vasen ojenta heikompi..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -LöySä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
juu..elikkä semmone probleema että ku vasen ojentajan on heikompi ku oikean..ja se vaikeuttaa vähä tota treenii ku tekee pystypunnerruksii eteen että taakse..ku oikeel käellä jaksais tehdä viel monta toistoo ni vasen ei jaksa punnertaa enää ylös asti millää.. :( Elikkä oisko mitää poppakonstii miten sais tasotettua tuota eroa..kertokaa työ kokeneempana ja viisampana :worship: KIITOS..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Just luin jostain täältä et tollasessa tilanteessa kannattaa tehdä yhden käden ojentajaliikkeitä ja niin, et teet ensin aina vasemmalla ja sitten oikealla sama määrä.Juju on siis siinä ettet treenaa oikeeta kun vaan sen verran kun vasen jaksaa...

siis tää oli vaan tällanen amatöörin luetunymmärrykseen perustuva vinkki, joten korjailkaa/selventäkää muut ihmeessä virheitä/epäselvyyksiä!

Tsemppii sulle treeneihin!:)

Se vaan tuntuu siltä ku oot oikee kätinen :) Ei vaa käsipainoilla kokeilet tehdä ja tosiaan sen vasen käsi määrä tahdin.

Tolleen minäkin tekisin, eli heikompi käsi määrää tahdin, jottei pääse käymään niin että se vahvemman ero vaan kasvaa heikompaan nähden, kyllä se siitä tasottuu!! Ja minä kun olen varastossa duunissa ja olen oikeakätinen, niin olen huomannut että vaikka tavaraa hyllyttäessä se vasen käsi tekee nostotyön ja oikea ohjaa ja tekkee tarkkuutta vaativan työn, olenkin koittanut tietosesti tehdä toisin päin ja se on ollut ihan hyväksi. Eli miettikää onko siviilielämässä jotain mikä vois aiheuttaa tätä voiman epätasapainoa.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom