Ehkä sä vaan tajusit... vai tajusitko?
Ei ne vitsit tavuttamalla parane.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä sä vaan tajusit... vai tajusitko?
Lihan syöntiä voi myös VÄHENTÄÄ ja kasvisten määrää LISÄTÄ, ei ole pakko lopettaa kokonaan. Paljonko lihaa pitää syödä jotta sitä rautaa saa tarpeeksi? Olen sitä mieltä että perusjamppa voisi helposti vähentää lihan syöntiä 50% ja vastaavasti syödä kasviksia enemmän, niin että "kokonaisjärkevyys" kaikilla mittareilla vielä kasvaisi. Vähintäänkin 25%. Kaikki on kotiinpäin.
.
Miten voi perustella lihansyöntiä ja ns. dissata kasvissyöntiä? En itse ole niin paljoa tutustunut aiheeseen, että hallussani olisi jotain tyhjentäviä kommentteja.
Vegehipit on yleensä hieman homppeleita ja tyhmiä pikkupupuja, kun jaksaa itkeä tehotuotannosta ja muusta paskasta, eivätkä osaa käydä edes parturissa, ja sitten ne rastat haisee ja lihaksetkin, kun on vaan vaikeata saada kaloreita kokoon.
Puolustukseksi sanottakoon, että ihminen syö aivan liian vähän vihanneksia ja hedelmiä. Mutta ei se tarkoita, että lihasta pitäisi luopua. Perussuomalainen syö jotain paskaa valmislaatikkoruokaa mikrossa ja unohtaa hedelmät, inkiväärin ja edes ne perusvihannekset. Sitten ihmetellään kun ollaan kipeinä ja väsyttää.
Ymmärrän hyvin monen kasvissyöjän eettiset näkemykset ja he ovat niissä aivan oikeassa. Silti se pihvi vaan on niin hyvää, että en lähde sitä vaihtamaan!
Ei tuollaisesta yliampuvasta machoilusta, miehisyyden korostamisesta ja homofobiasta ole kovin vaikea vetää johtopäätöksiä.
Kuinka moni kasvissyöjä on oikeasti tuputtanut tai saarnannut täällä kenellekään? Vai onko oikeasti kyse siitä, että olette itse vain reagoineet puolustavasti kun olette kuulleet jonkun olevan kasvissyöjä? En väitä, etteikö paasaavia kasvisyöjiä olisi mutta omien kokemusten pohjalta arvelen, että moni on kokenut paasaamiseksi ja tuomitsemiseksi sen, että olen sanonut syöväni pääasiassa kasvisravintoa.
Kuinka moni kasvissyöjä on oikeasti tuputtanut tai saarnannut täällä kenellekään? Vai onko oikeasti kyse siitä, että olette itse vain reagoineet puolustavasti kun olette kuulleet jonkun olevan kasvissyöjä? En väitä, etteikö paasaavia kasvisyöjiä olisi mutta omien kokemusten pohjalta arvelen, että moni on kokenut paasaamiseksi ja tuomitsemiseksi sen, että olen sanonut syöväni pääasiassa kasvisravintoa.