Vastuskuminauhat! (resistance bands)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Filippo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haluisin ostaa ns kuminauhat jotka soveltuisivat hyvin kyykyn treenaukseen tangon ohella. ELi silleen et kun olen alhaalla, niin vastus on pieni ja sitten kun nousen niin se vastu kovenee. Ko treeni treenaa erinomaisesti ponnistusvoimaa. Saisiko kyseiseen hommaan soveltuvia nauhoja suomesta? Itse löysin tälläisiä: [mod]Mainoslinkitykset ovat kiellettyjä[/mod]mutta en tiedä miten noilla soveltaisin ko treenin. Tuskin parempiakaan mistään löydän?

Oma kokemus on se, että kyllähän niillä pystyy jonkuu näköstä jumppaa heittää, mut ei saa kovin kovaa vastusta. En sit tiiä miten paljon on laadullisesti erroja, mut omat varmaa napsuis poikki ku alkais kyykkyy vääntää.

Hakusanoilla "vetokumi" tai "vastuskumi" löytyy sellaisia mitkä on treenitarkoitukseen.

Kunnon vastuskumeilla sitä vastusta saa muutamista kiloista satoihin kiloihin, eikä napsu poikki, vaan ovat nimenomaan tarkoitettu mm. kyykkyyn tai maastavetoon... tuollaiset terapiakuminauhat on ihan eri asia.

"Monster mini" on ainakin pirun hyvä. Siitä saa n. 40-50kg vastuksen. Pari tuollasta pitäis kai riittää niihin kyykkyihin? (siis tankoon molemminpuolin 1 tuollanen lenkki ja vaikka painavaan käsipainoon toiset päät kiinni..)

Ok! kiitti neuvoista. Noi monster minit näyttää ihan hyvältä. Tosin tarttisin ehkä vähän pidemmät kun olen kuitenkin kengät jalas noin 200cm pitkä ja noi voi venyä vain 100cm.. Mutta enköhän mä nyt löydä sopivat oikeilla hakusanoilla! Kiitti jätkät.

Osta ehdottomasti noita 41 tuumaa (104cm) pitkiä kumeja. Ne kaikkein parhaat ja monikäyttöisimmät. Meillä on salilla täydet sarjat kaikkia pituuksia; 12", 20" ja 41". Nuo muut on ihan turhia jos omistaa 41" nauhoja.

Suomessa nuo kumit maksaa jostain syystä ihan perkeleesti verrattuna siihen että jenkeistä saa halvimmillaan reilusti alle puoleen hintaan kumeja. Euroopastakin selvästi halvemmalla kuin Suomesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ok! kiitti neuvoista. Noi monster minit näyttää ihan hyvältä. Tosin tarttisin ehkä vähän pidemmät kun olen kuitenkin kengät jalas noin 200cm pitkä ja noi voi venyä vain 100cm.. Mutta enköhän mä nyt löydä sopivat oikeilla hakusanoilla! Kiitti jätkät.

En nyt jaksa mennä mittaamaan mutta ainakin toi mun monster mini on n. 1m, ja se venyy siitä varmaan lähelle 2m...

- - - Updated - - -

.......No tarkistin nyt kuitenkin netistä kun häiritsi. 41 tuumaa, eli n.1m.

Suositut

Back
Ylös Bottom