt sattuu vaan olemaan aika lailla showlihasten nopeaan kasvatukseen tähtäävä ohjelma. Jos haluais hyvän pohjan treenille niin sitten suosittelisin sitä SS:ää tai jotain muuta helppoa yksjakosta.

Eikös jos tekis arskan ja sitte juokses sen jälkee omalla nopeudella mitä jaksaa vaikka 30min juoksumattoa joka treenin jälkeen niin aika hyviä tuloksia tule.
8 viikkoo on kyl mun mielestä aika lyhyt aika... Ei oo olemas sellasii "get rippped in 4 weeks" ohjelmia ;)

Ehkä jos jois vaa viikon pelkkää vettä nii tulis kunno miinus kalorit :lol2:

Olen tehnyt. Hyvä ohjelma ja suosittelisin kenelle tahansa. Sitä G6 ketjuakin vähän selaamalla huomaat että kyllä todellakin moni on sillä aloittanut ja tuloksia saanut, ei sitä turhaan suositella.

EDIT: Enkä sano että tälläkään ohjelmalla saa ihmeitä aikaan eli itseänsä kovaan kuntoon kahdeksassa viikossa. Hyvä ohjelma se on kuitenkin.

jotain ehkä saa aikaan p90x ohjelmalla. IMO itse kerran tehnyt sen ja todella rankkaa settiä..

p90x tarttee painot kotiin... Insanity on hyvä jos haluaa läskiä pois, koska se sisältää todella paljon aerobista liikuntaa. Itse tein joskus läpi 2 kertaa, nykyään vaan salia.
Voin sanoa että insanity todellakin laihduttaa!!!!!!! ja sen voi tehdä kotona!

Ekaksi kaikki läskit pois tolla ja sit salille :D tai sitte aamulla salille ja illalla insanity jos jaksaa, tosin insanity sisältää niin paljon kyykkyjä, että jalat ei oikee ehdi palautua jos salilla vielä vetelee.

joo tais jäädä sanomatta et oon kyllä treenannu ennenkin enkä oo mikää alottelija ja ei ole ihan mitättömät rinta tai vatsalihakset. lähinnä tarkotin et oisko joku osannu sanoo mitää treeni- ja ruokaohjelmaa jolla sais tehokkaasti vatsaa ja rintaa "viimesteltyä"

joo tais jäädä sanomatta et oon kyllä treenannu ennenkin enkä oo mikää alottelija ja ei ole ihan mitättömät rinta tai vatsalihakset. lähinnä tarkotin et oisko joku osannu sanoo mitää treeni- ja ruokaohjelmaa jolla sais tehokkaasti vatsaa ja rintaa "viimesteltyä"

eipä siihe mitää taikatemppua ole. aloittelijoiden osiosta löytyy treeniohjelmia ja ruokavalioesimerkkejä. kerrotko vielä mitä tarkotat tolla viimeistelyllä?

No ota Perfect10 ohjelma käyttöön rintalihaksille ja vatsalle. Se on 9 viikon setti.

http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/perfect_10_training

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom